آرشیو مهر ماه 1399

تكنولوژي روز

روش هاي افزايش فروش اينترنتي

۴۲ بازديد

فرقي نميكند بيزينس شما كبير باشد يا حقير . تمامي ميخواهيم بدانيم چطور فروش فروشگاه اينترنتي خود را متحول كنيم؟ موثر ترين تكنيك جذب مشتري براي فروشگاه اينترني چيست؟ براي افزايش فروش محصولات در فروشگاه اينترنتي خويش چه گذرگاه هايي قبل روي ماست و كدام يك كارايي اكثريت دارد؟
آمازون باشيد يا يك فروشگاه اينترنتي سيسموني فرقي ندارد. فروش فروش است و براي همه شيرين. اين قصد كل فروشگاه هاي اينترنتي ست.  و ما كوشش ميكنيم در اين مقاله مهمترين تجربيات خود را با شما در ميان بگذاريم.

يك فروشگاه اينترنتي اگر برند باشد فروش به مراتب بيشتري خواهد داشت
در حالي كه 40 درصد تراكنش‎هاي مالي سال 2018 در برگزيدن فروش هاي اينترنتي محصولات بوده، چرا شما از اين بازار پر جنب و جوش بي‎بهره بمانيد؟ افزايش فروش، همش دغدغه تعداد زيادي از شاغلان در بازار شغل بوده است. هرچند اين روزها شكل و شمايل فروش كمي تغيير كرده و سنجيدگي به سطح اينترنت مفتوح شده است ولي دغدغه، همان دغدغه است.
روش هاي حفظ مشتريان باستاني و تكنيك هاي جذب مشتري جديدجذب مشتريان جديد، حفظ مشتريان قديميهمه فروشندگان موفق بايد يك ريشه-بن-بيخ مهم و كليدي را به خاطر داشته باشند:
جذب مشتريان جديد، پر خرج تر و مشكل تر از نگه داشتن مشتريان قديم است!
اگر به ريشه-بن-بيخ بالا اعتقاد داشته باشيد، مي‎دانيد كه افزايش فروش، نياز به مشتريان جديد دارد و متقاعد كردن مشتريان جديد و باهوش عصر حاضر، يك راهبرد قوي و بي نقص ميطلبد. شما مطمئنا رقباي جدي در زمينه كسب و كار خود داريد. بايد چيزي فراتر از آنها داشته باشيد تا گوگل  و مشتري براي ديدن شما و سرانجام خريد از شما متقاعد شوند.
البته احتمالاً بد نباشد اگر بگوييم فرآيند جذب مشتري هاي جديد، در كناره نگهداري از مشتري هاي قديم ميسر ميشود. به راستي بايد هم خدارو نگه داريد هم خرما!شكي نيست كه نگهداري از مشتريان قديم هم ناچيز هزينه و هم ناچيز دردسر است ولي تمركز روي آنها، هرگز شما را به موفقيت نميرساند.
شما براي افزايش فروش نياز به جذب مشتري هاي جديدي داريد كه به فهرست مشتريان قديمي‎تان اضافه شوند.
البته مشتريان قديم چنانچه از سايت فروشگاهي شما راضي باشند، شما را به دوستان و آشنايان خود شناسايي كرده و بهره خود را در افزايش فروش و موفقيت سايت شما ايفا مي‎كنند، اما اگر از من مي‎شنويد به همين قانع نباشيد.
براي شروع، تعدادي سوال داريم كه بايد جواب دهيد :
آيا براي راضي نگه داشتن مشتريان قديم و جذب مشتريان جديد استراتژيك طراحي كرده ايد؟ اصلا به اين موضوع توجه داشته ايد؟تا اكنون وضعيت سايتتان را تحليل كرده ايد؟چندبار نقشه گرمايشي سايت خويش را مورد بررسي پيمان ديتا ايد؟چندبار براي كشف علايق كاربران سايت حود، كندوكاو كرده ايد؟اعتقادي به نتايج نظرسنجي در سايت خويش داريد؟تا به حال احصاء بازديد سايت را تحليل كرده ايد؟اگر با پذيرش سوالات بالا غريبه بوديد، بهتر است براي مديريت وبسايت فروشگاهي خويش كمي بازنگري كنيد. چه بسا لازم است از مدير ديگري براي فروشگاه اينترنتي خود بهره ببريد. يك مدير كامياب بايد توانايي فوقاني در تجزيه و تحليل بازخوردهاي به جا باقيمانده از بيننده را دارا باشد. كشف و بررسي اين المان‎ها، راه كاميابي را براي شما صاف خواهد كرد.
به بازبيني مي‎فهميد كه دشوار سايت شما از صفحه اصلي و بخش بندي محصولات است يا هدر، ارسال مرسولات، صفحات محصول يا بخش حساب كاربري هر فرد! بررسي بازخوردهاي مشتريان كهنه برگ برنده شما براي كشف ايرادات و كاستي ها سايت فروشگاهي شماست.
وقتي مخاطبي براي نخستين بار وارد سايت شما مي‎شود، به جز يك بازديدكننده معمولي نقش ديگري ندارد. اما اين شماييد كه تعيين مي‎كنيد بازديد كننده باقي بماند يا به مشتري شما تبديل شود.
در اين مقاله تمام ترفندهايي كه باعث بازگشت بيننده به سايت فروشگاهي شما مي‎شود را رسيدگي مي‎كنيم:
روش هاي افزايش فروش يك سايت اينترنتي13 شيوه مهم در افزايش فروش فروشگاه اينترنتي1-فرآيند خريد هفت خوان رستم نكنيدهدف اصلي از راه‎اندازي يك وبسايت فروشگاهي آنلاين چيست؟ اصلا چرا پروسه فروش راه به اينترنت باز كرده است ؟ پاسخ خيلي ساده است! براي افزايش آساني در فرآيند خريد و فروش. متاسفانه برخي از فروشگاه هاي اينترنتي اين مسير سر و منتهي مي روند. هرچه اغلب كوشش ميكنند گزينه ها يفروشگاه را افزايش دهند و خيلي از مشتريان قبل از تكميل خريد در پيچ و خم فروشگاه اينترنتي گم ميشوند.
با اين توصيف، شكي نيست كه  «سهولت» بنياد اصلي يك سايت فروشگاهي است، چرا پروسه خريد اينترنتي را تا جاي شدني براي كاربر ساده نكنيم؟ ممكن است سايت شما يك سايت معتبر و از لحاظ فني، ناب و بي نقص باشد اما اگر فرآيند خريد پيچيده و گمراه‎كننده طراحي شده باشد به مرور باعث كاهش مشتري هاي شما خواهد شد. اگر نميدانيد فرآيند خريد سايت شما از نگاه بيننده چگونه است، بهتر است راهي براي گرفتن بازخورد از مشتريان بيابيد و  بازخوردهايي مرتبط را پايين خرده بين پيمان دهيد.
راه هاي ساده كردن فرايند خريدهمه كسان براي سهولت در سفارش اجناس و خدمات به فروشگاه هاي اينترنتي روي مي آورند كه اين سهولت شامل فاكتورهاي زير است :
تاكيد روي دسته‎هاي پرطرفدار و پرفروش سايت فروشگاهي موردنظردر نظر اخذ توصيه محصولات مرتبط و مكمل براي هر فرآورده در صفحات گوناگون (صفحه فرآورده ، صفحه سبد خريد، صفحه تسويه حساب )در دسترس قراردادن سبد خريدتوجه ويژه به اصل سهولت در صفحه پرداخت و حذف موارد اضافيبا توجه به مشتري او را عاشق خويش كنيد و دوباره به سايت برگردانيد2- تكنيك افزايش فروش به طريق گرگ وال استريتآيا فيلم «گرگ وال استريت» را ديده ايد؟ اگر اين شاهكار سينماي عالم را مشاهده كرده باشيد، ميدانيد كه نبايد يك فروش، سرانجام تعامل شما با يك مشتري باشد. به هر طريقي كه ميتوانيد، اين معامله را طولاني كنيد.
مشتريان، عاشق پروا و احترام از سوي فروشنده هستند، چرا آنها را عاشق نمي‎كنيد؟
جمله بالا، يگانه از ديالوگ هاي جوردن بلفورت در فيلم گرگ وال استريت است. وقتي خريدار خويش را در مركز پروا فروشنده پيدا كند، بازهم به شما مراجعه كرده و كم‎كم مشتري وفادار شما خواهد بود. البته اين مسئله در سايت‎هاي فروشگاهي كمي متفاوت است.
يكي از طريق هاي نمايش داشتن توجه به مشتري در يك فروشگاه اينترنتي، ميتواند از طريق حمايت خوب و طراحي پنل كاربري بي همانند پياده‎سازي شود.
اما چگونه؟
بعد از سپريدن فرآيند ارسال محصول، با مشتري تماس بگيريد و در مورد كيفيت محصول و خدمات سايتتان از او نظرخواهي كنيد. به او اطمينان دهيد كه نظرش مهم و تاثيرگذار است. البته اين نظرخواهي به روش‎هاي ديگر از دسته ارسال پيامك يا ارسال پيام به پنل كاربري مشتري هم ميتواند باشد. وانگهي ايميل هم ميتواند براي اين مظور بخوبي عمل كند.
احتمالا تجربه خريد از ديجيكالا و يا فروشگاه هاي اينترنتي معتبر را داشته ايد. ديديد كه براحتي رهايتان نميكنند. احتملا از اين پيگيري آنها لذت اسير ايد. چرا همين كار با مشتريان خويش نمي كنيد؟
3- امكان نگريستن چگونگي سفارش در پنل كاربريچون خريد به صورتي غيرحضوري و اينترنتي است، علت نمي‎شود كه مخاطب لغايت رسيدن مرسوله، از وضعيت سفارش خود بي تازه باشد. علاوه بر اين، شگوگل آناليتيك اثر مي‎دهد بيشتر خريداران اينترنتي براي آگاهي از وضعيت سفارش خويش به پنل كاربري رجوع مي‎كنند.
اگر بتوانيد تجربه خريد موفقي را براي كاربر رقم بزنيد، در اين ميدان رقابتي برنده ايد. بد نيست بدانيد در ضمن همين پيگيري سفارشات، ممكن است خريد بعدي هم رخ دهد. چه چيزي شيرين تر و بهتر از اين؟!
4- سخت مانع نباشيدلطفا در رويارويي با مشتريان خود، انعطاف پذير باشيد. اگر محصولات فيزيكي ميفروشيد (محصولاتي كه دانلودي نيستند) بهتر است راه چاره اي براي مشتريان حواس‎پرت يا سخت‎پسند در نظر بگيريد. يعني اگر خريدار در باره رنگ، تعداد، ابعاد و ساير خاصيت هاي فرآورده تغيير نظر داد، امكان ويرايش و تغيير را داشته باشد.با اين قابليت، خريدار با خيال راحت تري به خريد خويش مي‎پردازد و براي خريدهاي بعدي حتما شما را انتخاب خواهد كرد. اين يعني، يك تكنيك افزايش فروش سايت فروشگاهي براي شما!
نقش و اهميت پشتيباني در افزايش فروش فروشكاه اينترنتي5- پشتيباني، حمايت و بازهم پشتيبانيخريد غيرحضوري، دردسرهاي ويژه خودش را دارد. در اين گونه خريد، مشتري دسترسي كامل به فروشنده را ندارد و برخي مواقع سوال‎هايش بي پذيرش ميماند؛ سوال هايي در مورد نوع گارانتي، راهنماي راه‎اندازي، نصب و حفاظت بنيادي از فرآورده و…اگر فروشگاه اينترنتي شما جزو فروشگاه هايي باشد كه خريدار براي دستسي به سوالات خود همواره به دسته پشتيباني سايت دسترسي داشته باشند، با گمان راحت تري از شما خريد كرده و با گمان خيلي راحت تر مجددا به شما مراجعه خواهند كرد.
بخش پشتيباني بايد دسترسي ساده اي داشته باشد و به دغدغه هاي مخاطب پاسخ روشن، مفيد و محترمانه دهد. اگر توانايي و حوصله اينكار را نداريد از افرادي كه روابط عمومي بهتري دارند براي اين بخش بهره ببريد.
خبررساني در ارتباط با محصولات جديد مايه افزايش فروش فروشگاه خواهد شد6- خبررساني از محصولات جديدجلب اعتماد مشتريان در سايت هاي فروشگاهي، دستور جواهر كميابي را دارد كه مي‎تواند كاميابي شما را تضمين كند. وقتي مشتري از خدمات سايت شما راضي باشد، همواره راغب است محصولات جديد شما را تعقيب كند.با دانش به همين نكته است كه بسياري از سايت هاي فروشگاهي موفق، از ايميل ماركتينگ بهره‌گيري ميكنند لغايت مشتريان قديم خود را مكلف به خريد مجدد نمايند. سعي كنيد مشتريان قبلي خويش را از وجود فرآورده جديد به طريق هاي گوناگون باخبر كنيد. حتي ميتوانيد بازديد كنندگان را متقاعد كنيد كه ايميل خويش را براي معرفي محصولات جديد ، در فروشگاه شما ثبت كنند.
شايد ساده به نظر برسد ولي همين تكنيك به ظاهر ساده، آمار فروش شما را به چهره نمايي بالا ميبرد.
نظرسنجي از مشتري ميتواند نقش موثري در افزايش فروش شما داشته باشد7- معجزه نظرسنجي از مشتري بعد از خريدزمان نظرسنجي را به وقتي موكول كنيد كه مدتي از تكميل پروسه خريد ماضي باشد الي مشتري بتواند عقيده مفيدي در باره محصول ارائه داد. دو حالت دارد؛ يا از خريد فرآورده رضايت كامل دارد يا خوشنودي كامل ندارد و معتقد است به فرآورده انتقادي وارد است.
اگر از فرآورده و خدمات شما خوشنودي داشت، به منظور جلب اعتماد ساير خريداران، اين نظر را منتشر كنيد ولي اگر خوشنود نبود، به انتقادات او پروا اخص داشته باشيد و كاستي ها شغل خويش برطرف كنيد.
اگر نتيجه انتقادها را به گوش او برسانيد كه روشنايي علي نور است. با اين پيشه حس ارزشمندي را به مشتري خود القا مي‎كنيد تا عليرغم عدم رضايت، بازهم به شما رجوع كند. با اينكار خويش را براي مشتري شيرين كرده ايد ! و مزه خريد از شما در ذهن او تا مدتها باقي خواهد ماند و ميتواند مشابه بازاريابي براي شما تبليغات كند.
8-افزايش فروش با فعال‎سازي پيش سفارشگاهي اوقات شدني است انتها كشيدن موجودي انبار براي يك محصول، مايه از دست دادن مشتري شما شود ولي با فعال كردن قابليتي به نام پيش سفارش، ورق به كلي برميگردد و نتيجه به سود شما تمام خواهد شد.در اين صورت ميتوانيد مشتري خويش را از راه پيامك يا ايميل از موجودي فرآورده باره عقيده مطلع سازيد. اين قابليت به شما كمك ميكند كه مشتري به نما از دست رفته خويش را بازيابي كنيد . فروش خويش را افزايش دهيد.

تغيير شكل وينـدوز 10 به ويندوز 7

۳۷ بازديد

در بررسي تاريخچه نسخه‌هاي مختلف ويندوز، ويندوز 7 از محبوبيت زيادي ميان كاربران برخوردار است و باوجود انتشار نسخه‌هاي جديدتر همچون ويندوز 8، 8.1 و حتي ويندوز 10 همچنان كاربران بسياري علاقمند به استفاده از اين نسخه از ويندوز هستند. 

 

همان‌طور كه مي‌دانيد ظاهر كلاسيك ويندوز در نسخه‌هاي 8 و بالاتر دچار تغييرات بسياري شد و اين تغييرات براي بسياري از كاربران خوشايند نبود. با پايان يافتن پشتيباني از ويندوز 7 نيز بسياري از كاربران مجبور شدند ويندوز رايانه را به نسخه 10 ارتقا دهند، اما همچنان به دنبال راه و روشي براي تغيير رابط كاربري ويندوز به ويندوز 7 بوده و هستند!

 

همين تمايل كاربران به ويندوز 7 موجب شده تا توسعه‌دهندگان ابزارهاي مختلفي را براي تغيير ظاهر مدرن ويندوز به ظاهر كلاسيك آن در ويندوز 7 طراحي كنند كه يكي از معروف‌ترين اين ابزارها Classic Shell نام دارد. به كمك اين ابزار و اجراي چند ترفند مي‌توانيد ويندوز 10 را بدون هيچ مشكلي همچون ويندوز 7 تغيير شكل دهيد.

 

به لينك زير مراجعه كرده و آخرين نسخه Classic Shell را دانلود و نصب كنيد:

 http://www.classicshell.net/downloads/

 

نكته: اگر خيلي به ويندوز 7 علاقه داريد مي‌توانيد در طول فرايند نصب گزينه‌هاي classic explorer و classic IE را نيز فعال كنيد تا ويندوز اكسپلورر و مرورگر اينترنت اكسپلورر نيز براي شما نصب شوند. (استفاده از اين ابزارها توصيه نمي‌شود)

پس از نصب برنامه روي گوي ويندوز، كليك راست ماوس را فشار داده و گزينه settings را انتخاب كنيد.

 

در پنجره به‌نمايش درآمده علامت چك‌مارك گزينه Show all settings را فعال كرده و از فهرست حالت‌هاي نمايش منوي استارت، گزينه Windows 7 style را انتخاب كنيد. در پايان نيز علامت چك‌مارك گزينه Replace Start button را فعال كنيد.

از تب‌هاي بالاي صفحه، گزينه Skin را فعال كرده و در ادامه از منوي بازشدني در اين بخش، گزينه Windows Aero را فعال كنيد.

 

اكنون مي‌توانيد گزينه‌هاي مختلفي را فعال يا غيرفعال كنيد. در اين بخش كافيست گزينه Show user picture را فعال كنيد.

به تب Start Button مراجعه كرده و روي Custom button كليك كنيد. سپس با كليك روي Button image تصوير دلخواهتان را براي گوي استارت انتخاب كنيد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/deformation-windows10-windows.html

VIRTUAL MEMORY و كاربرد آن در سيستم براي كمك به رم

۳۵ بازديد

همه ما مي‌دانيم، ‌ويندوز به مرور زمان، تمايل به كندي در عملكرد دارد. يكي از مهم‌ترين اين دلايل برمي‌گردد به اضافه شدن حجم برنامه‌ها ‌روي سيستم عامل و نياز به پردازش آن‌ها و ذخيره داده‌هاي مربوط به آن‌ها در رم، در طي زمان. بهترين راه حل براي برطرف ساختن اين مشكل، استفاده از Virtual Memory در سيستم است. بگذاريد شما را با اين قابليت و كاربرد آن بيشتر آشنا سازيم.

 

سيستم شما دو نوع حافظه دارد؛ يك حافظه از نوع HDD يا SSD كه از سوي سيستم عامل براي ذخيره داده‌ها همچون انواع فايل‌ها، مستندات، موسيقي فيلم و... استفاده مي‌شود و يك حافظه رم كه مخصوص ذخيره‌سازي داده‌هاي مورد استفاده در برنامه‌هاست.

در حالي كه حافظه HDD يا SSD براي ذخيره‌سازي بلند‌مدت داده‌ها مفيد است، ‌حافظه رم بسيار ناپايدار بوده و براي ذخيره اطلاعات در كوتاه مدت و با سرعت دسترسي بالا مناسب است. رم ‌حافظه‌اي موقت براي ذخيره و پردازش داده‌هاي برنامه‌هاي در حال اجراي سيستم است.

 

سيستم عامل ويندوز, افزايش حافظه ويندوز

 

در اين ميان، حافظه مجازي يا Virtual Memory ـ از اين پس آن را VM مي‌نويسيم ـ يك قابليت بسيار كاربردي است، به ويژه اگر سيستم شما ‌كمبود حافظه دارد.‌ زماني كه سيستم از حداكثر رم موجود استفاده كند و بيش از آن براي استفاده در دسترس نباشد، در اين صورت از VM كه گاهي آن را فايل Swap نيز مي‌نامند، به عنوان يك رم موقتي استفاده مي‌كند.

 

اين كار از طريق استفاده از بخشي از حافظه HDD يا SSD به عنوان رم صورت مي‌گيرد. اين كار به سيستم اجازه مي‌دهد ‌تعداد و ميزان بيشتري از برنامه‌ها و داده‌هاي مربوط به آن‌ها را اداره كند. البته در اين ميان، عملكرد سيستم در سرعت چندان قابل ملاحظه نخواهد بود، زيرا سرعت رم بسيار بالا‌تر از سرعت HDD است.

 

پس زماني كه سيستم با كمبود اساسي حافظه رم روبه‌رو شود، VM وارد بازي خواهد شد. برخي از داده‌هاي موجود در رم به اين بخش يا فايل منتقل مي‌شوند تا فضاي كافي براي ذخيره داده‌هاي ساير برنامه‌ها در رم ايجاد شود.

 

شايد شما نيز در برخي ‌موارد با پيغام خطايي در سيستم خود مواجه شده باشيد كه اشاره به آن دارد كه سيستم شما دچار كمبود VM است؛ پيغام خطايي شبيه به اين؛

 

سيستم عامل ويندوز, افزايش حافظه ويندوز

 

اين پيغام هنگامي نمايش داده مي‌شود كه ميزان VM تعريف شده در سيستم عامل براي اداره كمبود رم كافي نيست. براي حل اين مشكل مي‌توانيد خود اقدام به افزايش حجم VM كنيد. به شكل پيش فرض ويندوز ميزان VM را برابر با ميزان رم سيستم تعريف مي‌كند. براي مثال چنانچه رم سيستم شما برابر با ۴ گيگابايت باشد، به همين ميزان VM در سيستم تعريف خواهد شد.

 

اما مي‌توانيد عملكرد سيستم خود را با افزايش اين ميزان، بهبود دهيد. ويندوز به شما اجازه مي‌دهد تا سه برابر ميزان رم نصب شده ‌روي سيستم خود حجم VM را افزايش دهيد؛ هرچند توصيه مي‌شود ‌براي ثبات سيستم اين ميزان تا ۴.‌۵ گيگابايت محدود شود.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/virtualmemory-application2-system.html

قيمت طراحي سايت

۴۶ بازديد

ليست قيمت طراحي سايت در سنه 99 ، تخمين آنلاين هزينه طراحي سايت فروشگاهي و شركتي و اختصاصي ، بها طراحي سايت وردرپرس و اختصاصي 
قيمت طراحي سايتثبت و تمديد تند دامنه...نام پهنه را با پسوند وارد كنيد، مثال: domain.comقيمت طراحي سايتجدول قيمت طراحي سايت  و تعرفه طراحي سايت تو  بر مبناي فاكتور هاي گوناگون را مي توانيد در تقسيم ليست بها طراحي سايت پايين تماشا كنيد . براي تخمين صحيح خرج طراحي سايت  بايد آغاز به چند نكته در برگزيدن  پلن طراحي سايت  دقت كنيد . فلذا قبل از اينكه  پكيج طراحي سايت خويش را برگزيدن كنيد  با دقت سوالات متداول در برآورد آنلاين خرج طراحي سايت را مطالعه نماييد…
سوالات متداول در برآورد بها طراحي سايت : من چه هنگام بايد طراحي سايت فروشگاهي را گزينش كنم؟چه هنگام طراحي سايت شركتي را برگزيدن كنم ؟چرا بها طراحي سايت وردپرس  كمتر از كد نويسي اختصاصي است ؟چرا هزينه طراحي سايت اختصاصي بيشتر است ؟ از قالب آماده بهره‌گيري كنم يا قالب كاملا اختصاصي خلاقانه ؟قيمت حمايت سالانه هزينه حفاظت طراحي سايت چگونه محاسبه مي شود ؟اگر امكانات اختصاصي بخواهم هزينه طراحي سايت چقدر خواهد بود؟آيا مالكيت صد در صد من در تعرفه طراحي سايت تاثير گذار است ؟اگر تغييراتي بعدها داشته باشم و بخواهم امكان جديد اضافه كنم قيمت طراحي سايت من تغيير مي كند؟مشاهده جدول بها طراحي سايت توشركتي و خدماتيفروشگاهياختصاصيارزهاي ديجيتالبازرگانيپزشكيليست قيمتنمونه كارهاقالب هاراهنماي گزينش طراحي سايت فروشگاهي يا شركتييكي از مهمترين سوالات كاربران در اثناء مشاهده جدول تعرفه طراحي سايت  ، انتخاب نوع شركتي يا فروشگاهي بودن سايت است. در ادامه توضيحاتي را براي آسان شدن گزينش كاربران در اين گويه ارائه خواهيم كرد.
 
من چه موقع بايد طراحي سايت فروشگاهي را انتخاب كنم؟فروش محصولات فيزيكيفروش محصولات ديجيتال و فايل ( ويديو ، PDF ،  ديگر فايل ها   )سفازش خدمات حضوري و غير حضوريدليل اينكه بها طراحي سايت فروشگاهي كمي از طراحي سايت شركتي بيشتر است به خاطر تعداد صفحات اغلب و امكانات اكثريت است كه طراحي سايت فروشگاي دارد.
 
چه هنگام طراحي سايت شركتي را برگزيدن كنم ؟تمامي سازمان ها و شركت هاي خدمات محور دربرگيرنده ، صرافي هاي ، گردشگري هاي ، بازرگاني ، آموزشي ، دكوراسيون صنعتي و …  حتي اگر شماري از محصولاتشون قابل فروش است مي توانند از سايت شركتي استفاده كنند با توانايي سفارش فرآورده و پرداخت آنلاين ، در صورت احتياج در آينده امكان تغيير از سايت شركتي به سايت فروشگاهي ميسر خواهد بود.
 
تفاوت بها طراحي سايت وردپرس يا خرج طراحي سايت اختصاصي در چيست ؟يكي از متداول ترين سوالات كاربران در تصميم گيري اوليه و هنگام  آغاز برگزيدن پلن طراحي سايت اين است كه آيا وردپرس بهتر است يا برنامه نويسي اختصاصي! در اين دسته به صورت خلاصه و ساده ما شما را راهبري مي نماييم كه چه هنگام از وردپرس كاربرد كنيد و چه هنگام از برنامه نويسي اختصاصي …
توجه داشته باشيد  كه تمام سيستم هاي مديريت محتوا ( CMS ) مثل  وردپرس ، پرستاشاپ ، مجنتو  و..  بر پاي بست، برنامه نويسي php  تأليف شده اند كه زياد نيرومند و بروز است و تقريبا   ۹۰ درصد وب سايت هاي جهان در حال حاضر با زبان php  نوشته شده است و بيش از ۶۰ درصد اين تارنما ها بدست سيستم مديريت محتواي نيرومند وردپرس  مديريت ميشود . براي آشنايي بشتر با سيستم مديريت محتواي وردپرس و مزاياي وردپرس ، اينجا كليك كنيد . 
تمامي شركت هاي طراحي سايت يك سيستم مديريت درونمايه اختصاصي مشابه وردرپس نوشته اند و كاربر مي تواند بين سيستم مديريت محتواي وردپرس و CMS اختصاصي ت احد را گزينش نمايد  ، اما كدام براي شما بهتر است ؟
اگر شما بخواهيد بها طراحي سايت را تفريق دهيد و بعدها براي توسعه وبسايتتان خرج هاي كمتري داشته باشيد ، مطمئنا كوشش مي كنيد كه به جاي اينكه  همگي امكانات ساده را از اول برنامه نويسي و طراحي كنيد كه اين خويش باعث افزايش تعرفه برنامه نويسي طراحي سايت شما از همان نخست خواهد شد، از امكانات از قبل برنامه نويسي شده و حاضر استفاده مي كنيد كه به مراتب خرج طراحي تارنما كمتري داشته و سسيستم مديريت محتواهاي معروفي نظير وردپرس سالهاست كه بر روي ميليون ها سايت در سطح بين المللي و جهاني فعال هستند و از امتحان هاي امنيتي و كاربري مختلفي سر بلند خارج آمده اند.
 
چرا بها طراحي سايت وردپرس  كمتر از كد نويسي اختصاصي است ؟بهره مندي از صدها ماژول مجاني براي استفاده در آيندهمنابع آموزشي بسيار زياد پارسي و انگليسي به صورت رايگانبه راحتي خواهيد توانست تارنما و يا فروشگاه خود را خودتان در آينده مديريت كنيد و در اختيار برنامه نويسان گوناگون قرار دهيد.امنيت كاملا آزمايش شده و ماژول هاي امنيتي ارزانسرعت تست شده و ماژول هاي افزايش سرعت با بها مناسبسادگي بالارفتن و حتي امكان نگارش امكانات اختصاصي به زبان php  در آن 
چرا هزينه طراحي سايت اختصاصي اغلب است ؟ اگر سايت شما برنامه نويسي اختصاصي داشته باشد.اگر شما بخواهيد امكانات خيلي خاص در سايت داشته باشيد و سايت شما فوق العاده پر بازديد باشد.اگر بخواهيد سايتتون خيلي سبك باشد .اگر مي خواهيد خيلي چيره دست پيشه كنيد و بودجه شما نامحدود است و تنها كيفيت پيشه براي شما مهم است.اگر براي شما مهم است كه حتما به منابع كد ها دسترسي داشته باشيد. 
از قالب حاضر بهره‌گيري كنم يا قالب كاملا اختصاصي خلاقانه ؟  يگانه از فاكتور هاي زياد كارايي گذار در بها پاياني طراحي سايت ،  طراحي نما و قالب سايت است كه از به User Interface نيز ياد مي شود،  اگر دقت كنيد اولين چيزي كه عقيده شما را جلب مي كند در تمامي سايت هايي كه در دنياي وب جستجو و مشاهده مي نماييد ، نما سايت است و از روي ظاهر در مورد اون شركت تصميم مي گيريد كه اين سايت يك شركت چيره دست است و يا سايت يك شخص كه در خانه پيشه مي كند . پس نما سايت كارايي بسزايي بعدها كسب پيشه اينترنتي شما دارد . هرچه بودجه بيشتري براي طراحي سايت در عقيده بگيريد ظاهر بهتر و نتيجه پاياني چيره دست تري توسط خواهيد آورد  .
در ليست نرخ طراحي سايت  ، پكيجي به نام طراحي سايت با گرافيك اختصاصي و خلاقانه  تماشا مي كنيد كه هزينه نسبتا بالاتري نسبت به ديگر پلن هايت ارائه شده دارد .  اين هزينه بالاتر به خاطر زمان بيشتري كه طراحي گرافيك اختصاصي و خلاقانه مي طلبد تعيين شده است .  در اين گونه طراحي گرافيك سايت شما كاملا خلاقانه و چيره دست خواهد بود و كابران شما با رويت سايت شما  متوجه مي شوند كه كمپاني شما يك كمپاني كبير و چيره دست است.  البته باز هم بايد توجه كنيد كه با پروا به بودجه بايد اين تصميم را بگيريد شما مي توانيد در آغاز با يك ظاهر اختصاصي شده آماده با خرج طراحي سايت مختصر  ، طراحي سايت را استارت بزنيد و در آينده و بعد از رونق كسب و كار خويش توانيد ظاهر سايت را تغيير دهيد و چيره دست تر كنيد.
 
قيمت پشتيباني سالانه هزينه نگهداري طراحي سايت چ به گونه محاسبه مي شود ؟هزينه پشتيباني سالانه طراحي سايت در پكيج هاي تونصورت انتخابي هست و شما پس از يكسال مي توانيد در صورت بيچارگي اين خرج را پرداخت كنيد كه به مدت يكسال  سايت شما حمايت شود و از همگي خرابي ها و مشكلات احتمالي كه به صورت غير عمد بدست خويش شما ايجاد مي شود بازداري كند و در چهره بيچارگي برطرف شود و در ضمن امنيت سايت شما توسط يكتا حمايت حرفه اي تن به صورت كامل نضمين خواهد شد. البته مفتوح هم ذكر مي نماييم كه اين هزينه كاملا انتخابي هست و شما مي توانيد اين هزينه را پرداخت نكنيد و در اين چهره سايت شما از حالت حمايت بيرون خواهد شد و مديريت سايت و هاست بر عهده شما خواهد بود. وانگهي در صورت عدم پرداخت هزينه آپديت ها و به روز رساني هاي جديد سايت نيز ديگر بر روي تارنما شما اعمال نخواهد شد.
 
اگر امكانات اختصاصي بخواهم خرج طراحي سايت چقدر خواهد بود؟در بعضي از پروژه ها كارفرما دربايستن به پياده سازي امكانات اختصاصي و متفاوت در پروژه را دارد كه در امكانات پايه  بها طراحي سايت  لحاظ نشده است براي همين است كه براي مثلا بها طراحي سايت شركتي با امكانات پايه قيد شده است كه شروع قيمت از  ايكس تومان خواهد بود ولي اگر شما بخواهيد امكانات خاصي به سايت اضافه كنيد مبناي شروع قيمت برابر خواهد شد با: قيمت پكيج +  قيمت طراحي و برنامه نويسي امكانات اختصاصي
شما مي توانيد قيمت ريزبين طراحي سايت پكيج انتخابي به به اتفاق امكانات اختصاصي را با تماس با عدد هاي ن و مشاوره مجاني با كارشناسان ما توسط آوريد .
 
آيا ازآنش صد در صد من در تعرفه طراحي سايت تاثير گذار است ؟تمامي پروژه هاي طراحي سايت ت، به صورت مالكيت صد در صد به اسم شخص حقوقي يا حقيقي در پنل كاربريشن اين شخص پيمان خواهد گرفت و كارفرما مي تواند هر سررسيد كه اراده كرد بعد از طراحي ، سايت خويش را از سرور هاي ن  بدون هيچ هزينه اي ، بيرون نمايد و در اختيار شركت و يا شخص ديگري قرار دهد . وانگهي تمام واژه عبور ها و اطلاعات ورود به سايت پس از اتمام طراحي در برگزيدن كارفرما پيمان خواهد گرفت و حفظ امنيت سايت هاي ميزباني شده بر عهده واحد پشتيباني تن خواهد بود الي زماني كه سايت در سرور هاي تن قرار داشته باشد و نزد آن كمپاني ميزباني شود
 
اگر تغييراتي بعدها داشته باشم و بخواهم امكان جديد اضافه كنم بها طراحي سايت من تغيير مي كند؟توجه داشته باشيد كه بها پاياني كه در نخست پروژه با شما بسته خواهد شد تنها براي امكاناتي است كه در پيمان نامه بيان شده است و لغايت سررسيد تحويل پاياني پروژه معتبر خواهد بود. چنانچه در آينده شما بيچارگي داشته باشيد تا امكانات و دگرگوني ها جديدي در سايتتان برپايي كنيد ، بر پاي بست، ميزان ساعت كاري كه پياده سازي آن امكانات و دگرگوني ها بدست يكتا برنامه نويسي و گسترش بيچارگي خواهد داشت  براي شما فاكتور ايجاد شده و بعد از پرداخت ، موارد دلخواه كارفرما پياده سازي شده و تحويل داده خواهد شد.
 شنقيمت طراحي سايت شركتي و خدماتيانتخاب زبان برنامه نويسي و سيستم مديريت محتوا:PHP Laravel ASP Yii Nodejs CIWordPress Joomla ...
نوع قالب و گرافيك :قالب اختصاصي شده و لايسنس دار
فضاي هاست و پهناي باند:نامحدود
پشتيباني ساليانه:قابل انتخاب - 500 هزار تومان
مدت سررسيد اجرا:حداقل 7 روز كاري بسته به جزييات كار
مناسب براي: كليه سايت هاي خدماتي، آموزشي، بورس، صنعت گران، كمپاني هاي كوچك و بزرگ
ساير امكانات: ساختار بهينه سازي و SEO شده و شناسايي به گوگل مشاوره مجاني و تاسيس كمپين تبليغاتي بعد از سپريدن پروژه تعليم آنلاين ، حمايت 24 ساعته ، گارانتي امنيت و سرعت GRADE A,B
شروع بها از...2.900.000تومان
طراحي سايت قيمت طراحي سايت فروشگاهيانتخاب زبان برنامه نويسي و سيستم مديريت محتوا:PHP Laravel ASP Yii Nodejs CIWooCommerce , Magento , Prestashop , Opencart ...
نوع قالب و گرافيك :قالب اختصاصي شده و لايسنس دار
فضاي هاست و پهناي باند:نامحدود
پشتيباني ساليانه:قابل انتخاب - 500 هزار تومان
مدت سررسيد اجرا:حداقل 7 روز كاري بسته به جزييات كار
مناسب براي: كليه كسب و كارهايي كه فروش محصولات فيزيكي و فايل دارند.
ساير امكانات: ساختار بهينه سازي و SEO شده و معرفي به گوگل مشاوره مجاني و راه اندازي كمپين تبليغاتي بعد از انجام پروژه آموزش آنلاين ، حمايت 24 ساعته ، گارانتي امنيت و سرعت GRADE A,B
شروع بها از...3.900.000تومان
طراحي سايتقيمت طراحي سايت بازرگانيانتخاب زبان برنامه نويسي و سيستم مديريت محتوا:PHP Laravel ASP Yii Nodejs CIWordPress Joomla ...
نوع قالب و گرافيك :قالب اختصاصي شده و لايسنس دار
فضاي هاست و پهناي باند:نامحدود
پشتيباني ساليانه:قابل گزينش - 500 هزار تومان
مدت سررسيد اجرا:حداقل 10 روز كاري بسته به جزييات كار
مناسب براي: كليه شركت هاي بازرگاني
ساير امكانات: ساختار بهينه سازي و SEO شده و معرفي به گوگل مشاوره مجاني و تاسيس كمپين تبليغاتي بعد از سپريدن پروژه تعليم آنلاين ، پشتيباني 24 ساعته ، گارانتي امنيت و سرعت GRADE A,B
شروع قيمت از...4.100.000تومان
طراحي ساينقيمت طراحي سايت ارزهاي ديجيتالانتخاب زبان برنامه نويسي و سيستم مديريت محتوا:PHP LaravelCustom CMS
نوع قالب و گرافيك :قالب اختصاصي شده و لايسنس دار
فضاي هاست و پهناي باند:نامحدود
پشتيباني ساليانه:قابل برگزيدن - 500 هزار تومان
مدت موعد اجرا:حداقل 12 روز كاري بسته به جزييات كار
مناسب براي: صرافي ها و كسب و كارهايي كه مي خواهند خريد و فروش ارز ديجيتال داشته باشند و از كيف پول هاي وب ماني ، پرفكت ماني ، پي اس و وچر بهره‌گيري كنند.
ساير امكانات: ساختار بهينه سازي و SEO شده و معرفي به گوگل مشاوره مجاني و تاسيس كمپين تبليغاتي پس از انجام پروژه تعليم آنلاين ، پشتيباني 24 ساعته ، گارانتي امنيت و سرعت GRADE A,B
شروع بها از...9.900.000تومان
طراح اختصاصي و خلاقانهانتخاب زبان برنامه نويسي و سيستم مديريت محتوا:PHP Laravel ASP Yii Nodejs CIWordPress Joomla ...
نوع قالب و گرافيك :قالب اختصاصي شده و لايسنس دار
فضاي هاست و پهناي باند:نامحدود
پشتيباني ساليانه:قابل انتخاب - 500 هزار تومان
مدت قيمت طراحي سايت سررسيد اجرا:حداقل 30 روز كاري بسته به جزييات كار
مناسب براي: كليه كسب كارهاي شركتي و فروشگاه با طراحي گرافيك اختصاصي، خلاقانه و امكانات اختصاصي
ساير امكانات: ساختار بهينه سازي و SEO شده و شناسايي به گوگل مشاوره رايگان و تاسيس كمپين تبليغاتي بعد از سپريدن پروژه تعليم آنلاين ، حمايت 24 ساعته ، گارانتي امنيت و سرعت GRADE A,B
شروع قيمت از...14.900.000تومان
راهنماي برگزيدن پلنافزايش سرعت سايت طراحي سايت سخيف و پر سرعت تخصص ماستقول ما به شما اينست كه بعد از طراحي سايت ، سرعت سايت شما بهترين نمره را از سايت هاي آزمايش سرعت جيتي متريكس دريافت كند ، با به كارگيري سرور هاي قدرمند و پرسرعت و كدنويسي هاي بهينه و به كارگيري ماژول هاي افزايش سرعت لايسنس دار
گارانتي امنيت و بكاپ گيري روزانهتضميني امنيت سايت شما به عهده ماست و در چهره هرگونه ايجاد مشكل در امنيت سايتن همگي ضرر و خسارت ها را جبران خواهد كرد ، به صورت روزانه از سايت شما بكاپ گرفته مي شود و هميشه اطلاعات سايت شما در دسترس خواهيد بود
پشتيباني 24 ساعته ما را آزمايش كنيد !!در هر ساعت از شبانه روز با شماره هاي ما تماس بگيريد ، كارشناسان ما پاسخگوي شما خواهند بود و در صورت برخوردن به دشوار در كمترين سررسيد مشكل سايت شما را حل خواهند كرد
مشاوره مجاني ديجيتال ماركتينگما به شما تضمين ميدهيم كه با به كارگيري مشاوران ديجيتال ماركتينگ ما و اقليت بودجه از روي نخست بعد از حاضر شدن سايتتان ، مشتري به سمت شما سرازير خواهد شد

فيسبوك محتواي تحريف‌كننده هولوكاست را مسدود مي‌كند

۳۶ بازديد
فيسبوك محتواي تحريف‌كننده هولوكاست را مسدود مي‌كند

مسئولان فيسبوك اعلام كرده‌اند كه با هرگونه محتوايي كه حادثه هولوكاست را تحريف‌ يا انكار مي‌كند مقابله خواهند كرد.

د ماه گذشته گزينه‌هاي بيشتري به سياست مقابله با نفرت‌پراكني خود اضافه كرده است. توسعه‌دهندگان اين شبكه اجتماعي با اعمال قوانين مرفيسبوك محتواي تحريف‌كننده هولوكاست را مسدود مي‌كندط به سياست مذكور به‌طور كلي قصد دارند جلوي پست‌ها و كامنت‌هايي كه محتواي آن‌ها مخالف يك نژاد، دين يا هر چيز مشابه آن است بگيرند. به‌تازگي اين شركت يك قدم فراتر گذاشته و سياست مقابله با نفرت‌پراكني را گسترش داده است.

فيسبوك اعلام كرده است كه هرگونه محتوايي كه در پلتفرم آن وجود دارند و حادثه هولوكاست را انكار يا تحريف مي‌كند، حذف خواهد كرد. اين شركت دليل كار خود را افزايش يهودستيزي در سطح جهاني و ناآگاهي نگران‌كننده مردم به‌خصوص جوانان درباره هولوكاست اعلام كرده است. پيش‌تر انتقادهاي زيادي درباره همين مسئله به فيسبوك شده‌‍ بود؛ زيرا اين شبكه اجتماعي اجازه مي‌داد پست‌هاي انكاركننده هولوكاست آزادانه منتشر شوند.

فيسبوك

اين تنها كاري نيست كه اين شركت قرار است براي آگاه‌سازي كاربران خود درباره اين حادثه انجام دهد. توسعه‌دهندگان فيسبوك مي‌گويند از اواخر امسال، علاوه بر حذف محتوايي كه هولوكاست را انكار يا تحريف مي‌كند، كسي كه اصطلاحات مربوط به اين موضوع را در فيسبوك جست‌وجو مي‌كند به «اطلاعات معتبر» ارائه شده توسط منابع شخص ثالث هدايت مي‌شود.

مونيكا بيكرت، معاون سياست محتواي فيسبوك، با انتشار پستي در وبلاگ خود گفت:

اجراي اين سياست‌ها نمي‌تواند يك‌شبه اتفاق بيفتد. اكنون تعداد زيادي پست در اين شبكه اجتماعي وجود دارند كه سياست‌هاي مذكور را نقض مي‌كنند. همچنين كمي زمان مي‌برد تا بتوانيم مخاطبان و سيستم را براي اجراي اين قانون آموزش دهيم.

در اوايل سال جاري، مسئولان فيسبوك يك قدم ديگر براي كاهش يهودستيزي در جامعه مجازي برداشتند؛ اين شركت گفت هر كليشه ضد يهودي كه ادعا مي‌كند كساني كه اين دين را دارند در حال اداره دنيا هستند يا نهادهاي مهم جامعه را در دست دارند، در پلتفرم خود ممنوع مي‌كند. البته تنها يك هفته بعد يك گروه انگليسي ضد افراط‌گرايي به ‌نام مؤسسه گفتگوي استراتژيك (ISD) نشان داد الگوريتم اين شركت به‌طور فعال در حال تبليغ محتواي انكاركننده هولوكاست است. احتمالا به همين دليل است كه اكنون فيسبوك به‌طور كامل روي اين مسئله تمركز كرده و مستقيما اعلام كرده است با انتشار اين نوع محتوا مقابله مي‌كند.



فيسبوك يك بستر براي انتشار پست‌هاي مختلف است و تاكنون موارد بسياري در اين پلتفرم منتشر شده‌ كه سياست مقابله با نفرت پراكني اين شركت را نقض كرده‌اند و هنوز اين اتفاق رخ مي‌دهد. حتي همان‌طور كه گفته شد، در اين شبكه اجتماعي بارها محتواي مختلفي براي انكار يا تحريف هولوكاست منتشر شده است. ،‌ بنيان‌گذار و مديرعامل يهودي فيسبوك،‌ پيش‌تر گفته بود دليل حذف نشدن اين پست‌ها از شبكه اجتماعي مذكور نشان دادن تعهد وي به اصول آزادي بيان در اين پلتفرم است.

چگونه از ريپورت اينستاگرام خارج شويم؟

۴۰ بازديد



رفع ريپورتي اينستاگرام, ريپورت شدم

 رفع ريپورتي اينستا

 

رفع ريپورت اينستاگرام

در شبكه‌هاي اجتماعي قوانيني وجود دارد كه كاربران بايد اين قوانين را رعايت كنند. اينستاگرام نيز قوانين و مقرراتي دارد كه كاربران اينستاگرام موظف به رعايت اين قوانين مي‌باشند. كه در صورت رعايت نكردن آنها مي تواند باعث ريپورت اينستاگرام شما شود. براي مثال شما نمي‌توانيد از تصاوير نژادپرستانه در پست‌هاي اينستاگرام خود استفاده كنيد و يا پست‌هاي ديگران را به نام خود به اشتراك بگذاريد! در سايت اينستاگرام در قسمت TERMS اين قوانين بيان شده است.

ريپورت اينستاگرام چيست؟ اگر كاربران قوانين اينستاگرام را رعايت نكنند، اين اقدام مي‌تواند باعث حذف اكانت اينستاگرام آنها شود.

 

رفع ريپورتي اينستاگرام, ريپورت شدم

رفع ريپورت اينستاگرام

 

دلايل ريپورت اينستاگرام چيست؟

ريپورت اينستاگرام براي موارد زير انجام مي‌شود:

اگر فردي در اينستاگرام تصاوير يا كامنت‌هاي اسپم، تبليغاتي و هرز ارسال مي‌كند .

اگر فردي شخصيت شما را جعل كرده و وانمود مي‌كند شماست.

اگر فردي وانمود مي‌كند يك شخصيت شناخته شده است.

اگر فردي دارايي‌هاي معنوي شما (داراي كپي‌رايت) را بدون اجازه منتشر مي‌كند.

اگر فردي كامنت يا تصويري غيراخلاقي يا غيرمتعارف را در اينستاگرام منتشر كرده است.

اگر فردي كامنت يا تصويري با موضوعاتي مانند آسيب به خود (خودكشي)، آزار و تهديد و يا استفاده از موادمخدر منتشر كرده است.

 

رفع ريپورتي اينستاگرام, ريپورت شدم

چگونه از ريپورت اينستاگرام خارج شويم

 

چطور بفهميم در اينستاگرام ريپورت شده ايم؟

اگر بچگونه از ريپورت اينستاگرام خارج شويم؟راي كامنت گذاشتن، لايك كردن و فالو كردن و… با مشكل مواجه شده‌ايد، احتمالاً با مشكل ريپورت اينستاگرام مواجه هستيد. بلاك شدن يك كاربر هم ميتواند توسط كاربران صورت گرفته باشد و هم توسط اينستاگرام كاربري بلاك شده باشد.

 

انواع بلاك در اينستاگرام:

بلاك لايك در اينستاگرام:

اگر شما در يك بازه زماني مشخص كه زمان كمي هم باشد تعداد بسيار زياد و يا غير طبيعي پست هاي مختلف را لايك كنيد سبب ايجاد بلاك لايك براي شما خواهد شد چرا كه ممكن است در اينصورت اينستاگرام شما را به عنوان ربات و يا يك هرزنگار كه صرفا به سبب جذب فالوور مبادرت به لايك كردن بدون توجه به نوع محتوا ميكند خواهد شناخت. در قوانين اينستاگرام با وجود علاقمندي به جذب كاربران بيشتر اما همواره بر داشتن اخلاق شبكه اجتماعي و دقت و استفاده واقعي از پست ها تاكيد شده است.

 

بلاك شدن كامنت در اينستاگرام:

كامنت گذاري بيش از اندازه در يك بازه زماني مشخص هم دقيقا مثل شرايط لايك كردن ميتواند نوعي هرزنگاري و عدم صلاحيت اكانت و همچنين عدم اطمينان از واقعي بودن پيج را به دنبال خواهد داشت. از اين رو معمولا سعي كنيد در محدوده زماني هاي مشخص اقدام به كامنت گذاري در سيطره وسيع نكنيد.

 

بلاك شدن قابليت فالو كردن در اينستاگرام:

زمان هايي ممكن است برايتان پيش بياييد كه علي رغم تلاشتان براي فالو كردن پيج هاي مختلف موفق نميشويد و اينكار ممكن است تا چندين ساعت و يا حتي در چندين روز و ماه  ادامه پيدا كند. اينكار به دليل اينست كه كه شما در بازه زماني مشخصي تعداد بيش از اندازه اي صفحات را فالو كرده ايد. مثلا اينكه در حدود 7500 پيج را به يكباره فالو كنيد در اينصورت ممكن است از طرف اينستاگرام با محدوديت هايي مواجه شويد. محدوديت هايي كه بسته به نوع تخلف كه البته تا به امروز ميزان رسمي و خاصي براي آن در نظر گرفته نشده است براي شما ايجاد خواهند شد.

 

چگونه يك عكس يا ويدئو را در اينستاگرام ريپورت كنيم؟

گاهي اوقات در اينستاگرام يك كاربر را مي‌بينيد كه هيچ 

انواع كسب و كار هاي اينترنتي

۴۳ بازديد

12 شغل اينترنتي با درآمد عالي در سال 1399كسب و شغل اينترنتي, مقالات 
در اين مطلب شما را با ۱۲ پيشه اينترنتي پولساز در سنه 1399 آشنا خواهيم كرد . اگر قصد داريد كه يك سوداگري اينترنتي پر درآمد در سال جديد داشته باشيد پيشنهاد ميكنم اين مطلب 12 كار اينترنتي را مطالعه كنيد و يك كار اينترنتي را به عنوان سوداگري اينترنتي در منزل شروع كنيد. با توجه به شرايط اقتصادي مملكت بهترين گزينه براي شما راه اندازي سوداگري اينترنتي است.
البته در اين نوشتار علاوه بر اينكه شما را با ايده هاي كسب و كار اينترنتي آشنا كرديم كوشش كرديم مرحله به مرحله شيوه راه اندازي كسب و كار اينترنتي را تعليم بدهيم. مطمئن باشيد بهترين كار براي درآمدزايي تاسيس كسب و كار در اينترنت است.
كسب و شغل اينترنتي
وقتي كسب و كار آنلاين تان را راه اندازي ميكنيد حتي در خواب هم ميتوانيد از اينترنت كسب درآمد كنيد. وقتي كسب و كار اينترنتي تاسيس ميكنيد حتي در مهماني و مسافرت هم در حال درآمدزايي هستيد. انگار كنيد يك شب به مهماني رفتيد، وقتي از مهماني بر ميگرديد حساب بانكي خود را چك ميكنيد و ميبينيد كه چقدر از راه اينترنت كار كرديد! اين گرد از بهترين حس هايي كه يك فرد پس از اينكه خيلي اصولي كسب و كار اينترنتي خودش گذرگاه ميندازه بهش ميرسه!
هدف اصلي من هم از نگارش اين نوشتار دقيقا همينه! هدفم اينه كه شما همين امروز آغاز كنيد و سوداگري اينترنتي خودتون راه اندازي كنيد و براي رسيدن به هر خواسته و هدفي كه داريد كوشش كنيد. مطمئن باشيد بي گمان نتيجه ميده و شما ميتونيد از راه اينترنت به درآمد نامحدود برسيد
 
همانطور كه ميدانيد بسياري از كسان هدف كسب درآمد اينترنتي را دارند ولي نميدانند كه چه ايده ايي را آغاز كنند. خيلي از كسان به دنبال ايده ناب ميگردند. اگر منظور داريد كه يك پيشه اينترنتي مناسب گزينش كنيد و كسب و كار اينترنتي پولسازتان را راه اندازي كنيد رهنمود ميكنم حتما اين مقاله را تا خاتمه مطالعه كنيد. البته قبل از اينكه شما را با اين ايده ها اشنا كنم ميخواهم به شما تعليم بدهم كه بهترين ايده را چطور براي سوداگري و پيشه اينترنتي خودتان گزينش كنيد.
3 مدل پولساز كسب و كار اينترنتي
اگر قصد تاسيس كسب و كار اينترنتي را داريد ولي هيچ ايده‌اي نداريد ما به شما رهنمود ميكنيم حتما ويديوي بالا را تا منتهي ببينيد! گذرگاه و روش هاي زيادي براي راه اندازي سوداگري اينترنتي به شما معرفي كرديم اما در ويديوي بالا شما را با 3 مدل اصلي كسب و كارهاي اينترنتي آشنا كرديم. 3 مدل كسب و كارهايي كه به شما معرفي كرديم 100 درصد تضميني هستند و اگر خيلي اصولي سوداگري اينترنتي‌تان را تاسيس كنيد به درآمدهاي زياد بالايي از اينترنت خواهيد رسيد. حتما ويديو بالا را لغايت خاتمه ببينيد. البته در پيوستگي شما را با 12 ايده سوداگري آنلاين آشنا كرديم.
6 انگيزه مهم براي راه اندازي سوداگري اينترنتي
سرمايه اوليه براي تاسيس سوداگري آنلاين
خيلي از دوستان انديشه ميكنند كه براي راه اندازي شغل اينترنتي دربايستن به سرمايه هاي فوقاني مانند تبليغات، طراحي سايت هاي چيره دست و… است. چنانچه اگر بخواهيد يك كسب و كار آنلاين پولساز تاسيس كنيد به سرمايه زيادي دربايستن نداريد.
بر خلاف تاسيس سوداگري هاي سنتي بيچارگي به سرمايه زياد فوقاني داريد در سوداگري هاي اينترنتي چنين نيست! انگار كنيد شما ميخواهيد يك مغازه فروش پوشاك تاسيس كنيد! تا به حال انديشه كرديد كه اگر بخواهيد يك فروشگاه فيزيكي لباس راه اندازي كنيد به چقدر سرمايه بيچارگي داريد؟!
 
ممكن است به ده ها ميليون تومان الي 100 ها ميليون تومان سرمايه اوليه نياز باشه، مثل سرمايه اوليه رهن و اجاره مغازه، خرج ماليات، خرج رسيد آب، برق و گاز و خرج هاي اضافي ديگه. چنانچه با خرج زياد كمي ميتونيد يك فروشگاه اينترنتي جامه راه اندازي كنيد. بعد اگر شما هم ميخواهيد يك شغل اينترنتي پر درآمدي تاسيس كنيد اصلا جاي نگراني نيست!
تنها هزينه اي كه براي شروع يك كسب و كار آنلاين دربايستن داريد هزينه راه اندازي و ساخت سايته، البته اين نكته هم به شما بگم كه براي راه اندازي و ساخت وب سايت نيازي نيست يك فروشگاه اينترنتي تخصصي همانند ديجي كالا راه اندازي كنيد. شما خودتون بدون اينكه كدنويسي و برنامه نويسي بلد باشيد ميتونيديك سايت كاملا حرفه اي با تمام امكانات در كمتر از يك سايعت راه اندازي كنيد. البته در پيوستگي در باره تاسيس و ساخت سايت اغلب به شما روشنگري دادم.
 
تجهيزات لازم براي تاسيس سوداگري اينترنتي
خيلي از افرادي كه منظور تاسيس سوداگري اينترنتي را دارند انديشه مي‌كنند كه براي تاسيس سوداگري اينترنتي بايد بهترين ساز و برگ ممكن مشابه بهترين دوربين فيلم برداري، ساز و برگ فيلم برداري، بهترين رايانه يا لپ تاپ و… را داشته باشند. ولي در اين ويديو به شما گفتيم با كمترين ساز و برگ ممكن ميتوانيد يك كسب و كار اينترنتي پولساز و پردرآمد راه اندازي كنيد. اگر خيلي جدي هدف تاسيس سوداگري اينترنتي‌تان را داريد من به شما توصيه ميكنم حتما اين ويديو را تا انتها ببينيد. در اين ويديو در مورد تجهيزاتي كه دربايستن داريد صحبت كرديم.
كسب و كار اينترنتي چيست؟با پروا به پيشرفت تكنولوژي اينترنت به يك منبع پولساز تبديل شده است. احتمالاً بپرسيد كه اصلاً كسب و كار اينترنتي چيست؟ انواع كسب و كار هاي اينترنتي  به مجموعه كارهايي كه در فضاي اينترنت جهت درآمدزايي و ارائه محصول و خدمات به صورت كاملا آنلاين صورت مي گيرد سوداگري اينترنتي مي گويند. با يك تحقيق ساده مي بينيد كه بيشتر كسب و كارهاي سنتي و فيزيكي به سمت سوداگري هاي اينترنتي كشيده شدن و اين اثر اين است كه به بازبيني سررسيد كسب و كارهاي اينترنتي جايگزين كسب و كارهاي سنتي مي شود.
اينترنت يك فرصت بسيار عالي است براي افرادي كه سرمايه زيادي براي تاسيس كسب و كار اينترنتي ندارند. اگر به پيگيري كسب درآمد هستيد و ميخواهيد يك سوداگري راه اندازي كنيد بهترين گزينه مي‌تواند راه اندازي سوداگري اينترنتي براي شما باشد.
 
چرا بايد به فكر تاسيس كسب و كار اينترنتي باشيم؟چرا بايد به انديشه راه اندازي سوداگري اينترنتي باشيم؟
جواب اين سوال خيلي روشن و مشخصه، در پيوستگي تمام دلايل اينكه چرا بايد به فكر راه اندازي سوداگري آنلاين در اينترنت باشيد را گفتم!
كسب و كارهاي آنلاين  اصلا نياز به سرمايه بالايي نداره، شما با سرمايه بسيار كمي ميتونيد يك كسب و كار اينترنتي پولساز تاسيس كنيد. البته در پيوستگي در مورد سرمايه لازم براي تاسيس سوداگري اينترنتي گفتم كه به چقدر سرمايه اوليه دربايستن داريد.در هر سني ميتونيد كسب و كار آنلاين خودتون راه اندازي كنيد. براي تاسيس كسب و كار اينترنتي هيچ محدوديت سني وجود نداره و ميتونيد همين الان كسب و كارتان را در اينترنت تاسيس كنيد.در كسب و كارهاي آنلاين اصلا جنسيت مهم نيست! شما چه خانوم باشيد و چه اقا ميتوانيد كسب و كارتان را در اينترنت راه اندازي كنيد.يكي از باورهاي اشتباه نسبت به كسب و كار اينترنتي اينه كه خيلي از افراد فكر ميكنند كسب و كارهاي اينترنتي منسوخ شده است و كسي حاضر نيست از راه اينترنت محصولي را تعبيه كند، ولي شما با يك جستجو ساده ميتونيد ببينيد كه ديجي كالا بزرگترين فروشگاه اينترنتي ايران روزانه بالاي 30 ميليارد تومان فروش اينترنتي دارد.در كسب و كارهاي اينترنتي هيچ سقف درآمدي هستي ندارد! اگر اصولي سوداگري آنلاين‌تان تاسيس كنيد پس از 1 تا 2 سنه خيلي آسان ميتوانيد به درآمدهاي بالاي 100 ميليون تومان برسيد.شما به عنوان شغل دوم ميتوانيد كسب و كار آنلاين‌تان را تاسيس كنيد. اگر كارمند يا دانش آموز و دانشجو هستيد ميتوانيد در كنار شغل و تحصيلاتتان كسب و كار آنلاين خويش را تاسيس كنيد.اگر شغل آزاد مانند فروشندگي هم داريد ميتوانيد كسب و كارتان را در اينترنت تاسيس كنيد. به عنوان مثال شدني است شما يك فروشگاه فيزيكي كيف و كفش داشته باشيد، شما ميتوانيد خيلي راحت با تاسيس سوداگري اينترنتي‌تان محصولاتتان را در اينترنت بفروشيد. براي فروش محصولاتتان به صورت اينترنتي تنها و تنها به يك فروشگاه اينترنتي نياز داريد. البته در پيوسته در مورد تاسيس و ساخت فروشگاه اينترنتي پرداختيم.اگر هيچ فرآورده و خدماتي نداريد باز هم ميتوانيد در اينترنت كسب و كارتان را راه اندازي كنيد، پس اصلا جاي نگراني نيست!براي سوداگري در اينترنت به هيچ مجوزي دربايستن نداريد. براي همين است كه هر كسي ميتواند كسب و كار آنلاينش را تاسيس كند.

نحوه ايجاد يك فايل مخفي

۴۱ بازديد

در حالي كه هيچ راهي براي ايجاد يك پوشه واقعا "مخفي"براي يك كاربر مشخص نيست، شما مي توانيد فايل هاي و پوشه هاي حساس خود را از جستجو هاي كامپيوتر به طور منظم با تغيير چند ويژگي سيستم (PC) مخفي كنيد. پس از انجام اين كار، فايل جديد شما  مخفي خواهد بود.

 

روش 1

پنهان كردن فايل شما (ويندوز)

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

روي دسكتاپ خود كليك راست كنيد ابتدا بايد يك فايل ايجاد كنيد.

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

روي "New" حركت دهيد.

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

بر روي يك نوع فايل كليك كنيد. "Folder"يا "Text Document"  انتخاب سريع و ساده است.

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

يك نام براي پوشه خود وارد كنيد.

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

اينتر ↵ را بزنيد.

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

روي فايل خود راست كليك كنيد

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

روي Properties كليك كنيد.

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

تيك "Hidden" را بزنيد.

 

 پيدا كردن فايل مخفي, پنهان كردن فايل

 

روي OK كليك كنيد. فايل شما در حال حاضر پنهان است، به اين معني كه در جستجوها يا برنامه File Explorer شما نمايش داده نخواهد شد.

فايل شما نيز به معناي واقعي كلمه مخفي است مگر اينكه رايانه شما در حال حاضر فايلها و پوشه هاي مخفي را نمايش دهد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/create-invisible02-file.html

نحوه تبديل CDA به MP3

۷۸ بازديد

در اين مطلب به شما مي آموزيم كه چگونه فايلهاي CD را به فايلهاي MP3 روي رايانه تبديل كنيد. فايلهاي CDA فقط فايلهاي آهنگ CD هستند كه بدون سي دي قابل پخش در رايانه نيستند، در حالي كه فايلهاي MP3 فايلهاي صوتي هستند كه تقريباً در هر پلتفرم قابل پخش هستند. براي تبديل فايلهاي CDA مي توانيد از iTunes در رايانه هاي Windows و Mac استفاده كنيديا مي توانيد از Windows Media Player در رايانه Windows استفاده كنيد.

 

روش 1

با استفاده از iTunes

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

CD صوتي را كه مي خواهيد تبديل كنيد در رايانه خود قرار دهيد.

اگر در مك هستيد ، بايد يك درايو سي دي USB را به رايانه وصل كنيد.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

iTunes را باز كنيد.آيكون آن نت موسيقي چند رنگ در زمينه سفيد است.

اگر iTunes به طور خودكار باز شود ، اين مرحله را رد كنيد.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

MP3 conversions را فعال كنيد. iTunes مي تواند آهنگهاي CD شما را به فايل هاي MP3 تبديل كند ، اما ابتدا بايد رمزگذار MP3 را براي اين كار فعال كنيد:

روي  (Edit (Windows يا (iTunes (Mac كليك كنيد.

روي Preferences كليك كنيد .

روي  Import Settings كليك كنيد.

روي جعبه كشويي Import Using كليك كنيد.

روي MP3 Encoder كليك كنيد.

OK را كليك كنيد

براي بازگشت به صفحه ، روي OK كليك كنيد.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

روي نماد سي دي كليك كنيد. اين نماد گرد و به شكل ديسك در سمت چپ بالاي پنجره قرار دارد. با اين كار صفحه سي دي در iTunes باز مي شود.

اگر هنوز CD را به iTunes وارد نكرده ايد ، CD شروع به وارد كردن خودكار مي كند.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

آهنگ هاي CD را انتخاب كنيد. روي هر آهنگ در ليست CD كليك كنيد ، سپس

(Ctrl + A (Windows يا (Command + A (Mac⌘  را فشار دهيد. با اين كار تك آهنگ هاي روي CD انتخاب مي شود.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

روي File كليك كنيد اين يا در گوشه سمت چپ بالاي پنجره (ويندوز) يا در سمت چپ سمت چپ نوار منو (Mac) است. يك منوي كشويي باز خواهد شد.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

Convert را انتخاب كنيد. اين گزينه نزديك به انتهاي منوي كشويي File است. انتخاب آن باعث مي شود يك پنجره پاپ آپ ظاهر شود.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

روي Create MP3 Version كليك كنيد. در انتهاي پنجره پاپ آپ است. فايلهاي CD شما تبديل به فايلهاي MP3 خواهد شد.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

اين كار در هر آهنگ حداكثر يك دقيقه طول مي كشد.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

پس از تبديل CD ، مي توانيد آن را بيرون بياوريد. در اين مرحله ، مي توانيد با كليك كردن روي تب اخيراً اضافه شده در گوشه سمت چپ بالاي صفحه و سپس كليك بر روي آلبوم CD ، فايلهاي MP3 را مشاهده كنيد.

 

نرم افزار تبديل CD صوتي به MP3, آموزش تبديل فايل هاي صوتي به (mp3) با مديا پلير

 

مشاهده فايلها بر روي رايانه: تمام فايلهاي MP3 CD در يك پوشه در رايانه شما ذخيره مي شوند. با انجام موارد زير مي توانيد اين پوشه را باز كنيد:

براي انتخاب آهنگ روي يكي از عناوين آهنگ كليك كنيد.

در قسمت سمت چپ بالاي iTunes روي File كليك كنيد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/convert-cda2-mp3.html

انواع كسب و كار اينترنتي در ايران

۵۰ بازديد

يكي از سوال هايي كه زياد از من پرسيده مي شود اين است كه “با چه شيوه هايي مي تاب از اينترنت درآمد كسب كرد؟ گونه ها كسب و كارهاي اينترنتي چيست؟”. اگر شما هم اين سوال را در ذهنتان داريد و همنشين داريد انواع كسب و كار اينترنتي را بيشتر و عميق تر بشناسيد، حتما به اين نوشتار را لغايت منتهي بخوانيد و ويدئو هاي پايين را ببينيد. من در اين نوشتار شما با ۶ روش نيرومند سوداگري اينترنتي آشنا مي كنم. در هر انواع كسب و كار اينترنتي در ايران ويدئو نمونه هاي زياد متنوعي از هر يك از مدل هاي درآمدزايي اينترنتي و كسب و كار اينترنتي مطرح مي كنم كه شما مي توانيد از آن ها الهام بگيريد و الگوبرداري كنيد. به نظر من رويت مثال هاي موفق، بهترين شيوه براي آغاز و آشنايي با گونه ها گوناگون سوداگري اينترنتي است.
اگر شما انواع كسب و كار اينترنتي را نشناسيد و كوركورانه وارد گذرگاه كارآفريني اينترنتي شويد، به گمان كردن بسيار زياد زمان، پول و انرژي خويش را در گذرگاه نادرست هدر خواهيد عدل و سپس نااميد شده و گذرگاه را خلاص مي كنيد. من سخت ديد اين ويدئو ها را رهنمود مي كنم. خوب برويم سراغ شناسايي هر يك از اين ۶ روش درآمد از اينترنت:
۱- كسب درآمد اينترنتي از طريق فريلنسينگ (آزاد كاري)اين مدل كسب درآمد بيشتر درآمدزايي اينترنتي هست تا يك سوداگري اينترنتي. درواقع در اين مدل شما در يكسري سايت هاي واسط مشابه سايت پونيشا و يا سايت سپريدن ميدم، خودتان را شناسايي مي كنيد و رزومه خويش و مثال كارهاي خويش را قرار مي دهيد تا سايرين شما را براي انجام پروژه هاي خود انتخاب كنند. به عبارت ساير شما پيمانكار هستيد  و فردي كه به شما پول پرداخت مي كند كارفرماي شماست. در اين ويدئو مدل درآمدزايي از راه فريلنسينگ را بطور كامل با چند نمونه روشنگري داده ام:
 
۲- سوداگري اينترنتي با فروش محصولات فيزيكيمدل دوم كسب درآمد از اينترنت، تاسيس كسب و كار اينترنتي بر اساس فروش محصولات فيزيكي است. مدلي كه شايد براي شما شناخته شده ترين مدل باشد. در اين ويدئو كسب و كارهاي اينترنتي كه بر اساس فروش محصولات فيزيكي هستند را به شما معرفي مي كنم و مثالهاي موفق زيادي را برايتان تحليل مي كنم تا از آن ها ايده بگيريد. در اين ويدئو سه شيوه متفاوت درآمدزايي با فروش محصولات فيزيكي را به شما معرفي مي كنم. همچنين به شما مي گويم كه چگونه با برپايي تمايز بتوانيد كسب و كار اينترنتي فرآورده محور خود را بسازيد.
 
 
 
۳- سوداگري اينترنتي با فروش محصولات آموزشيمدل سوم كسب درآمد از اينترنت، تاسيس كسب و كار اينترنتي بر اساس فروش محصولات آموزشي است.  اين سوداگري اينترنتي براي كساني كه مي خواهند از علايق و مهارت ها و تخصص خويش درآمدزايي كنند بسيار عالي است. نكته مهم اين است كه اين كسب و كار به شدت رو به رشد است. قرن ۲۱ سده متخصص هاست. اگر عاشق يادگيري و ياد دادن هستيد، اين مدل بهترين مدل براي شماست. در اين ويدئو حالت هاي مختلف درآمدزايي از راه آموزش را به شما مي گويم و وانگهي مثالهاي كامياب زيادي را برايتان تحليل مي كنم.
 
 
 
 
۴- كسب و كار اينترنتي با فروش محصولات ديگرانشايد بگوييد كه هيچ محصولي براي فروش نداريد. آيا شما هم مي توانيد درآمد اينترنتي داشته باشيد. بايد بگويم كه بله مي توانيد. مدل سوم كسب درآمد از اينترنت، درآمدزايي اينترنتي از طريق فروش محصولات ديگران يا بازاريابي واسطه اي است. به نظر من  اين سوداگري براي كساني كه خوشان محصولي ندارند و پسين مي خواهند شروع كنند بسيار عالي است. نكته مهم اينكه اين مدل سوداگري به شدت رو به رشد بوده و با اضافه شدن سيستم همكاري در فروش دي جي كالا رونق چشمگيري هم خواهد گرفت. در ويدئو ذيل اغلب در اين باره روشنگري ديتا ام و جندين نمونه هم گفته ام.
 
 
 
۵- سوداگري اينترنتي با فروش خدمات و مشاورهمدل پنجم كسب درآمد از اينترنت، تاسيس كسب و كار اينترنتي بر پايه فروش خدمات و مشاوره است. اين كسب و كار براي كساني كه تخصص و تجربه اي دارند و مي خواهند با فروش خدمات و مشاوره متعلق به تخصص خود درآمدزايي كنند بسيار عالي است. مفتوح هم تكرار مي كنم، سده ۲۱ سده متخصص هاست. اگر در پهنه اي كارآزموده هستيد و تجربه داريد مي توانيد به كمك اينترنت به درآمدهاي خيلي خوبي برسيد و برند آنلاين خود را بسازيد و از هر جاي ايران يا حتي جهان مشتري داشته باشيد. در اين ويدئو مثالهاي بسيار مختلفي از اين صنعت عالي (صنعت تخصص) را به شما نشان مي دهم.
 
 
 
۶- سوداگري اينترنتي با فروش تبليغاتمدل ششم كسب درآمد از اينترنت، تاسيس سوداگري اينترنتي بر اساس فروش تبليغات است كه يكتا از شناخته شده ترين و متداول ترين مدل هاست. يعني شما با فرآوري محتواي جذاب بيننده هدفي را جذب سايت يا پيج اينستاگرام خود مي كنيد و سپس با فروش فضاي تبليغات درآمدزايي مي كنيد. صاحبان كسب و كاري كه مخاطب هدفشان با مخاطب قصد سايت يا اينستاگرام شما همخواني دارد، حاضرند به شما پول پرداخت كنند تا شما آن ها را تبليغ كنيد و به مخاطبان منظور خويش معرفي كنيد. اما اشتباه اكثر افراد اين است كه با ايده هاي كلي و يا تكراري مي خواهند سوداگري اينترنتي تبليغاتي خويش را آغاز كنند كه قطعا شكست مي خورند. در اين ويدئو به شما مثال هاي جالب و موفقي از اين طريق ارائه مي دهم.
 
 
 
اميدوارم از رويت اين ويدئو ها لذت اسير باشيد و متوجه شده باشيد كه چه فرصت هاي بي نظيري براي درآمدزايي از اينتزنت و ساخت سوداگري شخصي مناسب با علايق و توانمندي هاتون وجود داره. من اعتقاد دارم شما به نوبه خويش انسان متفاوت و منحصر به فردي هستيد و بي گمان مي توانيد مدل پسنديده خويش براي كسب و كار اينترنتي را كشف كنيد و درآمدزايي خويش را ابتدا كنيد. تنها آغاز كنيد.
خوب چه بسا بپرسيد، حال كه كه من متوجه شدم چقدر فرصت در اينترنت هستي دارد، بايد چه كنم و از كجا شروع كنم.