طراحي سايت فروشگاهي ارزان

۲۸ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي ارزان همواره در بخش موارد پر جست و جو پيمان دارد. مخاطبان مي‌خواهند بدانند چگونه مي‌توانند يك طراحي سايت فروشگاهي با قيمت ارزان و مقرون به صرفه را داشته باشند. اما پيش از آن‌كه بخواهيم به اين سوال پذيرش دهيم، طراحي سايت فروشگاهي ارزان شايد بهتر باشد پيش درآمد به اين جستار فكر نماييم طراحي سايت فروشگاهي ارزان پسنديده چه دسته‌اي از كسب و كارها مي‌تواند باشد.
وب‌سايت‌هاي فروشگاهي ارزان مناسب چه كسب و كارهايي است؟قبل از تصميم‌گيري در ارتباط با طراحي سايت بايد بدانيم سوداگري ما در كدام يك از دسته‌هاي زير قرار مي‌گيرد:
۱-كسب و كاري كه به شكل سنتي تكاپو داشته و حضور فيزيكي دارد. حالا تصميم دارد محصولات و خدمات خويش را در فضاي مجازي به فروش بگذارد. اما هم‌چنان در فضاي راستين و سنتي عملكرد خود را دارد. براي مثال اغلب قنادي‌هاي آنلاين، كسب و كار فيزيكي دارند و با حذف فروشگاه آنلاين نيز به فعالبت خويش ادامه خواهند داد.
۲-كسب و كاري كه از پايه بر اساس يك پلتفرم آنلاين بنا نهاده شده است و به شكل سنتي و در فضاي راستين تكاپو ندارد. براي مثال مي‌توان ديجي كالا را به عنوان يك مثال سرشناس اسم برد.
اگر در بخش دوم قرار داريد…توصيه ما اين است كه اگر سوداگري و پلتفرم شما، تنها همان فروشگاه آنلاين است،حتي يك لحظه هم به طراحي سايت فروشگاهي ارزان فكر نكنيد. پيچيدگي‌ها و ظرايفي كه يك كسب و كار در فضاي مجازي دارد بايد به شكل حرفه‌اي و با طراحي سايت فروشگاهي حرفه‌اي قبل برود. رهنمود مي‌شود از طراحي سايت فروشگاهي حرفه‎اي اغلب اطلاع كسب كنيد.
اما اگر در تقسيم نخست پيمان داريد…اگر به شكل سنتي در سوداگري خويش كار و جنبش داريد مي‌توانيد از امكانات طراحي سايت فروشگاهي ارزان براي حضور در فضاي مجازي بهره‌گيري نماييد.اين فرمايش به شما كمك مي‌كند، با خرج و زمان كم‌تر، به فروشگاه آنلاين خويش دست پيدا كنيد. در واقع نقطه قوت شما، وجود فروشگاه فيزيكي است كه دفتر شماست و اكنون قصد داريد براي مخاطبان خود، نقاط ارتباطي بيش‌تر، بهتر و بهينه‌تري  برپايي كنيد. هم‌چنين بعدها مي‌توانيد فروشگاه آنلاين خويش را به تدريج اشاعه داده، به روز رساني كرده و تغييراتي در آن به هستي بياوريد.

 چگونه يك طراحي سايت فروشگاهي ارزان داشته باشيد؟براي اين‌كه بتوانيد هزينه‌هاي طراحي سايت فروشگاهي خود را مديريت كنيد بايد الي جايي كه امكان‌پذير است از امكاناتي كه بعدها كاربردي نخواهند بود، پرهيز كنيد. توصيه مي‌شود نخست نيازهاي ۶ ماه آينده خود را در سايت اعمال كنيد. سپس به تدريج به شفا و توسعه موارد مورد نياز بپردازيد.
از سوي ديگر قبل بيني و ايجاد ويژگي‌هاي ويژه و انحصاري در وب سايت كه به كدنويسي و برنامه نويسي اختصاصي سمت سرور نيازمند است، هزينه‌هاي شما را به شدت افزايش مي‌دهد. كوشش كنيد تا جايي كه امكان‌پذير است، از آن‌ها استفاده نكنيد. البته امكانات و ويژگي‌هايي كه هويت كسب و كار شما را اثر مي‌دهند و در راستاي اهداف هستند را حتما پياده سازي كنيد.
اگر آن استانداردي كه براي طراحي سايت فروشگاهي خويش دربايستن داريد، قبلا در ماژول‌هاي موجود در برنامه نويسي‌ سپريدن شده و فرايند‌هاي آن نيز موجود است، نيازي به برنامه نويسي مجدد نخواهد بود. مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كرده و در سررسيد و هزينه خويش صرفه‌جويي كنيد.
هيچ چيز بهتر از اين نيست كه شما بتوانيد از نرم افزارهاي حرفه‌اي از پيش طراحي شده، بارها مورد كاربرد قرار گرفته‌ و اصلاح و رفع باگ شده‌، بهره‌گيري كنيد. زيرا با هزينه كم‌تر و زمان كوتاه‌تر به نتيجه خواهيد رسيد. هم‌چنين  امكاناتي را به دست مي‌آوريد كه احتمالاً اگر خويش كوشش مي‌كرديد به آن‌ها دست پيدا كنيد، چه بسا به اين سادگي متوجه آن‌ها نمي‌شديد. اين امر در نتيجه‌ي سال‌ها شفا و توسعه اين نرم‌ ادوات شكل گرفته است.
پس رهنمود ما اين است كه  از امكانات استاندارد بهره‌گيري كنيد. اگر در مواردي اين امكانات استاندارد پاسخ‌گو نبودند اقدام به برنامه نويسي اختصاصي نماييد.ساير نكات مهم در طراحي سايت فروشگاهي ارزاندر بحث رابطه كاربري (UI) الي حد امكان كوشش كنيد طراحي خلاقانه و زيبا داشته باشيد. در واقع ظاهر جذاب نقش موثري در جذب مخاطبين سايت دارد. اما تا جايي كه امكان دارد موارد خرج بردار را حذف كنيد.
توصيه مي‌شود در برنامه نوسي اختصاصي تغييرات زيادي در بك اند خود برپايي نكنيد. اما در برنامه نويسي سمت كاربر و طراحي ظاهري سايت خويش كوشش كنيد به صورت اختصاصي عمل كرده و سايتي جذاب به مشتري ارائه كنيد.
تمام انرژي و بودجه خود را بر روي طراحي رابط كاربري (UI) پسنديده و تنظيمات صحيح فرآيندها به اندازه احتياج شش ماه آينده خود متمركز كنيد. پس از آن‌كه تارنما راه اندازي شد و به تدريج جهت مديريت سايت خود تعليم ديديد، مي‌توانيد محصولات خويش را در سايت درج كرده و به تدريج به درمان و توسعه آن بپردازيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.