آرشیو خرداد ماه 1399

تكنولوژي روز

آيا مديريت پيج اينستاگرام خوب است؟

۵۷ بازديد

مديريت اينستادر حال آماده اينستاگرام محل بسيار مناسبي براي بازاريابي و فروش و همچنين برندينگ محصولات و خدمات كمپاني شماست.از طرفي مديريت پيج اينستاگرام بيچارگي به تخصص و تجربه كافي دارد و طبيعتا يك شخص به تنهايي نميتواند همه چيرگي هاي لازم براي مديريت اينستاگرام را داشته باشد و براي اتمام اين كار به صورت حرفه اي طبيعتا دربايستن به يك تيم چيره دست پرماسيدن مي شود!دريافت بازخورد مثبت و عالي از اينستاگرام نيازمند تدوين استراتژي محتواي پسنديده و توليد محتواي جذاب مي باشد. در عين حال جذب بيننده (فالوور) هدفمند براي كسب و كار شما نيازمند تخصص هاي لازم مي باشد. در ضمن تحليل آماري اينستاگرام هم امري زياد حياتي مي باشد.ما در ايران مايند با داشتن يك تيم مجرب و متخصص، همگي نياز ها براي مديريت پيج اينستاگرام شما را به صورت حرفه اي برطرف ميكنيم.ادمين حرفه اي اينستاگرام يا ربات اينستاگرام؟!يكي از سوالاتي كه اين روز ها بسيار از ما پرسيده مي شود اين است كه آيا مي شود از ربات هاي مديريت پيج اينستاگرام براي افزايش فالوور كاربرد كرد؟ استجابت كلي خير است!دلايل آن هم كاملا مشخص است، مهم ترين دليل آن ممنوعيت اين كار بدست قوانين جديد اينستاگرام است و اگر پيجي خلاف اين قوانين عمل كند بعد از دريافت آگاهانيدن ممكن است پيج براي دائم بسته شود!ما در ايران مايند براي حل اين مسئله يك مسير حل عملي داريم و آن هم تكاپو ادمين اينستاگرام روي پيج به جاي به كارگيري ربات است! گرد از تكاپو هاي ادمين اينستاگرام اين است كه روزانه به طور مرتب چند مرتبه به پيج سر مي زند و در هر مراجعه علاوه بر استجابت به كامنت ها و دايركت ها، به فعاليت هاي مربوط به افزايش فالوور اينستاگرام هم مي پردازد.البته كيفيت فالوور هاي جذب شده بدست ادمين اينستا به مراتب بسيار بالاتر از ربات است چون ادمين اينستاگرام با دقت و وسواس فالوور ها را انتخاب ميكند بنابر اين در بين آن ها فالوور فيك هستي ندارد؛ كاري كه هيچ رباتي نميتواند انجام دهد!

خريد پيج اينستاگرام يا مديريت چيره دست پيج اينستاگرامبا توجه به اينكه در علم بازاريابي شناخت و پيوستگي با مشتريان نهفته بسيار مهم و حياتي مي باشد. عملا خريد يك پيج يا خريد فالوور هيچ هوده اي ندارد و پيج شما را تبديل به يك پيج بدون هيج بازخورد مثبتي مي كند.از طرفي خريد فالوور باعث مي شود كه بيننده با كيفيت ذيل وارد پيج شما شود و با پروا به الگوريتم هاي جديد اينستاگرام مايه مي شود پست هاي شما حتي به مخاطب هاي واقعي و هدفمند شما هم پرتو داده نشود.از طرفي مديريت چيره دست پيج اينستاگرام مي تواند بازخورد زياد مثبتي داشته باشد. به طوري كه با منازعه مناسب مخاطب با محتواي پيج مايه ميشود ميزان لايك محتوا و نمايش ويديوهاي شما به چهره تصاعدي افزايش پيدا كند. اين اتفاق زماني مي افتد كه محتواي شما وارد تقسيم اكسپلور يا تاپ هشتگ هاي اينستاگرام شود.
توليد محتوا براي پيج اينستاگرامشايد مهمترين تقدير مديريت پيج اينستاگرام فرآوري درونمايه ارزشمند براي آن باشد.از آنجايي كه اصولا افرادي كه از اينستاگرام كاربرد مي كنند به پيگيري سرگرمي در گذران وقت در آن هستند محتواي ايجاد شده در عين اينكه مي بايست در راستاي كسب و كار شما باشد از طرفي بايد جذابيت لازم را نيز داشته باشد به صورتي كه كاربر احساس لذت از اين درونمايه داشته باشد.ايران مايند با داشتن تيمي حرفه اي در فرآوري گونه ها درونمايه به صورت ويديو ، عكس و … توانايي فرآوري گونه ها تيزرهاي تبليغاتي و نماهنگ هاي جذاب براي پيچ اينستاگرام شما دارد.
تغرفه فرآوري محتوا براي اينستاگرام-ميريت محتوا اينستاگرام-ايران مايندمديريت پيج اينستاگرامبا توجه به اينكه اجراي نكات فوق دربايستن به تخصص و منابع كافي مي باشد كمپاني ايران مايند اين خدمات را با كيفيت عالي و با بها مناسب سپريدن مي دهد.
راه اندازي پيج اينساتگرام و مديريت پيج توسط ادمين اختصاصيطراحي گرافيكي لوگو به قصد برپايي تمايز براي پيجطراحي گرافيكي ويژه و بي همتا براي پست ها به قصد برند سازي محصول و خدمات شماتصويربرداري از خدمات و محصولات شما جهت ساخت تيزرتوليد و بارگزاري  تيزر ويديويي چيره دست اختصاصي يك دقيقه در پيج شمادريافت تصاوير از شما و فرآوري و بارگزاري  تيزر ويديويي حرفه اي اختصاصي يك دقيقه اي در پيج شماتوليد و بارگزاري پست اختصاصيطراحي و بارگزاري منظم استوريآناليز پيج هاي رقيبشناسايي و جذب بيننده هدفارائه بيزنس پلان براي شفا روند مديريت پيج اينستا شماو….تعرفه يك ماهه مديريت پيج اينستاگرام
عكاسي حرفه‌اي:قطعا ميدانيد اينستاگرام چيست كه اكنون در اين صفحه هستيد! و به گمان كردن زياد با صفحاتي برخورد داشتيد كه مربوط به كسب و كاري ويژه هستند و زماني كه داخل پيج‌شان مي‌شويد با تصاوير بي كيفتي روبرو شديد كه از عكس ها حاضر موجود در فضاي اينترنت هستند!
فكر نمي‌كنم همچين صفحه‌اي را فالو كنيد چون حتي دردسر اخذ عكس‌هاي با كيفيت هم به خويش نمي‌دهند و تصورشان اين است كه صرفا آپلود كردن هر تصويري مايه افزايش فالوور و تعامل با بيننده مي‌شود.
اما زماني كه مديريت پيج اينستاگرام خود را به تيم فرآوري محتواي ديمادس مي‌سپريد، ديگر نگران عكس‌هاي با كيفيت نيستيد؛ چون همگي عكس‌ها توسط عكاس حرفه‌اي مجموعه و به وسيله دوربين‌ DSLR فول فريم ثبت مي‌شوند. مي‌توانيد چند مثال از عكس ها ثبت شده توسط عكاس  آژانس تبليغاتي ديمادس را اينجا ببينيد:
مي‌توانيد براي ديدن نمونه تصاوير بيشتر ثبت شده بدست ديمادس در صنعت كافه و رستوران به صفحه مثال كار‌هاي عكاسي غذايي مراجعه كنيد.
عكاسي صنعتي براي مديريت پيج ايتساگرامعكاسي صنعتي براي مديريت پيج ايتساگرام 2عكاسي صنعتي براي مديريت پيج ايتساگرام 4• فرآوري و انتشار منظم پست:نظم يكي از مهم ترين فاكتور هاي ترقي صفحه‌تان در اينستاگرام است. با تيم مديريت پيج اينستاگرام ما گمان شما راحت است كه يك روز در وسط و يا هر روز در ساعات مشخص – كه در اين ساعات پست هاي شما اغلب لايك مي‌خورند – پست هاي جذاب و با كيفيت در صفحه‌تان بارگذاري شده و پيج شما همواره به روز خواهد بود.
• كپشن هاي مناسب:ديگر نگران نگارش كپشن هاي جذاب و گيرا نباشيد، چون اين مورد، تخصص تيم فرآوري محتواي ما است.
• انتخاب بهترين هشتگ:هر پست با پروا به محتوايي كه دارد هشتگ هاي مرتبطي هم دارد؛ تيم ما همواره در حال پيدا كردن كليدي ترين هشتگ‌ها براي پست‌هايتان هست لغايت بازديد اكثريت جذب كند.
• توليد و انتشار استوري:اين ايام بيشتر كاربران براي اشتراك گذاري روزمرگي‌هايشان از استوري كاربرد مي‌كنند؛ پيام هايي كه مي‌خواهيد استوري كنيد را از راه گذرگاه هاي ارتباطي به تيم مديريت و توليد محتواي ما بفرستيد تا با يك طراحي حرفه اي و زيبا در پيج شما استوري شود. براي نمونه رستوران هايي كه موسيقي زنده دارند، معمولا از طريق استوري به مخاطبانشان اين سوژه را اعلام مي‌كنند.
• ساخت تيزر تبليغاتي:تيزر تبليغاتي به شما كمك خواهند كرد لغايت صفحه‌اي متفاوت و جذاب تر نسبت به ديگر رقيبان خويش داشته باشيد.

يك قابليت جديد به واتس‌اپ اضافه مي‌شود

۶۰ بازديد
اخبار,اخبار تكنولوژي, واتس‌اپ
امكان استفاده همزمان از يك حساب كاربري در چند دستگاه مختلف به پلت‌فرم پيام‌رسان واتس‌اپ اضافه خواهد شد.

به گزارش ايسنا، بر اساس پستي كه در وبسايت WABetainfo  منتشر شده است، به نظر مي‌رسد كه توسعه دهندگان اپليكيشن پيام‌رسان واتس‌اپ در حال كار بر روي قابليت‌هاي مختلف جديدي هستند كه يكي از آنها امكان بهره‌مندي و استفاده همزمان كاربران از يك حساب كاربري در چند دستگاه مختلف است.

 

در حال حاضر زماني كه كاربر يك حساب كاربري را بر روي دو دستگاه مختلف فعال كند شركت واتساپ با ارسال پيامي وي را از اين موضوع آگاه مي‌كند اما حالا به نظر مي رسد كه قابليت و امكان جديدي كه قرار است به پلت‌فرم اين پيام رسان محبوب اضافه شود كه براي خيل عظيمي از كاربران كاربرد بسياري خواهد داشت، چرا كه آنها با توجه به نياز كار و فعاليت‌هاي شخصي يا شغلي خود نياز دارند كه به صورت همزمان از چند دستگاه مختلف با پيام رسان واتساپ كار كنند.

 

‌با اينكه هنوز زمان دقيق انتشار و ارائه اين قابليت به صورت به روز رساني مشخص و معلوم نشده اما برخي از كارشناسان و تحليلگران فعال در حوزه فناوري بر اين باورند كه اين قابليت هم اكنون در حال توسعه است و احتمالاً به زودي طي ماه هاي آينده به پلتفرم واتساپ در قالب يك نسخه آپديت و به روز رساني جديد اضافه خواهد شد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews69439.html

انواع صندلي هاي تاشو

۶۱ بازديد

صندلي هاي تاشو نمونه اي از صندلي هاي سبك هستند كه به سادگي به چهره تخت، لغايت شده و مي توانيد آن را در يك رده بر روي هم جاي دهيد. اين صندلي ها قابليت اين را دارند كه بتوانيد در جاهايي كه يك صندلي عادي قابل استفاده نيست از آن ها بهره‌گيري نمائيد. براي نمونه در برنامه هايي كه در فضاي مفتوح و بسته اجرا مي شوند مشابه رويداد هاي ورزشي، مراسم مذهبي، مراسم فارغ التحصيلي و مراسم سوگواري از اين صندلي ها مي توان بهره گرفت.
بازه ابهت از مواد اوليه هستند كه در ساخت يك صندلي تاشو شدني است مورد استفاده قرار گيرند. تا ساليان بازپسين اين محصولات را از چوب و فلز مي ساختند. امروزه انواعي از مدل هاي آلومينيومي آن نيز وجود دارد كه از نوارهاي پارچه اي در آن استفاده شده است. پلاستيك و استيل از پر مصرف ترين مواد به پيشه رفته در گونه ها صندلي تاشو مي باشند. در اين مطلب كوشش بر آن داريم لغايت انواع اين محصولات و مواد به شغل رفته در آن را با نگاهي دقيق تر رسيدگي كنيم.
صندلي تاشو پلاستيكيانواع صندلي تاشو مسافرتي موجود در بازار، طراحي ويژه به خويش را داشته و هريك نسبت به ديگري برتري هايي دارد. معمول ترين مدل هاي اين محصولات مدل پلاستيكي آن ها مي باشد. بها تمام شده اين نوع صندلي بسيار ارزان بوده و به همين علت از محبوبيت ويژه اي در بين ملت برخوردار هستند. صندلي تاشو پلاستيكي به منظور بهره‌گيري در مراسمي كه ساده ترين گونه نشستن در آن مد نظر باشد استعمال دارند. پلاستيك پروپيلن بيشترين استعمال را در ساخت اين گونه از صندلي ها دارد. اگر بخواهيم اين مونث را با مدل هاي فلزي مقايسه كنيم، پروپيلن بسيار سبك تر بوده و از انتقال گرما بازداري مي كند. صندلي تاشو پلاستيكي داراي نشيمنگاه پلاستيكي مي باشد كه آن را تغيير ناپذير و با دوام مي سازد. اين مدل، انتخاب نخست بسياري از برنامه ريزها براي مراسم مختلف مي باشد. آن ها همچنين براي مراسمي كه در فضاي باز اجرا مي شوند نيز زياد پسنديده هستند چرا كه در مقابل برف و باران و دگرگوني ها آب و هوايي نيز مقاومت نكويي دارند. شما علاوه بر آن نيز مي توانيد آن را با خويش به سفر هاي طبيعت گردي و كمپينگ ببريد به اين دليل كه در روبرو لكه و آب نيز پايداري فوقاني دارند.
 
صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و آسان نشين صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و راحت نشين 
 
صندلي تاشو خارجي فلزيدومين نوع اين محصولات كه استعمال گسترده اي دارد صندلي تاشو فلزي مي باشد. اين گونه معمولا به رنگ هاي مرسوم خويش كه سياه يا خاكستري است توليد مي شوند. مدل فلزي صندلي هاي مسافرتي مي توانند يكدست فلزي بوده و يا با تركيبي از فلز و ماده اي ديگر ارائه شوند. اما به صورت عمومي پايه ها و بدنه اصلي اين فرآورده از فلز مي باشد. اين محصولات از نظر اقتصادي به صرفه بوده و معمولا درازا عمر بالايي نيز دارند. اغلب فلز به شغل رفته در بدنه مدل فلزي از جنس استيل ضد زنگ مي باشد. از عقيده ساختاري همانند مدل پلاستيكي مي باشند اما در پايه آن ها از لوله 18 بهره‌گيري شده است كه آن را زياد ثابت تر مي سازد. از مزاياي ديگر آن ها اين است كه توان بردباري وزن زياد اكثريت را نسبت به ساير اقلام داشته و پايه هاي نيرومند آن زير بار وزن هاي وزين تر نيز خميده نمي شود. از سويي ساير نشستن طولاني مدت بر روي آن ها به خاطر خشكي فلز مي تواند كمي آزاردهنده باشد. البته در انواعي از صندلي تاشو فلزي در تقدير نشيمنگاه از مواد پلاستيكي و يا چرمي بهره‌گيري شده است كه نشستن بر روي آن را زياد آسان تر كرده است.
صندلي تاشو چوبيانواع صندلي تاشو كه از چوب ساخته شده باشند فارغ از اينكه آن را در كجا كاربرد كنيد، زياد شيك و راحت خواهند بود. استفاده از آن در لب ساحل، حياط منزل شخصي شما و در پاسيو يا ايوان بسيار كارآمد و دلپسند خواهد بود. از اين محصولات مي توانيد در مراسم فضاي باز خويش بهره‌گيري كنيد چرا كه چوب با هر دكوري قابل ست شدن است و راحتي بسيار اكثريت براي بهره‌گيري كننده گان آن فراهم خواهد ساخت. صندلي تاشو چوبي نسبت به گونه ها مدل پلاستيكي و فلزي بسيار جذاب تر هستند اما بايد اين را نيز در عقيده گرفت كه وزن آن ها به سبكي مدل هاي پلاستيكي و فلزي نمي باشد. اين مدل زياد مستحكم است اما به دليل وزن بالاي آن، حمل و نقل آن ها كمي زحمت ساز خواهد بود. اگر مي خواهيد درازا عمر اين نوع از صندلي ها را افزايش دهيد اطمينان حاصل كنيد لغايت آن را به چهره منظم تميز مي كنيد، مخصوصا اگر متعلق به در فضاي باز كاربرد كرده ايد. براي كاربرد راحت تر از اين مدل نيز بايد بر روي آن يك تشكچه كوچك قرار دهيد چرا كه نشستن طولاني مدت بر روي آن مي تواند لغايت حدي ستوهي دهنده شود. در ضمن براي آنكه از اين صندلي در مساوي گرد و خاك و نم محافظت كنيد بايد يك پوشش پلاستيكي يا پارچه اي براي آن در عقيده داشته باشيد و زماني كه متعلق به ها استفاده اي نداريد بر روي آن بكشيد.
 
صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و آسان نشين صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و راحت نشين 
 
صندلي تاشو مسافرتي با نشيمنگاه راحتانواع مدل هايي كه متعلق به ها ياد شد مي توانند براي راحتي بيشتر از يك نشيمن گاه با جنسي ديگر بهره ببرند. براي نمونه مدل هاي فلزي مي توانند از نشيمن گاه پارچه اي و يا قسمتي ساخته شده از چرم مصنوعي استفاده كرده لغايت علاوه بر طول عمر و دوام بالا، راحتي را نيز به مصرف كننده عرضه كنند. اين مدل ها براي كاربرد هاي طولاني تر طراحي شده اند و مي توانند براي مراسم مهم تر مورد بهره‌گيري قرار گيرند.
صندلي تاشو مشبكيك از پسينيان مدل هايي كه در اين زمينه عرضه شده است مدل مشبك مي باشد. قيمت آن ها از نمونه هاي ساير كمي اغلب است و در عوض به خاطر طراحي خاصي كه دارند لغايت حدودي از ديگر مدل ها راحت تر هستند. به كارگيري آن ها در فضاي مفتوح زياد پسنديده تر است چرا كه تحمل دمايي بالاتري نيز داشته و شما را آزار نخواهند كرد. طراحي مشبك اين نوع صندلي ها به آن اين اجازه را مي دهد كه تنفس داشته و نشستن بر روي آن در هواي گرم آزار دهنده نباشد. صندلي تاشو مشبك ساختاري فلزي دارد كه موجب درازا عمر اغلب آن مي شود.
 
صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و راحت نشين صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و آسان نشين 
 
صندلي تاشو آسان نشين فيتاز نمونه هاي با كيفيت ساخت درون مدل راحت نشين مي باشد كه بدست شركت خوشنام اِف آي تي يا همان كمپاني فخر ايران طراحي و ساخته شده است. اين مدل به راستي تركيبي از يك اسكلت مستحكم فلزي به همراه پارچه ويژه در تقدير تكيه گاه و نشيمن گاه بوده كه در عين راحتي، از دوام و طول عمر فوقاني نيز برخوردار مي باشد. پايه ها در اين مدل از جنس لوله 18 بوده و استوار زياد بالايي دارند. در مدل طبي از اين نوع صندلي، جنس پارچه به شغل رفته نيز زياد تغيير ناپذير و آسان مي باشد. از ساير مزاياي اين مدل مي توانيم به قابليت تنظيم سه حالته پشتي آن اشاره كنيم كه آزادي عمل و راحتي بيشتري را براي شما و در هر جايي كه از آن بهره‌گيري مي كنيد فراهم مي آورد. مدل مفتوح و جمع شدن اين فرآورده به نوع اي است كه در حالت بسته كمترين فضاي شدني را اشغال كرده و به راحتي در هر كجا جاي بگيرد. همچنين در حالت جمع شده، پايه اين صندلي به دستگيره تبديل مي شود كه همين قابليت حمل و نقل آن را بسيار آسان تر مي كند.