یخچال فریزر ایرانی خوب | مقایسه ۱۶ تا از بهترین یخچالهای ایرانی

۲ بازديد
یادتون باشه که هنگام خرید یخچال فریزر ایرانی خوب چند نکته رو باید در نظر بگیرید: اندازه، طراحی، قیمت و… که جستار جذاب این این نوشتار همین است. فیکسی بهترین یخچال فریزرهای بازار ایرانی را برای شما موشکافی کرده تا شما کمتر در سایتهای گوناگون به تعقیب برندهای مختلف بگردید.

نکته: کم و بیش هر یخچالی هر آنچه را که شما انتظار دارید را انجام می‌دهد: مواد غذایی را سرد  تعمیر ساید سامسونگ نگه می‌دارد. سرد نگه داشتن تنها چیزی است که شما از این وسیله برقی چشمداشت دارید. پس زمانی که قرار است یخچال جدیدی انتخاب کنید، باید خاصیت های دیگری مثل فضا، بودجه، ظاهر، تاثیر و.. را در نظر بگیرید.
چند نکته مهم قبل از خرید بهترین یخچال ایرانی
در ابتدای نوشتار هم گفتیم که اولین و مهترین دربایستن شما از خرید سرد کردن مواد غذایی است که همگی برندها این کار را سپریدن می‌دهند و دربایستن شما را برطرف می‌کنند و باید به دنبال بیچارگی های سایر بگردید. پس اگر بدنبال یخچال فریزر ایرانی خوب هستید باید سایر ویژگی ها را بررسی کنید.
چند سنه یکبار وسایل خویش را عوض می‌کنید؟ اگر متعلق به دسته از افراد هستید که سالهای کمی وسایل منزل را استفاده می‌کنند و به سرعت آنها را عوض می‌کنند، هزینه کمی را برای این پیشه در نظر بگیرید.
فضایی که برای یخچال یا فریزر دارید چقدر است؟ این نکته زیاد اهمیت دارد. سایز و فضایی که دارید را در نظر بگیرید.
اعضای خانواده زیاد مهم است. اگر پر جمعیت هستید و مواد غذایی زیادی دارید، حتما باید دستگاه بزرگتری را در نظر بگیرید الی بعدا به دشوار برنخورید.

یخچال فریزر امرسان بهترین مارک یخچال ایرانی
شرکت امرسان فرآوری کننده گونه ها محصولات یخچال و فریزر، با سابقه براق و طولانی از سال ۱۳۶۰ تا به حال با رسالت جلب خوشنودی مشتریان همواره سعی داشته لغایت بها محصولات خویش را در رنگ های متنوع و جذاب تولید و به بازار عرضه کند.

این کارخانه در گویه فرآوری یخچال و فریزر با هدف خوشنودی مشتری دائم کوشش داشته لغایت کیفیت، زیبایی، تفاوت، گنجایش، تنوع در طرح و رنگ بندی و در ضمن بها پسندیده و مقرون به صرفه را سرلوحه فرآوری خود قرار دهد.

انواع محصولات این شرکت:

فریزر در پایین
فریزر در بالا
یخچال فریزر امرسان طرح ساده و زیبا
محصولات رنگی
یخچال فریزر دوقلو
یخچال ساید بای ساید
به جرات می‌توان گفت گرد از بهترین یخچال فریزر ایرانی خوب برند امرسان است و به راحتی می‌توانید این برند را گزینش و خریداری کنید. شک نکنید که با خرید این محصول یک یخچال چیره دست و عالی را به منزل خویش دستگیر اید و سال‌های زیادی را می‌توانید در آشپزخانه خود از ان استفاده کنید.

خدمات بعد از فروش و تعمیرات این کمپانی زیاد عالی بوده و با خیال راحت می‌توانید به آن اعتماد کنید. وانگهی قطعات آن به راحتی در بازار پیدا می‌شود.

یخچال فریزر اسنوا بهترین برند یخچال فریزر ایرانی
قبل از رسیدگی خویش دستگاه به سراغ شناسایی جالب این کمپانی برویم.

ارکان ساختار مدرن ایرانیان یا همان مخفف اسنوا که از سنه ۱۳۸۴ شروع به مستعمل است. شعار این شرکت تعهد، کیفیت، هوشمندی و پشتیبانی است. رسالت این کمپانی

وزارت صمت: ممنوعیت واردات لوازم خانگی تا بلوغ تولیدکنندگان داخلی ادامه دارد

۲ بازديد

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با رد هر گونه احتمال لغو ممنوعیت واردات لوازم خانگی؛ تاکید کرد این وزارتخانه نقش حمایتی لازم را تا رسیدن این صنعت داخلی به بلوغ ادامه خواهد داد. این در حالی است که ستاد تنظیم بازار در پی گرانی برخی از لوازم خانگی داخلی، از برنامه‌ریزی برای آزادسازی واردات خبر داده بود.

 

مهر ماه سال 1400 و به دستور رهبری، واردات لوازم خانگی کره‌ای به کشور ممنوع شد. این ممنوعیت به درخواست برخی تولیدکنندگان داخلی از رهبری صورت گرفت. اما پس از چند ماه برخی تولیدکنندگان از موقعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و دست به افزایش غیرمنطقی کالاهای خود زدند. از همین رو ستاد تنظیم بازار مقرر کرد که اگر تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی قیمت‌های خود را در بازار واقعی نکنند، برنامه‌ریزی لازم برای آزادسازی واردات متناسب با نیاز مردم انجام می‌شود.

«محمد مهدی برادران»، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با ایسنا هرگونه احتمال لغو ممنوعیت واردات لوازم خانگی را رد کرده و گفت: «ما هنوز نیاز داریم نقش حمایتی را برای تولیدکنندگان لوازم داخلی ایفا کنیم. این نقش حمایتی تا زمانی که صنعت به سطحی از بلوغ و توانمندی برسد، ادامه خواهد داشت.»

 
 

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تولیدکنندگان چند سال به زمان برای تداوم ممنوعیت واردات نیاز دارند، اظهار داشت:

«در حال حاضر روند تولید لوازم خانگی رو به رشد است و حتی در برخی محصولات خود تولیدکنندگان معتقدند به توانمندی رسیده‌اند و داوطلب رقابت با محصولات وارداتی هستند. اما هنوز باید تامل بیشتری شود. همچنین اگر بتوانیم تولید انبوه را دنبال کنم، می‌توانیم افق‌های صادراتی هم داشته باشیم.»

به گفته وی بیشتر واحدهای تولید لوازم خانگی با 300 تا 400 شرکت کوچک صنعتی همکاری می‌کنند که این شرکت‌ها اشتغال ایجاد کردند و در حال حرکت به سمت بلوغ و دانش بنیان شدند هستند: «بنابراین تولیدکنندگان هنوز به زمان نیاز دارند و نمی‌توان از آن‌ها خواست که دفعا دانش محور شوند.»

 
 

اپل عقب‌‎نشینی کرد؛ فرصت 90 روزه انتشار آپدیت پیش از حذف برنامه‌های قدیمی از اپ استور

۳ بازديد

اپل هفته گذشته اعلام کرد توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشن آن‌ها مدت‌هاست آپدیت نشده، در صورت عدم به‌روزرسانی در 30 روز آینده، به‌عنوان بخشی از پروژه بهینه‌سازی اپ استور باید منتظر حذف برنامه خود از این فروشگاه باشند. با این حال، اعتراضات توسعه‌دهندگان باعث شده اپل این مهلت را تا 90 روز افزایش دهد.

 

بسیاری از توسعه‌دهندگانی که برنامه‌های آن‌ها تحت تاثیر این سیاست قرار می‌گرفت، به اپل اعتراض و اعلام کرده‌اند که اپ‌های آن‌ها بدون نیاز به آپدیت در حال فعالیت است. آن‌ها یادآور شده‌اند که ثبت آپدیت کار زیادی می‌طلبد و بسیاری از برنامه‌ها اصلا نیازی به آپدیت‌های مکرر ندارند. کوپرتینویی‌ها حالا در اطلاعیه جدیدی اعلام کرده‌اند که مهلت به‌روزرسانی اپ‌ها از 30 به 90 روز افزایش پیدا می‌کند.

اپل در ایمیلی به توسعه‌دهندگان اعلام کرده اپلیکیشن‌هایی که در طول سه سال اخیر به‌روز نشده‌اند و در طول یک سال اخیر حداقل دانلود را نداشته‌اند، تحت این سیاست قرار می‌گیرند. اکنون به نظر می‌رسد که اگر این برنامه‌ها در 90 روز آینده آپدیت نشوند، از فروشگاه اپلیکیشن‌های اپل حذف خواهند شد.

 
 
اپ استور
 

برنامه‌های زیادی در خطر حذف از اپ استور قرار می‌گیرند

توسعه‌دهندگان حالا می‌توانند برای جلوگیری از حذف برنامه خود با اپل مکاتبه کنند، اما اگر اپل صحبت‌های آن‌ها را نپذیرد، برنامه‌شان احتمالا از این فروشگاه کنار گذاشته می‌شود. اپلیکیشن‌هایی که از اپ استور حذف شوند، بدون مشکل روی گوشی‌های که قبلا آن‌ها را نصب کرده‌اند به کار خود ادامه خواهند داد.

اپل تنها شرکتی نیست که چنین سیاستی را در قبال برنامه‌های قدیمی اجرا می‌کند. چندی پیش گوگل هم اعلام کرد که این دسته از برنامه‌ها را از دسترس کاربران دور می‌کند، اما آن‌ها را حذف نخواهد کرد. توسعه‌دهندگان گوشی‌های اندرویدی تا 1 نوامبر 2022 وقت دارند برنامه‌هایشان را به‌روز کنند.

با این حال، رویکرد اپل بسیار تهاجمی‌تر است و به نظر می‌رسد که با این کار موجب حذف بسیاری از اپلیکیشن‌ها از فروشگاه نرم‌افزارهای iOS خواهد شد.