آرشیو مرداد ماه 1399

تكنولوژي روز

سفارش توليد محتوا اينستاگرام

۴۴ بازديد

اينستاگرام ، به عنوان يكي از پرمخاطب ترين شبكه هاي اجتماعي در دنيا شناخته ميشود.اين شبكه اجتماعي سالهاست كه كاربران بسيار زيادي را در ايران توانسته به خود جذب كند.برخي آمارها ميزان حضور كاربران ايراني در اين شبكه اجتماعي را بيش از ۴۰ ميليون نفر تخمين ميزنند.در آغاز بيشتر رويكرد كاربران در اين شبكه اجتماعي در موضوعات سرگرمي و تفريح بود اما با گذشت مدت زماني و مالكيت فيسبوك بر اينستاگرام ، مديران اين مجموعه سعي كردند كه براي جذابيت بيشتر اين شبكه اجتماعي ، فراگيري بيشتر استفاده از اين شبكه اجتماعي ، ارائه خدمات متنوع به كاربران ، ايجاد مدل هاي جديد درآمدزايي ، درگيري بيشتر مخاطبان با صفحات ( engagement ) و درنهايت وابستگي بيشتر كاربران به استفاده از خدمات اين شبكه اجتماعي ، ابزار ها و شرايطي را براي استفاده كسب و كارها و اشخاصي كه بدنبال پرسنال برندينگ هستند ، اضافه كنند.اما با تمام تغييراتي كه در اين رويكرد ها بوجود آمدند ، همچنان فعاليت حرفه اي در اين بستر نيازمند شناخت مخاطبان ، علايق و سلايق آنهاست. سفارش توليد محتوا اينستاگرام شما بايد برنامه ي مدوني براي جلب توجه مخاطبان ، علاقه مند سازي آنها به فعاليت هاي خودتان ، ايجاد درگيري آنها با محتوا و فعاليتهايتان و درنهايت تبديل كاربران به مشتريان فعال داشته باشيد.درمحيطي كه اكثر كاربران آن بدنبال تفريح و سرگرمي هستند ، اينكه شما بخواهيد فقط از محصول خودتان عكس بگيريد و منتشر كنيد ، قطعا نمي توانيد به موفقيت درخور توجهي دست پيدا كنيد.لازمه موفقيت در اين محيط نوين ، استفاده از مدل هاي مختلف محتوا ، موضوعات مختلف و .. ميباشد.

تصوير رندرشده جديدي از سرفيس دوئو منتشر شد

۵۲ بازديد

تاكنون تصاوير مختلفي از سرفيس دوئو در فضاي مجازي منتشر شده است؛ محصولي كه مايكروسافت اميد فراواني به موفقيت آن در بازار دارد. حال، ايوان بلاس، افشاگر معروف، تصوير رندرشده‌ي جديدي از سرفيس دوئو در حساب شخصي توييتر خود قرار داده كه علاقه‌مندان بتوانند نگاهي دقيق‌تر به محصول عرضه‌نشده‌ي ردموندي‌ها داشته باشند.

براي كساني كه با محصول جديد مايكروسافت آشنايي ندارند، سرفيس دوئو گوشي هوشمندي مبتني بر اندرويد است كه از دو نمايشگر متصل به يكديگر تشكيل داده مي‌شود. اين دو نمايشگر با استفاده از دو لولا به يكديگر متصل شده‌اند و در زمان گستردگي دستگاه، نمايشگري يكپارچه و با ابعادي بزرگ‌تر را دراختيار كاربر قرار مي‌دهند.

در گزارش آمده است كه در ايالات متحده، سرفيس دوئو توسط اپراتور AT&T عرضه مي‌شود؛ البته مشخص نيست كه اين عرضه در ميان اپراتورها به‌صورت انحصاري خواهد بود يا خير. بااين‌حال، AT&T از بزرگ‌ترين اپراتورهاي آمريكايي محسوب مي‌شود و در گذشته نيز اقدام به عرضه انحصاري محصولات در بازار ايالات متحده كرده است.

متاسفانه ردموندي‌ها اطلاعات دقيقي از مشخصات سخت‌افزاري سرفيس دوئو دراختيار رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار نداده‌اند. بااين‌حال، انتظار مي‌رود كه محصول عرضه‌نشده‌ي ردموندي‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گيگابايت حافظه رم و حافظه ذخيره‌سازي ۲۵۶ گيگابايتي استفاده كند. سرفيس دوئو از دو نمايشگر ۵/۶ اينچي با پنل AMOLED استفاده مي‌كند كه در بالاي يكي از اين نمايشگرها مي‌توان دوربيني ۱۱ مگاپيكسلي را مشاهده كرد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/8/8/361360/fresh-surface-duo-renders-leak/

پلتفرم اختصاصي بازي هواوي با نام Game Center معرفي شد

۴۳ بازديد

هواوي سرويس انتشار و توزيع بازي معرفي كرد تا در رقابت با ديگر شركت‌هاي بزرگ دنياي گوشي‌هاي هوشمند، عقب نماند. سرويس جديد بازي كه به‌نام HUAWI GameCenter معرفي شد در ۳۳ كشور و منطقه‌ي جهان دردسترس كاربران قرار مي‌گيرد. پلتفرم GameCenter بيشتر تلاش مي‌كند تا گروه‌هاي گيمري را در ساختاري شبيه به شبكه‌هاي اجتماعي دركنار هم گردآوري كند. محتواي باكيفيت و جوايز متعدد، از قابليت‌هاي ديگر پلتفرم هستند كه قطعا به جذب كاربران و گيمرهاي جديد كمك مي‌كنند. سرويس جديد هواوي اكنون براي مشتريان اين شركت در آسيا اقيانوسيه، اروپا، آمريكاي لاتين، غرب آسيا، آفريقا و برخي مناطق ديگر دردسترس قرار دارند. كاربران مي‌توانند GameCenter را از بازارچه‌ي اختصاصي اپليكيشن هواوي موسوم به AppGallery دانلود كنند.

پلتفرم هواوي GameCenter، خدمات بازي را به‌صورت يكپارچه و در تجربه‌اي جديد به كاربران ارائه مي‌كند. دو سرويس اصلي در پلتفرم بازي هواوي در نظر گرفته شده است تا دركنار يكديگر، تجربه‌اي بهتر را براي گيمرهاي موبايل رقم بزنند. بخش سرويس‌هاي محتوايي و بخش خدمات رفاهي كاربر، به‌صورت يكپارچه در پلتفرم هواوي دردسترس قرار مي‌گيرد.

كاربران  GameCenter مي‌توانند ازطريق پلتفرم، به بازي‌هاي پيش‌خريدي و بازي‌هاي جديد و محبوب دسترسي پيدا كنند. آن‌ها همچنين مي‌توانند از پكيج‌هاي بازي آنلاين اختصاصي بهره‌مند شوند. پكيج‌ها به‌نوعي مجموعه‌اي از هدايا و بسته‌هاي ارتقاي پروفايل هستند كه در جريان بازي‌ به كاربر پيشنهاد مي‌شوند. با استفاده از آن‌ها مي‌توان از مزيت‌هاي متنوع همچون تخفيف و ارتقاي پروفايل و موارد ديگر، بهره‌مند شد. هواوي ادعا مي‌كند توسعه‌دهنده‌هاي بازي هم از پلتفرم جديد اين شركت بهره‌مند مي‌شوند. آن‌ها به مجموعه‌اي بزرگ‌تر از مصرف‌كننده‌ها دسترسي پيدا مي‌كنند كه شامل بيش از ۷۰۰ ميليون كاربر بين‌المللي هواوي مي‌شود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/8/8/361361/huawei-to-intro-new-gaming-platform-huawei-game-center/