امروزه برندهاي متعددي در اينستاگرام فعاليت تجاري ميكنند و با راهكارهاي متنوعي بهدنبال افزايش فروش محصول يا 10 راهكار افزايش فروش در اينستاگرام خدمات خود در اينستاگرام هستند. در ايران هم بسياري از صاحبان كسبوكارها با به كارگيري ترفندهايي توانستهاند فروش خدمات و محصولات خود را نحو چشمگيري افزايش دهند. گرچه اينستاگرام تا چند سال پيش به عنوان يك شبكه اجتماعي از عقيده بسياري از كارآزمودگان در نخستينگي فعاليتهاي برندها براي فروش قرار نميگرفت، ولي حالا مدت زيادي است كه اينستاگرام خويش را با اين نياز برندها تطبيق داده و حتي امكان ايجاد فروشگاه و درج لينك خريد روي پستها را فراهم كرده است. با اقداماتي از اين دست، اكنون كه اينستاگرام بستري زياد مناسب براي فروش است و ميتوانيم با رعايت ترفندهايي مشخص با چاشني خلاقيت، فروش خود را از اين طريق افزايش بدهيم. در پيوستگي اين مطلب با معرفي 10 تدبير افزايش فروش در اينستاگرام، به اين پرسش استجابت ميدهيم كه «چگونه ميتوان در اينستاگرام فروش اكثريت داشت؟» با ما همراه باشيد. اگر بدنبال نصب اينستاگرام هستيد مطلب راهنماي نصب اينستاگرام مي تواند به شما كمك كند.
براي تبليغات در اينستاگرام، مشاركت با اينفلوئنسرها و رشد پيج اينستاگرام به واتساپ ما پيام دهيد. ???????????????????? مشاوره و سفارش كمپين ????????1. حساب كاربري كسبوكار خود را Business كنيد
يكي از نخستين قدمهايي كه در طراحي صفحه اينستاگرام پسنديده براي فروش كالا و خدمات بايد برداشته شود اين است كه صفحه متناسب با شرايط يك فروشگاه باشد. يك فروشگاه راههاي ارتباطي با مخاطبان را پيشبيني ميكند. مثلا آدرس سايت، شماره تماس و ايميل. بنابراين صفحه را Business كنيد الي از اين امكانات برخوردار شويد. علاوه بر مزاياي ارتباطي، اينستاگرام با اين امكان به صاحبان كسبوكار فرصت يك تحقيقات بازاريابي كوچك را فراهم كرده. يعني ميتوانيد به اينسايتها مراجعه كنيد و متوجه شويد مخاطبان شما از كدام پستها اغلب پيشباز كردهاند. اين اين گذرگاه صاحبان كسبوكار به راحتي ميتوانند با سليقه و نگرش كاربران خويش آشنا شوند و محتواي مطلوب براي فروش فرآورده يا خدمات خود را منتشر كنند.
2. Bio كسبوكار را كامل بنويسيد
رسيدن به هر مقصدي نيازمند يك آدرس مستقيم است. بعد از تغيير حساب كاربري كسبوكار به حالت Business، اطلاعات اصلي كسبوكار را بايد در تقدير Bio ثبت كرد. در اين قسمت به زباني خيلي ساده و سرراست به مخاطبان خويش روشنگري ميدهيد كه پيشه شما چيست و چطور ميتوانيد به آنها كمك كنيد. به طوري كه به محض وارد شدن به صفحه شما و ديد روشنگري بيو متوجه شوند كه كار شما چيست.
3. خريد از اينستاگرام كسبوكار خود را راحت كنيد
هرقدر راهكارهاي ارائه شده بدست كسبوكارها براي خريد از اينستاگرام آسانتر باشد، شكيبيدن خريد بيشتر و برآيند اينكه گواه افزايش فروش در اينستاگرام هستيم. علاوه بر دسترسي شفاف به وبسايت و راههاي ارتباطي، روشنگري كاملي از روند خريد و بها محصول و خدمات در كپشن پستها و در مجموعه استوريهاي هايتلايت منتشر كنيد و از برپايي سردرگمي براي رسيدن به اطلاعات سودمند و ريزبين براي كاربران بازداري كنيد. وانگهي ميتوانيد راههاي وابستگي با حمايت و نحوه پيگيري دشواري ها در سفارش و خريد را با شفافيت ذكر كنيد و آن را براي مخاطبان جديدي كه به صفحه اضافه ميشوند تكرار كنيد.
4. سالنامه محتوايي داشته باشيد
استراتژي و برنامه محتوايي داشته باشيد. مشخص كنيد در هر بازه زماني مشخصي مثلا هفته يا ماه، چه محتوايي را به چه علت و با چه هدفي منتشر ميشود. اينكه اين برنامهريزي را چطور انجام بدهيد كاملا به سوداگري شما پيوستگي دارد. ميتوانيد محتواي صفحه را به دستههاي مختلفي (فروش، اطلاعرساني، امكانات سايت، پيكار و مشاركت مخاطبان و…) دستهبندي كنيد. اين دستهبندي بايد با پروا به استراتژي محتوايي شما و نيازهاي كسب و كارتان تعيين شود. بعد يك سالنامه محتوايي بسازيد كه در آن روزهاي گوناگون هفته و محتوايي كه در آن روز منتشر ميشود با جزئيات كامل درج ميشود. جزئياتي همانند كپشن، هشتگهاي باره استفاده، لوكيشن، تگها و… اين سالنامه محتوايي به شما كمك ميكند قبل از رسيدن به هر روز و هر هفته از پيش كل موارد لازم را حاضر كنيد و چند قدم جلو باشيد. متناسب با اتفاقات روز ميتوانيد در تقويمتان تغييراتي برپايي كنيد و آن را به روز كنيد. مثلا چنانچه شرايط مايه شد مخاطبان شما به كالايي بيش از پيش دربايستن پيدا كنند، ميتوانيد با انعطافپذير نگه داشتن برنامه خود، تبليغ روي آن كالاي ويژه را در نخستينگي پيمان دهيد.استراتژي توليد درونمايه در اينستاگرام داشته باشيد.
5. عكسهاي با كيفيت منتشر كنيد
اينستاگرام فضايي تصويرمحور دارد و عكسها و عكس ها ويديويي اولين قلابي هستند كه ميتوانيد براي پيدا كردن بيننده و مشتري بيندازيد. زماني كه تصوير شما جلب پروا ميكند، كاربر فرصت پيدا ميكند لغايت صداي شما را بشنود. بنابراين براي عكاسي از محصولات خود سررسيد كافي در نظر بگيريد، چيدمان پسنديده اتمام دهيد و در نظر داشته باشيد كپشن متناسب با عكس باشد. اين تدبير باعث ارائه تصوير مناسبي از برند و محصولات يك كسبوكار در اينستاگرام ميشود، هرقدر در اين بخش موعد اكثريت صرف كنيد، ضرر نميكنيد.
از طرف ديگر عكسها خويش از جاذبههاي اينستاگرامي هستند كه ميتوانند مخاطباني كه حتي مشتري شما نيستند را در صفحه شما نگه دارند. شدني است بسياري از كسان قصد خريد از شما را نداشته باشند، اما به علت جذابيتهاي تصويري صفحه يا نكاتي كه ياد ميگيرند آن را تعقيب كنند. اين افراد هم براي شما ارزشمند هستند چرا كه امروز مشتري نيستند اما احتمال دارد در ادامه، با تعقيب كردن صفحه شما اعتمادشان جلب شود و تبديل به مشتريهاي جديد شوند.
6. پاسخگو و در دسترس باشيد
يكي از راهكارهايي كه مايه جلب اعتماد كاربران ميشود و بهصورت سر راست در افزايش فروش در اينستاگرام موثر است، پاسخگو بودن به كاربران بهصورت تماموقت است. توجه به كامنت كاربران و ارائه پذيرش پسنديده به پرسشهايي كه مطرح كردهاند از آنگونه فعاليتهايي است كه موجب افزايش اطمينان و به تبع آن افزايش فروش در اينستاگرام ميشود. چنانچه مشتريان شما از خدمات ناخشنود بودند هرگز كامنت آنها را حذف يا اكانتشان را بلاك نكنيد. موضوع را شخصي برداشت نكنيد و سعي كنيد استجابت حرفهاي و قول تعقيب بدهيد لغايت در نهايت رضايتشان را جلب كنيد.
7. با پروموشنها مخاطبانتان را دلگرمي كنيد
يكي از راههاي برپايي جذابيت براي مخاطبان صفحه اينستاگرامتان در نظر اخذ پروموشن است. بسياري از آنها منتظر فرصتي براي خريد از شما هستند و تخفيفهاي گاه به گاه ميتواند بهانه لازم را برايشان به هستي بياورد. براي اين پيشه ميتوانيد از مناسبتها كاربرد كنيد. مثلا روز مادر، روز ولنتاين و مناسبتهاي ديگري مثل اينها فرصتهاي احسان هستند كه ميتوانيد با ارائه تخفيف و خدمات گزيده تر براي جلب مشتري بازپسين از آنها بهرهگيري كنيد. ميتوانيد علاوه بر اين تخفيفهاي دورهاي، برخي مواقع هم بدون دليل خاصي به فالوورهاي وفادار اينستاگرامي هديههاي اخص بدهيد. مثلا از آنها بخواهيد شما را به دوستانشان شناسايي كنند و تخفيف بيشتري گرفتن كنند. يا از آنها بخواهيد استوريهاي شما را پيگيري كنند تا از تخفيفهاي هفتگي و ماهانه بهرهمند شوند و كدهايي را پيدا كنند كه تنها در صفحه اينستاگرامتان منتشر ميكنيد.
8. برنامه هدفمند تبليغاتي با مشاركت اينفلوئنسرها داشته باشيد
هرقدر محتواي منتشر شده در حساب كاربري يك كسبوكار جذاب باشد براي افزايش فروش در اينستاگرام نياز به يك برنامه تبليغاتي هدفمند داريد. يگانه از مهمترين برنامههاي تبليغاتي هدفمند براي افزايش فروش در اينستاگرام، به كارگيري ظرفيت تبليغاتي اينفلوئنسرهاي پيوسته با كسبوكار شماست.تبليغات در اينستاگرام را جدي بگيريد.
اينفلوئنسرها حكايت برند شما را تعريف ميكنند برآيند اينكه براي برگزيدن اينفلوئنسرها بايد شناخت و حساسيت كافي را به هزينه دهيد. اگر در گزينش اينفلوئنسرهاي همكار برندتان دقت كنيد، ميتوانيد مخاطبان آنها را به مخاطبان خودتان تبديل كنيد. لازمه اين پيشه آن است كه اينفلوئنسرهايي را براي همكاري دعوت كنيد كه مخاطباني همانند به گروه مخاطبان نهفته شما داشته باشند و بتوانند گفتار قشنگ و تاثيرگذاري از برند شما ارائه كنند. اينفلوئنسرها براي اينكه بتوانند موثر عمل كنند بايد خلاق باشند و ارتباط نزديكي با مخاطبان خودشان برپا كرده باشند. در اين مورد تنها داشتن تعداد فوقاني فالوور كافي نيست و تاثيرگذاري را تضمين نميكند.محبوب ترين اينفلوئنسرهاي ايراني را بشناسيد.
در صورتي كه بخواهيد اينفلوئنسر ماركتينگ سپريدن دهيد، يگانه از بهترين راهها، استفاده از پلتفرم نشانت است. در نشانت شما كمپين خويش را تعريف ميكنيد و اينفلوئنسرهايي كه توانايي توليد محتوا براي شما را دارند و به برند شما علاقمند هستند با توجه به سنخيت مخاطبانشان با اهداف شما، به سراغتان ميآيند و برايتان درونمايه ميسازند. به اين ترتيب شما از گشتن به دنبال آنها بينياز ميشويد و آنها را به سادگي پيدا ميكنيد، صفحاتشان را رسيدگي و در چهره تاييد، با آنها مشاركت ميكنيد.
همكاري با اينفلوئنسرهاي اينستاگراماينستاگرام محبوبترين شبكه اجتماعي وسط كاربران ايراني است. بيش از 25 ميليون كاربر ايراني از اينستاگرام بهرهگيري ميكنند و اين ايام اينفلوئنسر ماركتينگ اثرگذارترين گونه تبليغ در اينستاگرام براي اين كاربران است. از اين رو بسياري از صاحبان كسبوكارها بخشي از برنامه بازاريابي آنلاين خود را متمركز بر افزايش فروش در اينستاگرام كردهاند. در اين گويه نشانت با ارائه خدمات بازاريابي هوشمند در شبكههاي اجتماعي، به كسبوكارها كمك ميكند و صاحبان كسبوكار را به مرتبطترين اينفلوئنسر در دامنه تكاپو آنها وصل ميكند لغايت در شبكههاي اجتماعي، تبليغات هدفمند و اثربخش داشته باشند.
برنامهريزي و اجراي هدفمند برنامههاي بازاريابي و برندينگ، شفافيت قيمت، نظارت ريزبين بر روش اجراي كمپينها تا واپسين،انجام پروژه، ارائه گزارشهاي آماري كامل و … از آنگونه خدماتي است كه نشانت به كسبوكارها ارائه ميكند. براي گرفتن خدمات بازاريابي هوشمند و كسب اطلاعات اغلب ميتوانيد به نشانت مراجعه كنيد.
9. از هشتگها بهرهگيري كنيد
اين ايام بسياري از كساني كه قصد خريد دارند به جاي جستجو در پاساژها يا سرچ كردن در گوگل به سراغ اينستاگرام ميآيند و هشتگها را سرچ ميكنند. به همين دليل اكنون اهميت هشتگها بسيار بيشتر از پيش شده و آنها ميتوانند افرادي را كه اصلا شما را نميشناسند و الي به حال اسم برندتان را هم نشنيدهاند به صفحه شما بكشانند و به مشتري شما تبديل كنند. براي اينكه بهترين نتيجه را از هشتگها بگيريد لازم است چند نكته را رعايت كنيد: از هشتگهاي پرمخاطب پيوسته با گستره كارتان كاربرد كنيد چرا كه اين هشتگها بسيار سرچ ميشوند و شدني است شما بر اساس زمان پست گذاشتن، در اين هشتگها بدست مخطاطبان جديدي ديده شويد. از هشتگهاي كممخاطبتر هم استفاده كنيد؛ در اين هشتگها شما در وسط رقباي اقليت پيمان ميگيريد و گمان كردن اكثريت دارد كه اگر كسي آنها را سرچ كرد شما را پيدا كند. از هشتگهاي اختصاصي خودتان هم استفاده كنيد؛ اين هشتگها رو خود شما ميسازيد و مخاطبان با استفاده از آنها ميتوانند دستهاي از پستهاي شما را جداگانه ببينند و در وسط آنها محصول دلخواه را پيدا كنند. مثلا يك فروشگاه لباس ميتواند از هشتگي در بر گيرنده نام خودش و بخش مورد نظر استفاده كند. (مثل: #زارا_كفش) تا اگر كسي كوشش كرد از اين صفحه كفش بخرد هشتگ را سرچ كند و همه كفشها را يكجا ببيند.
10. خيال مشتريانتان را از خريد آنلاين آسان كنيد
يكي از چالشهاي فروش آنلاين چه در اينستاگرام چه در پلتفرمهاي ديگر، نگراني و عدم اعتماد به خريد آنلاين است. به دليل اينكه در سالهاي ماضي نمونههاي زيادي از خريد ناموفق و كلاهبرداريهاي اينترنتي وجود داشته، براي بسياري از مشتريان بالقوه شما سخت است كه بتوانند به خريد آنلاين اعتماد كنند. شدني است عدهاي از آنها علاقه داشته باشند محصولي را كه در صفحه شما ديدهاند حضوري بخرند. اگر چنين امكاني داريد، راههاي تماشا محصول از كم و بيش را به آنها نشان بدهيد. اگر فورش شما فقط اينترنتي است، بايد بتوانيد اعتبار كافي را به دست بياوريد. مثلا ميتوانيد از پشت صحنه مرتب كردن محصولات و بستهبندي براي ارسال استوري تعبيه كنيد، ميتوانيد از رضايت مشتريان پيشين اسنادي منتشر كنيد و از آنها تشكر كنيد، ميتوانيد روند بستهبندي و ارسال تميز و بهداشتي كالاها را نشانه دهيد و از امكانات حمايت و جايگزيني كالاها محتوا بسازيد. به اين ترتيب مخاطبان متوجه ميشوند كه در صورت بروز هر مشكلي چه رهسپار قبل پايشان هست تا خرج اضافي به آنها تحميل نشود.
براي تبليغات در اينستاگرام، همكاري با اينفلوئنسرها و رشد پيج اينستاگرام به واتساپ ما پيام دهيد. ???????????????????? مشاوره و سفارش كمپين ???????? روشهاي خلاقانه افزايش فروش در اينستاگرامبا استفاده از ديگر روشهاي خلاقانه ميتوانيد جايگاه برند كسبوكار خود را ميان مخاطبان ارتقا و گواه افزايش فروش در اينستاگرام باشيد. اينستاگرام فرصت نامحدودي براي خلاقيت در گزين كردن شما ميگذارد و هر از چند گاهي امكانات تازهاي به آن اضافه ميشود. شما ميتوانيد با كمي انديشه كردن و ايدهپردازي كردن نخستين برندي باشيد كه از يك امكان، استفادهاي ويژه و ويژه ميكنيد و توجه مخاطبانتان را جلب ميكنيد. مثلا زماني كه اينستاگرام امكان IGTV را پركار كرد، برندهايي كه در استفاده از اين امكان پيشرو بودند بهتر ديده شدند، چرا كه محتواي توليد شده در اين بخش زياد كم و مختصر بود و آنها در چشم وهمچشمي با ديگران كار سادهتري داشتند.
در اين پلتفرم پيشرو بودن و خلاقيت به خرج دادن به راحتي شما را از سايرين جدا ميكند. در حال آماده برندهاي زيادي در اين شبكه اجتماعي دوست داشتني پركار هستند و توانستهاند سهم بازار مناسبي را از وسط كاربران اينستاگرام تصاحب كنند. در صورتي كه بتوانيد برنامهاي انعطافپذير داشته باشيد، در عين ثبات در اجراي برنامه فرصت اين را پيدا ميكنيد كه مياني خودتان و رقبا تمايز برپايي كنيد. يكتا از راههاي برپايي تمايز اين است كه به جاي گفتگو كردن از ويژگيهاي محصول و قيمت و روش خريد، استعمال آن را در حيات پرتو دهيد. گفتگو كردن از فروش و تخفيف و قيمت به طور مداوم، مخاطبان شما را خسته ميكند. آنها هر روز قصد خريد ندارند و دوست ندارند مدام پستهاي تبليغاتي ببينند. پس سعي كنيد با فرآوري محتواي مفيد و تاثيرگذار، از فضاي تبليغ مداوم بعيد شويد و از سبك زندگي مشتريانتان بگوييد. به اين ترتيب آنها ميبينند كه نسبت به نيازهاي آنها آگاه هستيد و علاوه بر اينكه محصولي فرآوري ميكنيد، ميتوانيد مشكلي را در زندگي آنها رفع كنيد.
نتايجي كه از افزايش فروش در اينستاگرام به دست ميآيدفروش اينترنتي در سالهاي ماضي رو به رشد بوده است و بسياري از افرادي كه تجربه خريد اينترنتي را نداشتند، به اين مسير روي آوردهاند تا با صرف سررسيد كمتر و بيدردسرتر به هدف برسند. از سوي ديگر صاحبان كسب و كارها هم به مزاياي فروش اينترنتي و صرفهجويي در هزينهها پي بردهاند و علاقه بيشتري به اين طريق كار پيدا كردهاند. در شبكههاي اجتماعي هم فروش زياد رونق گرفته و حتي مخاطبان اين شبكهها هم علاقمند هستند برندها را پيگيري كنند. در مياني همه شبكههاي اجتماعي هم، اينستاگرام پيشروترين پلتفرم در گسترش امكانات بازاريابي بوده است.
بر اساس احصاء هوتسوييت براي سال 2020 يوميه 200 ميليون كاربر اينستاگرام دست كم يك صفحه بيزنسي را نگاه ميكنند. يك سوم استوريهايي كه بيش از كل ديده ميشوند از برندها هستند. 62درصد كاربران گفتهاند پس از رويت استوريهاي برندها به آنها بيشتر علاقمند ميشوند و شكيبيدن دارد مشتري آنها شوند و هر ماه 130 ميليون كاربر اينستاگرام روي گزينه خريد كليك ميكنند. همه اين آمارها اثر ميدهد اينستاگرام تبديل به فرصت ابهت براي فروش شده است و نميتوان متعلق به چشمپوشي كرد. از يك فروشگاه كبير كه مغازهاي پررونق و شلوغ در سطح شهر دارد تا برند محصولات خانگي كه روزانه تاب ارائه خدمات به 10 متشري را دارد، در اينستاگرام ميتوانند به فروش دست يابند و كسب و كار خويش را اشاعه بدهند.
روشهاي جذب مشتري از طريق اينستاگرامبا به كارگيري چند امكان اخص در اينستاگرام ميتوانيد بهراحتي مشتريان جديد جذب كنيد. IGTV يكتا از امكانات بازرگاني اينستاگرام است كه از راه آن ميتوان ويديوهاي طولاني بههمراه لينك منتشر كرد. از انتشار Story و ويژگي Swipe up link غافل نشويد. اين امكان براي هدايت كاربران جهت افزايش فروش در اينستاگرام بسيار مرسوم و كاربردي است. همانطور كه ميدانيد در اينستاگرام پستها قابليت همراهي لينك را ندارند و به همين دليل استوريها امكان مهمي براي افزايش فروش در اينستاگرام هستند. از تركيب IGTV و Story كاربرد كنيد و ويديوهايي كه در IGTV منتشر ميكنيد را از طريق Story و Swipe up link شناسايي كنيد. اينستاگرام امكانات زيادي مشابه آنچه اشاره شد، براي تكاپو تجاري كاربران در عقيده گرفته كه استفاده از آنها طبعا به افزايش فروش در اينستاگرام منجر خواهد شد.
در كناره استفاده از امكانات فني، ايدههاي نو و زيركي در استفاده از واژه ها و هشتگها هم اهميت خاصي دارند. شما ميتوانيد با نگريستن كردن بهترين نمونههاي فروش در اينستاگرام از آنها ايده بگيريد و روشهاي مخصوص به خودتان را آفريدن؛ نوآفريدن كنيد. حالا چند سالي است كه فروشگاههاي مختلفي در اينستاگرام پركار شدهاند و نمونههاي احسان براي الگو گرفتن موجود است. ولي فراموش نكنيد كه همش خلاقيت ميتواند به شما كمك كند منحصر به فرد و پيشرو باشيد.
نمونه فروشگاههاي كامياب در اينستاگرامنمونههاي بسياري در اينستاگرام وجود دارد كه ميتوانيد آنها را بررسي كنيد و به ويژگيهايي كه مايه موفقيتشان شده پي ببريد. بياييد يك مثال را با هم ببينيم.
نمونه فروشگاههاي كامياب در اينستاگرامنمونه فروشگاههاي كامياب در اينستاگرامصفحه spell در اينستاگرام نمونه يك فروشگاه موفق است كه توانسته بيش از يك ميليون پيگيري كننده داشته باشد. صفحه اين برند وريفايد شده (تاييد شده توسط اينستاگرام با تيك آبي) است و اين مساله مايه شده مخاطبان در يك نگاه بتوانند به اعتبار آن مطمئن شوند. در هايلايتها ميتوانيد آنچه ميخواهيد درباره برند بدانيد را پيدا كنيد و از طريق بيو به راحتي به سايت هدايت ميشويد. استوريها هر روز محصولات را به صورت كاربردي نمايش ميدهند. تمام عكسها با كيفيت هستند و هارموني رنگي نكويي با هم دارند. بسياري از عكسها بدست مشتريان اسپل گرفته شدهاند و در صفحه با روايتي از آنها منتشر شده. از طرف ديگر آنها صرفا مثل يك كاتالوگ عكسهايي با زمينه سفيد از محصول را نمايش نميدهند بلكه تصاويري از حضور محصولات در زندگي راستين نشان ميدهند. در كنار نمايش محصولات، پيشنهاداتي براي استايل و رسيدن به سليقه بهتر در لباس پوشيدن و دكوراسيون هم از هدفهاي آنهاست كه به نوعي مكمل كارشان است. در كامنتها به سوالات مشتريان پاسخ داده شده و آنها را براي خريد ارشاد ميكنند. از امكان IGTV و لايو هم براي نمايش محصولات و رسيدگي ويژگيهاي آنها كاربرد شده است. كل اين ويژگي ها اين صفحه را به يك فروشگاه موفق در اينستاگرام تبديل كرده است. اگر ميخواهيد از روش تگ كردن در اينستاگرام مطلع شويد اين مقاله را هم در بلاگ نشانت بخوانيد.
شما هم ميتوانيد با رعايت كردن نكاتي شبيه به اين، صفحهاي قشنگ و جذاب داشته باشيد تا توجه مخاطبان اكثريت را جلب كنيد و به فروش بيشتري دست پيدا كنيد.
ساخت كمپين اينستاگرامي براي افزايش فروشبراي تبليغات در اينستاگرام، همكاري با اينفلوئنسرها و رشد پيج اينستاگرام به واتساپ ما پيام دهيد. ???????????????????? مشاوره و سفارش كمپين ????????افزاش فروش اغلب در اينستاگرام چگونه است؟افرايش فروش در اينستاگرام يك شبه اتفاق نمي افتد، در اين مطلب 10 راهكار بنيادين براي افزايش فروش بصورت قدم به قدم ارائه كرديم، حتما آن را بخوانيد
راهكارهاي كاربردي افزايش فروش در اينستاگرام كدام ها هستند؟توليد محتواي خوب، برنامه ريزي انتشار و تبليغات هدفمند سه راهكار زرين براي اين كاميابي هستند
چگونه در اينستاگرام فروش اكثريت داشته باشيم؟جذاب باشيد يا جذاب نشانه دهيد! هيچي به اندازه جذابيت فرآورده نميتواند فالورها را براي خريد متقاعد كند
آيا تعداد فالوور بيشتر روي افزايش فروش كارايي دارد؟بله، چرا كه نه، اما اين افزايش فالور بايد با حفظ كيفيت فالوورها و نرخ تعامل آنها باشد، فالوور تنها شماره نيست!
كجا رفته ايد، چكار كرده ايد، چه خورده ايد، با چه كسي بوده ايد.
اين جستار اصلي استوري اينستاگرام است! كه اين روز ها زياد پر پيرو شده است.
در پيوسته هدف دارم مجموعه اي از سوال هاي كلي در باره قابليت استوري اينستاگرام را روشنگري دهم.
استوري اينستاگرام چيست؟استوري اينستاگرام بخشي است كه به كاربران دستور مي دهد عكس يا فيلمي را در تقسيم Story اكانت خويش به اشتراك بگذارند. استوري شما را تنها فالوور هاي شما مي بينند و هر استوري تنها 24 ساعت قابل ديد است و بعد متعلق به حذف مي شود.
مدت زمان استوري اينستاگرام چقدر است؟همان طور كه در بالا گفتم استوري اينستاگرام به مدت 24 ساعت روي اكانت شما باقي مي ماند. در مورد ويدئو نيز، هر اسلايد از استوري مي تواند 15 ثانيه ويدئو را در خود جا دهد. پس اگر ويدئو شما از 15 ثانيه بيشتر باشد در قالب چند اسلايد نمايش ديتا خواهد شد. اگر به تعقيب قراردادن يا فيلم طولاني در استوري اينستاگرام هستيد بهتر است ويدئو خويش را به تكه هاي 15 ثانيه اي بخش كنيد و سپس آن ها را آپلود كنيد الي پشت سر هم و بدون وقفه نمايش ديتا شود.
چگونه استوري اينستاگرام را ببينيم؟ممكن است بگوييد اين ديگر چه سوالي است؟! اما حقيقت اين است كه كساني كه اخيرا عضو اينستاگرام شده اند، شدني است ندانند كه چگونه اين شغل را سپريدن دهند.
براي ديد استوري اينستاگرام فقط بس است كه اپليكيشن اينستاگرام خود را باز كرده و در بالاي صفحه اصلي روي ليستي دايره هاي بالاي صفحه لمس كنيد. با اين شغل استوري هاي دوستان شما پشت هم به نمايش در خواهند آمد. مي توانيد روي ضربدر كليك كنيد تا از استوري ها خارج شويد.
چگونه يك استوري را مجدد ببينيم؟همان طور كه در بالا گفتم با لمس دايره ها در رأس صفحه اصلي مي توانيد استوري هاي دوستانتان را ببينيد. ولي وقتي يك استوري را ببينيد، آن استوري از فهرست استوري هاي بالاي صفحه حذف مي شود.
حالا شدني است بخواهيد يك استوري را دوباره ببينيد!
براي اينكار كافي است كه پروفايل فرد مورد عقيده را مفتوح كرده و روي دايره عكس او لمس كنيد. با اين شغل مي توانيد استوري او را دوباره ببينيد. ولي توجه داشته باشيد كه اگر 24 ساعت موعد استوري گذشته باشد و حذف شده باشد، رهسپار براي ديد دوباره آن هستي ندارد!
چگونه در اينستاگرام استوري بگذاريمحال به سوال اصلي واصله ايم! طريق گذاشتن استوري در اينستاگرام!
براي اينكار بايد روي دايره عكس خودتان كه در بالا و سمت چپ صفحه ميبينيد لمس كنيد. در ضمن مي توانيد صفحه اصلي را به سمت راست بكشيد لغايت خيلي تند به صفحه استوري ببريد.
اولين صفحه اي كه براي شما باز مي شود صفحه دوربين است. مي توانيد از هر چيزي كه مي خواهيد عكس بگيريد و آن را استوري كنيد. اگر مي خواهيد از نگارخانه خويش عكسي را گزينش كنيد، روي چهارگوش كوچك سمت چپ و پايين صفحه لمس كنيد تا به گالري برده شويد. حال تنها بايد عكس مورد نظر خود را گزينش كنيد.
بعد از برگزيدن عكس در چهره تمايل مي توانيد استيكر يا گيف اضافه كنيد يا متن خاصي را نوشته يا شخص خاصي را تگ كنيد. (توجه داشته باشيد كه براي افزودن گيف بايد از آلت تغيير دهنده آي پي كاربرد كنيد!)
بعد از سپريدن پيشه روي گزينه Send to در زير صفحه لمس كنيد. اكنون كه مي توانيد استوري را براي همه دوستان يا فقط براي افراد خاصي بگذاريد. اگر روي گزينه Share مقابل Your Story لمس كنيد، استوري براي همه فالور هاي شما قابل تماشا خواهد بود. و تمام!
براي جاسازي استوري هاي جذاب مي توانيد مطلب استوري اينستاگرام پر بازديد را بخوانيد.
چگونه چند عكس در استوري بگذاريم؟همانطور كه در استوري هاي دوستانتان ديده ايد، اينستاگرام به شما پروانه مي دهد كه هر تعداد كه دوست داريد عكس يا ويدئو را استوري كرده لغايت دوستانتان بتوانند آن ها را احد بعد از ديگري ببينند. براي اينكه بتوانيد چند عكس را استوري كنيد، هنگامي كه بر پايه روش بالا به نگارخانه خويش رفتيد، مي توانيد گزينه Select Multiple را از زاويه سمت چپ و بالاي صفحه انتخاب كرده و سپس هر شمار كه مايل هستيد عكس انتخاب كنيد.
اگر در حال آماده يك استوري را پست كرده ايد و مي خواهيد يكي ديگر اضافه كنيد، ديگر نبايد روي عكس خويش لمس كنيد چون با اين كار استوري خودتان نمايش ديتا مي شود! كاري كه بايد بكنيد اين است كه صفحه اصلي را به سمت راست بكشيد الي بتوانيد عكس جديدي را به استوري خويش اضافه كنيد.
چه كسي استوري من را ديده است؟
يكي از قابليت هاي هيجان انگيز استوري اينستاگرام اين است كه به شما مي گويد چه كساني استوري شما را ديده اند!
براي اينكه ببينيد كداميك از دوستانتان استوري شما را ديده اند كافي است استوري خويش را باز كنيد و صفحه را به بالا بكشيد. با اين كار خيلي آسان مي توانيد ببينيد چه كساني استوري شما را ديده اند!
چگونه استوري خويش را براي افرادي خاص ببنديم؟
بي شك يكي از بهترين خاصيت هاي اينستاگرام اين است كه به شما پروانه مي دهد افراد خاصي را تعيين كرده و به آن ها فرمان ندهيد كه استوري شما را ببينند! به بياني ديگر، مي توانيد استوري خويش را براي آن ها ببنديد.
براي اين پيشه مراحل زير را طي كنيد:
پروفايل خود را باز كنيد.به تقسيم تنظيمات يا Settings برويد.به تقسيم Privacy and Security برويد.در صفحه بعدي گزينه Story Controls را برگزيدن كنيد.روي نخستين گزينه، Hide Story From، لمس كنيد.حالا مي توانيد ليست دوستانتان را ببينيد. هركسي كه مايل هستيد را گزينش كنيد.روي گزينه Done در بالاي صفحه لمس كنيد. حالا دوستاني كه گزينش كرده ايد نمي توانند استوري شما را ببينند.چگونه پيام ها را براي استوري خود ببنديم؟
وقتي كه دوستانتان استوري شما را مي بينند، مي توانند در ذيل صفحه يك مستطيل براي تايپ پيام ببينند. با ارسال پيام در اين سرنوشت آن پيام آشكارا به دايركت شما ارسال خواهد شد و به راستي يك چت خصوصي بين شما و آن شخص شروع مي شود. امّا به هر دليلي احتمالاً مايل باشيد كه امكان پيام دادن براي استوري را ببنديد لغايت كسي نتواند يكراست از روي استوري شما با شما وارد چت شود. براي اين شغل بايد مراحل زير را طي كنيد:
پروفايل خود را مفتوح كنيد.به بخش تنظيمات يا Settings برويد.به بخش Privacy and Security برويد.در صفحه بعدي گزينه Story Controls را گزينش كنيد.در بخش Allow Message Replies مي توانيد سه تقسيم را ببينيد.گزينه اول، Your Followers، به اين معناست كه فقط فالوور هاي شما مي توانند پيام بفرستند.گزينه دوم، Followers you Follow Back، به اين معناست كه فالوورهايي كه شما هم آن ها را فالوو كرده ايد مي توانند پيام بفرستند.گزينه سوم، Off، به اين معناست كه هيچ آدم نمي تواند براي شما پيام بفرستد.توجه داشته باشيد كه اگر پيام ها را براي استوري اينستاگرام ببنديد به اين معنا نيست كه ديگر هيچكس نمي تواند به شما پيام دهد! اين شغل صرفا مايه مي شود كه به اصطلاح نتوانند روي استوري شما ريپلاي بزنند، اما همچنان مي توانند از طريق دايركت به شما پيام بدهند!
چگونه استوري خود را پاك كنيم؟تا الان فهميديم كه استوري ها به چهره خويش به خود پس از 24 ساعت حذف مي شوند. ولي اگر بخواهيم زود تر يك استوري را حذف كنيم بايد چكار كنيم؟
خيلي ساده است! استوري خويش را باز كنيد، روي گزينه سه نقطه و More در زاويه ذيل صفحه لمس كنيد و سپس گزينه Delete را بزنيد. با اين كار استوري شما براي همه پاك خواهد شد!
چگونه يك استوري خويش را براي هميشه نگه داريم؟خوب لغايت اينجاي نوشتار بارها تكرار كردم كه استوري شما بعد از 24 ساعت حذف مي شود! :-)
حال اگر بخواهيم يك استوري خاص را براي همش روي پروفايل خود نگه داريم بايد چكار كنيم؟
استوري اينستاگرام تقسيم ويژه اي دارد به نام Story Highlights. براي دسترسي به اين دسته وارد پروفايل خويش شويد و دقيقا زير اطلاعات پروفايلتان مي توانيد اين تقسيم را ببينيد. اگر روي + لمس كنيد تمام استوري هايي كه الي به حال گذاشته ايد از آرشيو اينستاگرام براي شما نمايش داده خواهد شد (چي؟! اينستاگرام همه رو بايگاني مي كنه؟؟؟ بايد بگم بله!). حال كه مي توانيد هر استوري كه مايل هستيد را برگزيدن كنيد و آن استوري براي همش در پروفايل شما خواهد ماند.
اميدوارم اين نوشتار براتون مفيد بوده باشه! اگر بخشي رو روشنگري ندادم و براتون سواله مي تونيد در دسته كامنت ها بپرسيد!
روشهاي زيادي براي ايجاد عكس نوشته (اضافه كردن متن به عكس) وجود دارد. بعضي از آنها سخت هستند وبعضي از آنها نقص دارند يا به درستي افكت يا تغييرات متن را انجام نمي دهند. در اين مطلب ۳ روش اضافه كردن متن به عكس و در واقع ساده ترين روشهاي اضافه كردن متن به تصوير (چه در گوشي موبايل يا كامپيوتر-فرقي نمي كند) را آموزش مي دهم.
بطور خلاصهسه روش ساده وجود دارد كه هر كدام راحت تر هستيد را مي توانيد استفاده كنيد:
از يك سايت آنلاين استفاده كنيداز برنامه پيش فرض موبايل يا برنامه پيش فرض ويندوز استفاده كنيد (بدون نياز به نصب هيچ نرم افزاري روي سيستم يا گوشي)از اپليكيشن موبايل يا نرم افزار كامپيوتر استفاده كنيدنكته مهم: اگر مي خواهيد از متن هاي فارسي خاص مثل نستعليق، يكان و … روي تصاوير استفاده كنيد يا متن هاي عمودي بنويسيد، تنها روش كارساز استفاده از فتوشاپ كامپيوتر (آخرين روش گفته شده) مي باشد. بقيه روشها از همه فونت هاي فارسي پشتيباني نمي كنند.
روش اول: از يك سايت آنلاين استفاده كنيد۱- وارد اين وبسايت شويد (كليك كنيد)
۲- مانند تصوير زير روي دكمه Select image و سپس گزينه اول (From my computer) كليك كنيد و تصويرتان را انتخاب نماييد.
مرحله 1۳- شروع به تايپ متن مورد نظرتان كنيد. در تصوير زير امكانات ويرايشي را مي بينيد. نهايتا هم براي ذخيره عكس روي دكمه بالا سمت راست (Save) كليك كنيد.
مرحله 2نكته۱: روش آنلاين به طور كلي براي ساخت عكس نوشته پيشنهاد نمي شود زيرا تقريبا هيچ سايت آنلايني وجود ندارد كه فونت هاي زيباي فارسي را بتوانيد از آن انتخاب كنيد و معمولا يكي دو نوع فونت بيشتر نمي توان به تصاوير اضافه كرد.
نكته۲: اين وبسايت فارسي نيز براي اضافه كردن متن به تصاوير مناسب است.
روش دوم: استفاده از برنامه پيش فرض موبايل يا ويندوز (پيشنهاد ما)در گوشي آيفون۱-تصوير مورد نظرتان را با برنامه پيش فرض مشاهده تصاوير در آيفون (Photos) باز كنيد.
۲- روي گزينه Edit و سپس Adjust كليك نماييد. نهايتا هم گزينه Markup را انتخاب نماييد.
گوشي آيفون
۳- حالا روي علامت بعلاوه (+) كليك كرده و گزينه Text را انتخاب نماييد و شروع به تايپ كنيد. به همين راحتي!
در گوشي اندرويد۱-تصوير مورد نظرتان را با برنامه پيش فرض مشاهده تصاوير در اندرويد (Photos يا هر اسم ديگري كه دارد) باز كنيد.
۲- حالا روي گزينه Edit و بعد هم Text كليك نماييد. شروع به تايپ كنيد و هر شكل و رنگي كه دوست داريد به متن خود بدهيد.
در گوشي اندرويد
در ويندوز كامپيوتر/لپتاپ۱- برنامه Paint ويندوز را باز كنيد. (در منوي استارت همه ويندوزها وجود دارد. اگر پيدا نكرديد در قسمت پايين سمت چپ ويندوز قسمت جستجو تايپ كنيد Paint و آن را باز كنيد)
۲- مانند تصوير روي علامت A كليك كنيد. شروع به تايپ كنيد و هر رنگ و اندازه اي كه دوست داريد به متن بدهيد. به همين راحتي!
استفاده از پينت ويندوز
روش سوم: نصب اپليكيشن موبايل يا نرم افزار كامپيوتردر گوشي (آيفون و اندرويد)لينك دانلود براي گوشي آيفونلينك دانلود براي گوشي اندرويدلينك دانلود براي گوشي اندرويد (از سايت هاي فارسي)۱-اين برنامه بهترين برنامه ويرايش تصاوير در گوشي مي باشد. برنامه را در گوشي باز كنيد و تصوير مورد نظرتان را با آن باز نماييد.
۲- خيلي راحت گزينه T را انتخاب كرده و شروع به تايپ كنيد. هر شكل و رنگ و استايلي كه دوست داريد به آن بدهيد.
برنامه فتوشاپ اكسپرس
در كامپيوتر/لپتاپفتوشاپ را از اينجا دانلود كنيد و نصب نماييد۱- براي اضافه كردن متن به عكس در فتوشاپ ويديوي كوتاه زير را ببينيد:
نكته: امكانات فتوشاپ كامپيوتر از همه روشهاي گفته شده در بالا بيشتر است. ضمن اينكه از هر فونت فارسي كه دوست داشته باشيد مي توانيد در آن استفاده نماييد.

به گزارش مهر به نقل از گيزموچاينا، شيائومي در اواخر ۲۰۱۹ ميلادي طرح اوليه موبايلي را رونمايي كرد كه Mi Mix Alpha نام داشت و نمايشگر آن به طور كامل دستگاه را در بر گرفته بود.
اين شركت چيني اعلام كرد دستگاه مذكور به طور محدود توليد مي شود اما اين امر هيچ گاه محقق نشد. اكنون دو طرح اوليه مشابه با دوربين هاي پاپ آپ متعلق به اين شركت فاش شده است.
طبق گزارش وب سايت«لتس گو ديجيتال» شيائومي حق امتياز مذكور را در پايان ۲۰۱۹ ميلادي در چين ثبت كرده و اسناد آن در يكم ژانويه ۲۰۲۱ ميلادي منتشر شده است.
در اين حق امتياز دو موبايل با نمايشگري كه تمام دستگاه را از بالا به پايين پوشانده، نشان داده مي شود كه اختلاف اندكي با يكديگر دارند. به طور دقيق تر هر دو طرف آن نمايشگر وجود دارد. ماژول دوربين پشتي نيز ۴ تايي و افقي شكل است.
طراحي دوم به دستگاهي با نمايشگر فراگير با گوشه هاي منحني تعلق دارد كه ماژول دوربين پشتي آن سه تايي است و اثري از فلش ال اي دي روي دستگاه ديده نمي شود.
هنوز مشخص نيست شيائومي اين دستگاه را در آينده منتشر مي كند يا خير.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067897.html
همزمان با پايان سال ۲۰۲۰ فهرستهاي متنوعي از گوشيهاي برتر سال گذشته منتشر شده كه مرور آنها خالي از لطف نيست.
به گزارش مهر به نقل از تك رادار، اكثر گوشيهاي موجود در اين فهرست كم و بيش گران قيمت بوده كه البته امكانات متنوعي نيز دارند و در فهرست پر فروشها قرار دارند.
در ادامه ويژگيها و مشخصات تعدادي از اين گوشيها را مرور ميكنيم.
۱. سامسونگ گلكسي اس ۲۰ / اس ۲۰ پلاس: اين گوشي كه در مارس سال ۲۰۲۰ به بازار آمد، ۱۸۶ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۶۷ در ۷۶ در ۸.۸ ميليمتر است. نمايشگر ۶.۷ اينچي با دقت ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پيكسل، پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، ۱۲ گيگابايت رم و امكان نصب ۱۲۸ يا ۵۱۲ گيگابايت حافظه داخلي در كنار كارت حافظه حداكثر يك ترابايتي جمله امكانات اين گوشي با باتري ۴۵۰۰ ميلي آمپري است. دوربين سلفي اين گوشي ۱۰ مگاپيكسلي و دوربينهاي پشتي آن شامل دو دوربين ۱۲ مگاپيكسلي و يك دوربين اصلي ۶۴ مگاپيكسلي است.
مهمترين مزيت اين گوشي زوم ۳۰ برابر و نرخ تازه سازي صفحه ۱۲۰ هرتز و مهمترين نقطه ضعف آن قيمت بالاي بيش از ۹۹۹ دلار و حسگر اثرانگشت ضعيف در زير نمايشگر است. تفاوت اصلي اين دو گوشي در ابعاد نمايشگرهاي آنهاست. اس ۲۰ داراي نمايشگر ۶.۲ اينچي و اس ۲۰ پلاس داراي نمايشگر ۶.۷ اينچي است. البته باتريهاي اين دوگوشي هم به ترتيب ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ ميلي آمپري است.
۲. دومين گوشي برتر در اين مجموعه دو گوشي تقريباً مشابه، آيفون ۱۲ ميني و آيفون ۱۲ هستند. اين دو گوشي به ترتيب ۱۳۴ و ۱۶۴ گرم وزن دارند و ابعاد نمايشگرهاي آنها به ترتيب ۵.۴ و ۶.۱ اينچ است. دقت نمايشگرهاي اين دو گوشي ۰۸۰ در ۲۳۴۰ و ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پيكسل است. پردازندهاي ۱۴ بيونيك، ۴ گيگابايت رم، ۶۴، ۱۲۸ يا ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي به انتخاب مشتري و دو دوربين ۱۲ مگاپيكسلي در پشت در كنار يك دوربين سلفي ۱۲ مگاپيكسلي از جمله ويژگيهاي اين گوشي است. نمايشگر قدرتمند او – لد مهمترين مزيت اين گوشي و عدم ارتقاي كيفيت باتري و دوربين مهمترين نقطه ضعف اين گوشي است. اين گوشيها هم بيش از ۷۰۰ دلار قيمت داشته و گران قيمت هستند.

۳. سامسونگ گلكسي نوت ۲۰ الترا: اين گوشي كه در اگوست سال ۲۰۲۰ به بازار آمد، ۲۰۸ گرم وزن داشته و داراي نمايشگر ۶.۹ اينچي با پردازنده اكسيونز ۹۹۰ است. ۱۲ گيگابايت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ يا ۵۱۲ گيگابايت حافظه داخلي و نيز باتري ۴۵۰۰ ميلي آمپري از جمله مزاياي اين گوشي است. دوربين اصلي اين گوشي ۱۰۸ مگاپيكسلي است كه همراه با ۳ دوربين ۱۲ مگاپيكسلي و يك دوربين سلفي ۱۰ مگاپيكسلي عرضه ميشود. حداقل قيمت اين گوشي ۹۰۰ دلار است. در عين حال كيفيت چشمگير دوربين و قلم هوشمند اس پن اين گوشي را به گزينهاي جذاب براي خريد مبدل ميكند.

۴. آيفون ۱۲ پرو / پرو مكس: اين دو گوشي به ترتيب ۱۸۹ و ۲۲۸ گرم وزن دارند و ابعاد نمايشگرهاي آنها هم به ترتيب ۶.۱ و ۶.۷ اينچ است. دقت نمايشگرهاي اين دو گوشي به ترتيب ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ و ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پيكسل است. پردازنده هر دو گوشي اي ۱۴ بيونيك و رم آنها ۶ گيگابايت است. حافظههاي ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گيگابايتي و سه دوربين ۱۲ مگاپيكسلي در پشت و دوربين سلفي ۱۲ مگاپيكسلي ويژگي ديگر اين گوشي است. البته قيمت هزار دلاري مهمترين مانع براي خريد گوشي ياد شده است.
۵. وان پلاس ۸ پرو: وان پلاس ۸ پرو اولين گوشي از مجموعه گوشيهاي برتر سال ۲۰۲۰ است كه توسط سامسونگ يا اپل توليد نشده است. اين گوشي كه آوريل سال ۲۰۲۰ به بازار آمده، ۱۹۹ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۶۵.۳ در ۷۴.۳۵ در ۸.۵ ميليمتر است. سيستم عامل اين گوشي اندرويد ۱۰ و ابعاد نمايشگر آن ۶.۷۸ اينچ است. دقت نمايشگر اين گوشي هم ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پيكسل است. پردازنده اصلي اين گوشي اسنپ دراگون ۸۶۵ و رم آن ۸ يا ۱۲ گيگابايت است. ۱۲۸ يا ۵۱۲ گيگابايت حافظه داخلي و باتري ۴۵۱۰ ميلي آمپري نيز براي اين گوشي پيش بيني شده است.
دو دوربين ۴۸ مگاپيكسلي و دو دوربين ۵ و ۸ مگاپيكسلي در پشت و دوربين سلفي ۱۶ مگاپيكسلي سلفي از جمله ديگر مزاياي گوشي يادشده است. نمايشگر قدرتمند، امكان شارژ بي سيم از جمله مزاياي اين گوشي و قيمت هزار دلاري نقطه ضعف آن است.

۶. آيفون اس اي ۲۰۲۰: اين آيفون ارزان قيمت ترين آيفون عرضه شده در سال ۲۰۲۰ است كه در آوريل سال ۲۰۲۰ به بازار آمد و ۱۴۸ گرم وزن دارد. ابعاد آن ۱۳۸.۴ در ۶۷.۳ در ۷.۳ ميليمتر بوده و سيستم عامل آي او اس ۱۳ بر روي آن نصب شده است. نمايشگر ۴.۷ اينچي با دقت ۱۱۳۴ در ۷۵۰ پيكسل از جمله ديگر ويژگيهاي اين گوشي است. پردازنده اصلي اين گوشي اي ۱۳ بيونيك و ميزان رم آن ۳ گيگابايت است. اين گوشي در سه مدل با حافظههاي ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گيگابايت عرضه ميشود و باتري آن ۱۸۲۱ ميلي آمپري است. دقت دوربين پشتي اين گوشي ۱۲ مگاپيكسل و دقت دوربين سلفي آن ۷ مگاپيكسل است. قيمت پايين، سبك بودن و خوشدست بودن و بهره مندي از دكمه هوم تاچ آي دي از جمله مزاياي اين گوشي است. در عين حال عمر كم باتري و فناوري قديمي نمايشگر از جمله نقاط ضعف اين گوشي است. گوشي يادشده مدل به روز شده آيفون عرضه شده در سال ۲۰۱۶ بوده و تنها ۴۰۰ دلار قيمت دارد.

۷. سامسونگ گلكسي اس ۲۰ نسخه فن: اين گوشي هم از جمله گوشيهايي است كه قابليتهاي مناسب و قيمت قابل قبولي دارد. اين گوشي اولين بار در سپتامبر سال ۲۰۲۰ عرضه شد و ۱۹۰ گرم وزن دارد. ابعاد آن ۱۵۹.۸ در ۷۴.۵ در ۸.۴ ميليمتر و نمايشگر آن يك نمايشگر ۶.۵ اينچي با دقت ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پيكسل است. پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، ۶ يا ۸ گيگابايت رم به انتخاب مشتري. ۱۲۸ يا ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي از جمله امكانات اين گوشي است. باتري آن نيز ۴۵۰۰ ميلي آمپري بوده و دقت سه دوربين پشتي آن ۱۲، ۸ و ۱۲ مگاپيكسل است. دوربين سلفي ۳۲ مگاپيكسلي مزيت مهم گوشي مذكور است. نمايشگر بزرگ، قيمت ۶۰۰ دلاري و باتري با عمر بالا مزيت اين گوشي است و در مقابل نصب سيستم عامل قديمي اندرويد ۱۰ يكي از نقاط ضعف آن است.

۸. سامسونگ گلكسي اس ۲۰ اولترا: اين گوشي كه در مارس سال ۲۰۲۰ عرضه شده و ۱۶۶ گرم وزن دارد، داراي ابعاد ۱۶۶.۹ در ۷۶ در ۸.۸ ميليمتر بوده و بر روي آن هم سيستم عامل نسبتاً قديمي اندرويد ۱۰ نصب شده است. نمايشگر اين گوشي ۶.۹ اينچي بوده و دقت آن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پيكسل است. پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، ۱۲ يا ۱۶ گيگابايت رم و باتري ۵۰۰۰ ميلي آمپري از جمله ديگر امكانات اين گوشي است. دقت سه دوربين پشتي اين گوشي به ترتيب ۱۰۸، ۴۸ و ۱۲ مگاپيكسل و دقت دوربين سلفي آن ۴۰ مگاپيكسل است. قيمت اين گوشي ۹۵۵ دلار بوده كه خريد آن را براي عموم مردم دشوار ميكند. در عين حال مهمترين مزيت آن زوم اپتيكال ۵ برابر و زوم ديجيتال ۱۰۰ برابر است. نمايشگر بزرگ ۶.۹ اينچي نيز يك مزيت ديگر محسوب ميشود.

۹. وان پلاس ۸: گوشي وان پلاس ۸ كه در اكتبر سال ۲۰۲۰ عرضه شده، ۱۸۸ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۶۰.۲ در ۷۲.۹ در ۸ ميليمتر است. سيستم عامل اندرويد ۱۰، نمايشگر ۶.۵۵ اينچي با دقت ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پيكسل و پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ از جمله ديگر امكانات اين گوشي است. ۸ يا ۱۲ گيگابايت رم و ۱۲۸ يا ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي نيز براي اين گوشي در نظر گرفته شده است. باتري اين گوشي ۴۳۰۰ ميلي آمپري است و دقت سه دوربين پشتي آن ۴۸، ۱۶ و ۲ مگاپيكسل است. دقت دوربين سلفي اين گوشي هم ۱۶ مگاپيكسل است. قيمت سادهترين مدل اين گوشي ۷۰۰ دلار است كه نسبت به امكاناتش رقمي مناسب است. نمايشگر باكيفيت و شارژر سريع ۶۵ واتي مزيت ديگر اين گوشي است. دوربين متوسط و ضعف لنز تله فوتو ضعف ديگر اين گوشي است.

۱۰. گوگل پيكسل ۵: تنها گوشي توليدي گوگل در اين فهرست، پيكسل ۵ است كه در اكتبر سال ۲۰۲۰ توليد شده است و ۱۵۱ گرم وزن دارد. ابعاد اين گوشي ۱۴۴.۷ در ۷۰.۴ در ۸ ميليمتر بوده و سيستم عامل آن اندرويد ۱۱ است. نمايشگر ۶ اينچي با دقت ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پيكسل و پردازنده اسنپ دراگون ۷۶۵ جي از جمله ديگر امكانات اين گوشي است. ۸ گيگابايت رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي هم براي گوشي يادشده در نظر گرفته شده است. باتري اين گوشي ۴۰۰۰ ميلي آمپري بوده و دقت دوربينهاي پشتي آن ۱۶ و ۱۲ مگاپيكسل و دقت دوربين سلفي آن ۸ مگاپيكسل است. قيمت سادهترين مدل اين گوشي ۷۰۰ دلار است. كيفيت قابل قبول نرم افزار دوربين و قاب فلزي باكيفيت مهمترين مزاياي اين دوربين و عدم وجود لنز تله فوتو و ضعف عكاسي در شب دو اشكال مهم اين گوشي است.
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067804.html
طراحي سايت فروشگاهي ارزان همواره در بخش موارد پر جست و جو پيمان دارد. مخاطبان ميخواهند بدانند چگونه ميتوانند يك طراحي سايت فروشگاهي با قيمت ارزان و مقرون به صرفه را داشته باشند. اما پيش از آنكه بخواهيم به اين سوال پذيرش دهيم، طراحي سايت فروشگاهي ارزان شايد بهتر باشد پيش درآمد به اين جستار فكر نماييم طراحي سايت فروشگاهي ارزان پسنديده چه دستهاي از كسب و كارها ميتواند باشد.
وبسايتهاي فروشگاهي ارزان مناسب چه كسب و كارهايي است؟قبل از تصميمگيري در ارتباط با طراحي سايت بايد بدانيم سوداگري ما در كدام يك از دستههاي زير قرار ميگيرد:
۱-كسب و كاري كه به شكل سنتي تكاپو داشته و حضور فيزيكي دارد. حالا تصميم دارد محصولات و خدمات خويش را در فضاي مجازي به فروش بگذارد. اما همچنان در فضاي راستين و سنتي عملكرد خود را دارد. براي مثال اغلب قناديهاي آنلاين، كسب و كار فيزيكي دارند و با حذف فروشگاه آنلاين نيز به فعالبت خويش ادامه خواهند داد.
۲-كسب و كاري كه از پايه بر اساس يك پلتفرم آنلاين بنا نهاده شده است و به شكل سنتي و در فضاي راستين تكاپو ندارد. براي مثال ميتوان ديجي كالا را به عنوان يك مثال سرشناس اسم برد.
اگر در بخش دوم قرار داريد…توصيه ما اين است كه اگر سوداگري و پلتفرم شما، تنها همان فروشگاه آنلاين است،حتي يك لحظه هم به طراحي سايت فروشگاهي ارزان فكر نكنيد. پيچيدگيها و ظرايفي كه يك كسب و كار در فضاي مجازي دارد بايد به شكل حرفهاي و با طراحي سايت فروشگاهي حرفهاي قبل برود. رهنمود ميشود از طراحي سايت فروشگاهي حرفهاي اغلب اطلاع كسب كنيد.
اما اگر در تقسيم نخست پيمان داريد…اگر به شكل سنتي در سوداگري خويش كار و جنبش داريد ميتوانيد از امكانات طراحي سايت فروشگاهي ارزان براي حضور در فضاي مجازي بهرهگيري نماييد.اين فرمايش به شما كمك ميكند، با خرج و زمان كمتر، به فروشگاه آنلاين خويش دست پيدا كنيد. در واقع نقطه قوت شما، وجود فروشگاه فيزيكي است كه دفتر شماست و اكنون قصد داريد براي مخاطبان خود، نقاط ارتباطي بيشتر، بهتر و بهينهتري برپايي كنيد. همچنين بعدها ميتوانيد فروشگاه آنلاين خويش را به تدريج اشاعه داده، به روز رساني كرده و تغييراتي در آن به هستي بياوريد.
چگونه يك طراحي سايت فروشگاهي ارزان داشته باشيد؟براي اينكه بتوانيد هزينههاي طراحي سايت فروشگاهي خود را مديريت كنيد بايد الي جايي كه امكانپذير است از امكاناتي كه بعدها كاربردي نخواهند بود، پرهيز كنيد. توصيه ميشود نخست نيازهاي ۶ ماه آينده خود را در سايت اعمال كنيد. سپس به تدريج به شفا و توسعه موارد مورد نياز بپردازيد.
از سوي ديگر قبل بيني و ايجاد ويژگيهاي ويژه و انحصاري در وب سايت كه به كدنويسي و برنامه نويسي اختصاصي سمت سرور نيازمند است، هزينههاي شما را به شدت افزايش ميدهد. كوشش كنيد تا جايي كه امكانپذير است، از آنها استفاده نكنيد. البته امكانات و ويژگيهايي كه هويت كسب و كار شما را اثر ميدهند و در راستاي اهداف هستند را حتما پياده سازي كنيد.
اگر آن استانداردي كه براي طراحي سايت فروشگاهي خويش دربايستن داريد، قبلا در ماژولهاي موجود در برنامه نويسي سپريدن شده و فرايندهاي آن نيز موجود است، نيازي به برنامه نويسي مجدد نخواهد بود. ميتوانيد از آنها استفاده كرده و در سررسيد و هزينه خويش صرفهجويي كنيد.
هيچ چيز بهتر از اين نيست كه شما بتوانيد از نرم افزارهاي حرفهاي از پيش طراحي شده، بارها مورد كاربرد قرار گرفته و اصلاح و رفع باگ شده، بهرهگيري كنيد. زيرا با هزينه كمتر و زمان كوتاهتر به نتيجه خواهيد رسيد. همچنين امكاناتي را به دست ميآوريد كه احتمالاً اگر خويش كوشش ميكرديد به آنها دست پيدا كنيد، چه بسا به اين سادگي متوجه آنها نميشديد. اين امر در نتيجهي سالها شفا و توسعه اين نرم ادوات شكل گرفته است.
پس رهنمود ما اين است كه از امكانات استاندارد بهرهگيري كنيد. اگر در مواردي اين امكانات استاندارد پاسخگو نبودند اقدام به برنامه نويسي اختصاصي نماييد.ساير نكات مهم در طراحي سايت فروشگاهي ارزاندر بحث رابطه كاربري (UI) الي حد امكان كوشش كنيد طراحي خلاقانه و زيبا داشته باشيد. در واقع ظاهر جذاب نقش موثري در جذب مخاطبين سايت دارد. اما تا جايي كه امكان دارد موارد خرج بردار را حذف كنيد.
توصيه ميشود در برنامه نوسي اختصاصي تغييرات زيادي در بك اند خود برپايي نكنيد. اما در برنامه نويسي سمت كاربر و طراحي ظاهري سايت خويش كوشش كنيد به صورت اختصاصي عمل كرده و سايتي جذاب به مشتري ارائه كنيد.
تمام انرژي و بودجه خود را بر روي طراحي رابط كاربري (UI) پسنديده و تنظيمات صحيح فرآيندها به اندازه احتياج شش ماه آينده خود متمركز كنيد. پس از آنكه تارنما راه اندازي شد و به تدريج جهت مديريت سايت خود تعليم ديديد، ميتوانيد محصولات خويش را در سايت درج كرده و به تدريج به درمان و توسعه آن بپردازيد.
كاربران ويندوز 10 مي گويند اين سيستم عامل بدون كسب اجازه از كاربران برنامههاي تحت وب آفيس را بر روي رايانههاي آنها نصب مي كند.
به گزارش فارس به نقل از انگجت، تا پيش از اين سيستم عامل ويندوز 10 به علت به روزرساني هاي اجباري و بدون اجازه از كاربران شهرت داشت. اما حالا كاربران زيادي مي گويند اين سيستم عامل به زور رايانه هاي افراد را از نو راه اندازي مي كند تا آنها بتوانند اپليكيشن هاي تحت وب آفيس را كه از طريق مرورگر اج راه اندازي مي شود، نصب كنند.

اين مشكل براي همه كاربراني كه از نسخه هاي استاندارد ويندوز 10 استفاده مي كنند، وجود دارد و هنوز راه حلي نيز براي آن وجود ندارد. تا به حال نصب برنامه هاي يادشده اختياري بود و ويندوز قبل از اين كار از افراد اجازه مي گرفت.
بسياري از كاربران از مايكروسافت خواسته اند تا در مورد اين تصميم عجيب اطلاع رساني كرده و توضيح دهد. اما اين شركت هنوز توضيحي در اين زمينه نداده است. آنها مي گويند از اينكه كنترلي بر روي رايانه هاي خود ندارند و مايكروسافت هر زمان كه خواست آنها را دستكاري مي كند، بسيار خشمگين هستند.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063278.html
شيائومي از سريع ترين فناوري شارژ بي سيم جهان با سرعت ۸۰ وات رونمايي كرد كه باتري ۴ هزار ميلي آمپري را در ۱۹ دقيقه شارژ مي كند.
به گزارش مهر به نقل از گيزموچاينا، شركت چيني شيائومي از جديدترين فناوري شارژ بي سيم با سرعت ۸۰ وات رونمايي كرد. درحقيقت اين سريع ترين فناوري شارژ بي سيم جهان به حساب مي آيد.
اين شركت ادعا مي كند فناوري مذكور قادر به شارژ يك باتري ۴ هزار ميلي آمپري در ۱۹ دقيقه است. همچنين در ۸ دقيقه ۵۰ درصد باتري را شارژ مي كند.
پيش از اين سريع ترين فناوري شارژ بي سيم شيائومي، ۵۰ وات بود كه در موبايل «مي ۱۰ اولترا» در آگوست سال گذشته رونمايي شد.
طبق گزارش هايي كه اخيرا منتشر شده اين شركت مشغول توسعه فناوري شارژ سريع ۱۰۰ واتي است كه احتمالا سال آينده ميلادي رونمايي مي شود.
شيائومي نخستين بار پشتيباني از شارژ بي سيم را در موبايل «مي ميكس ۲ اس» ارائه كرد. موبايل «مي ميكس ۳» نيز با پشتيباني از شارژ بي سيم ۱۰ وات عرضه شد. سري موبايل هاي پرچمدار «مي ۹» كه در دسامبر ۲۰۱۹ عرضه شدند،از شارژ بي سيم ۲۰ وات پشتيباني مي كنند.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063435.html
پشتيباني وردپرس افزايش سرعت سايت وردپرس شماخدمات وردپرس : گرد از فاكتور هاي مهم سئو، داشتن وب سايت با سرعت بالا است . همگي موارد مربوط به بالابردن سرعت سايت شما در سرويس هاي حمايت سايت وردپرس سپريدن ميشود. تيم حمايت سايت وردپرس ما پلاگين هاي وزين و پرمصرف ، قالب هاي ضعيف از عقيده پشتيباني سايت وردپرسي كدنويسي و سئو ، عكس هاي با حجم بالا ، هاستينگ وردپرس شما و حتي سرويس هاي اضافه سايت وردپرس شما را رسيدگي و تشخيص داده و برطرف ميكند. پس از رفع دشواري ها سايت شما بهترين افزونه ها ، قالب ها ، تغييرات را براي شما با مشورت شما پياده سازي ميكنيم لغايت سايت شما با سرعت بالا و كسب موقعيت هاي بهتر در گوگل نمايش داده شود. رتبه سايت شما روز به روز بهتر شده و كاربران زيادي به سايت شما مراجعه ميكنند.
افزايش سرعت سايتافزايش شدامد سايتافزايش شدامد سايت وردپرس ( پشتيباني سايت وردپرس )همه ي مديران سايت ها خواهان بالا رفتن شدامد سايتشان هستند، حتي شما ! ترافيك بيشتر به معناي كسب درآمد بيشتر است و كسب designhill درآمد بيشتر به شما توانايي اغلب و بهتر براي اشاعه كسب و كار خويش ميدهد. وقتي به مباحث مربوط سئو وارد ميشويم ، تيم وردپرس بهترين تنظيمات و ايده ها و راه ها را به شما پيشنهاد و اجرايي ميكند. با گذرگاه كار هاي تيم حمايت سايت وردپرس ما سايت شما براي موتور هاي جستجو محبوب ميشود و ميتوانيد فضا هاي بهتري را كسب كنيد . ما ميدانيم چگونه سايت شما را خيلي خوب و ساده در گوگل نمايه كنيم الي نتايج خوبي را بگيريد ! اگر ميخواهيد لغايت بازديد كننده با طريق هاي استاندارد و طبيعي دريافت كنيد اما نميدانيد چطور شروع كنيد ميتوانيد با ما در تماس باشيد !
ما از سايت وردپرس شما محافظت ميكنيم! ( خدمات وردپرس )آيا تا بحال داستانهاي ترسناكي درباره هك شدن سايت شنيده ايد ؟ متاسفانه، آنها واقعيت دارند ولي تازه خوب اينجاست كه ما ميتوانيم به شما كمك كنيم. ما از بيشترين حملات بر روي سايت شما ممانعت ميكنيم و به شما كمك ميكنيم تا مهار سايت خويش را در دست بگيريد ! در مواقع wix بايسته وقتي سايت شما زير حملات شديد و كد هاي ويرانگر زيادي داشته باشد ما با خرج ي خيلي كم اين دشواري ها را برطرف كرده و سايت شما را تندرست به شما تحويل ميدهيم !
افزايش امنيت سايت شمابكاپ سايت وردپرسبكاپ هاي گوناگون براي سايت وردپرس شما (خدمات وردپرس )ما از سايت وردپرس شما براي پيشگيري از دشواري ها احتمالي بكاپ تعبيه ميكنيم ، بكاپ هاي روزانه الي دو ماه ! اگر شما حائز كسب و كار رو به رشدي هستيد و مقياس سايت شما بزرگ است ، بكاپ هاي تعبيه شده به چهره ساعتي انجام ميشوند. اين بكاپ هاي ساعتي پسنديده براي سايت هاي فروشگاهي يا خبري با مقياس كبير پسنديده است. تمامي بكاپ هاي گرفته شده در سايت وردپرس و توسط تيم حمايت سايت وردپرس ما در سرور جدا بوده و شما با خيال آسان و اعتماد به ما ميتوانيد از امن بودن اطلاعات خود خيالي آسوده داشته باشيد. تمامي سي بكاپ روزانه ، ماهانه و ساعتي ما در محلي امن ، بعيد از دسترس هكر ها بوده و در هر موعد كه شما اين بكاپ ها را دربايستن داشته باشيد براي شما ريستور يا فرستاده ميشود.
سرعت بالا در پشتيباني سايت وردپرس ( خدمات وردپرس )هر مشكلي سايت شما داشته باشد شما ميتوانيد با ارسال تيكت به تيم حمايت سايت وردپرس آگاهي داده و در زمان مختصر پذيرش گرفتن كنيد. تيم خدمات پشتيباني وردپرس ما با تجربه بالا درخواست شمارا رسيدگي و رفع ميكند ، دشواري ها شما از راه پلاگين ، قالب و هاست شما در كمتر يك ساعت بررسي ميشوند و به شما پذيرش داده ميشود. تيم حمايت وردپرس با شركت هاي بزرگ بيگانه و دروني مشاركت داشته و حتي اگر از عقيده هاستينگ مشكلي داشته باشيد با انتقال به همكاران با اعتبار ما در سطح بين المللي خيلي زود حل ميشود. سايت شما هر مشكلي داشته باشد ، ما ميتوانيم دشوار شما را برطرف كنيم !

به گزارش مهر به نقل از گيزموچاينا، توليدكنندگان موبايل به طور مداوم مشغول نوآوري هستند. چند سال قبل موبايل ها فقط يك دوربين داشتند، اما در اين اواخر تنظيمات دوربين ۳ و ۴ تايي در تلفن هاي هوشمند بسيار معمول شده است.
اكنون يك شركت چيني قصد دارد از اين هنجار پا فراتر نهد و موبايلي با ۸ دوربين در سال جاري ميلادي عرضه كند.

طبق گزارش وب سايت «لتس گو ديجيتال» شركت چيني «لنز تكنولوژي» اخيرا حق امتياز اختراع جديدي براي دستگاهي با ۸ دوربين پشتي ثبت كرده است. اين شركت چيني در حوزه توليد موبايل شناخته شده نيست اما براي اپل، سامسونگ و هواوي تجهيزات فراهم مي كند. همچنين لنز تكنولوژي نمايشگر براي اپل واچ تهيه مي كند.
حق امتياز اختراع جديد نشان دهنده يك دستگاه با ظاهري نوآورانه است كه قسمت جلوي آن را يك نمايشگر به طور كامل پوشانده و يك دكمه فيزيكي روي آن ديده مي شود. البته هيچ نشاني از بريدگي در صفحه نمايش ديده نمي شود.
منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064894.html