انواع صندلي هاي تاشو

۶۲ بازديد

صندلي هاي تاشو نمونه اي از صندلي هاي سبك هستند كه به سادگي به چهره تخت، لغايت شده و مي توانيد آن را در يك رده بر روي هم جاي دهيد. اين صندلي ها قابليت اين را دارند كه بتوانيد در جاهايي كه يك صندلي عادي قابل استفاده نيست از آن ها بهره‌گيري نمائيد. براي نمونه در برنامه هايي كه در فضاي مفتوح و بسته اجرا مي شوند مشابه رويداد هاي ورزشي، مراسم مذهبي، مراسم فارغ التحصيلي و مراسم سوگواري از اين صندلي ها مي توان بهره گرفت.
بازه ابهت از مواد اوليه هستند كه در ساخت يك صندلي تاشو شدني است مورد استفاده قرار گيرند. تا ساليان بازپسين اين محصولات را از چوب و فلز مي ساختند. امروزه انواعي از مدل هاي آلومينيومي آن نيز وجود دارد كه از نوارهاي پارچه اي در آن استفاده شده است. پلاستيك و استيل از پر مصرف ترين مواد به پيشه رفته در گونه ها صندلي تاشو مي باشند. در اين مطلب كوشش بر آن داريم لغايت انواع اين محصولات و مواد به شغل رفته در آن را با نگاهي دقيق تر رسيدگي كنيم.
صندلي تاشو پلاستيكيانواع صندلي تاشو مسافرتي موجود در بازار، طراحي ويژه به خويش را داشته و هريك نسبت به ديگري برتري هايي دارد. معمول ترين مدل هاي اين محصولات مدل پلاستيكي آن ها مي باشد. بها تمام شده اين نوع صندلي بسيار ارزان بوده و به همين علت از محبوبيت ويژه اي در بين ملت برخوردار هستند. صندلي تاشو پلاستيكي به منظور بهره‌گيري در مراسمي كه ساده ترين گونه نشستن در آن مد نظر باشد استعمال دارند. پلاستيك پروپيلن بيشترين استعمال را در ساخت اين گونه از صندلي ها دارد. اگر بخواهيم اين مونث را با مدل هاي فلزي مقايسه كنيم، پروپيلن بسيار سبك تر بوده و از انتقال گرما بازداري مي كند. صندلي تاشو پلاستيكي داراي نشيمنگاه پلاستيكي مي باشد كه آن را تغيير ناپذير و با دوام مي سازد. اين مدل، انتخاب نخست بسياري از برنامه ريزها براي مراسم مختلف مي باشد. آن ها همچنين براي مراسمي كه در فضاي باز اجرا مي شوند نيز زياد پسنديده هستند چرا كه در مقابل برف و باران و دگرگوني ها آب و هوايي نيز مقاومت نكويي دارند. شما علاوه بر آن نيز مي توانيد آن را با خويش به سفر هاي طبيعت گردي و كمپينگ ببريد به اين دليل كه در روبرو لكه و آب نيز پايداري فوقاني دارند.
 
صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و آسان نشين صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و راحت نشين 
 
صندلي تاشو خارجي فلزيدومين نوع اين محصولات كه استعمال گسترده اي دارد صندلي تاشو فلزي مي باشد. اين گونه معمولا به رنگ هاي مرسوم خويش كه سياه يا خاكستري است توليد مي شوند. مدل فلزي صندلي هاي مسافرتي مي توانند يكدست فلزي بوده و يا با تركيبي از فلز و ماده اي ديگر ارائه شوند. اما به صورت عمومي پايه ها و بدنه اصلي اين فرآورده از فلز مي باشد. اين محصولات از نظر اقتصادي به صرفه بوده و معمولا درازا عمر بالايي نيز دارند. اغلب فلز به شغل رفته در بدنه مدل فلزي از جنس استيل ضد زنگ مي باشد. از عقيده ساختاري همانند مدل پلاستيكي مي باشند اما در پايه آن ها از لوله 18 بهره‌گيري شده است كه آن را زياد ثابت تر مي سازد. از مزاياي ديگر آن ها اين است كه توان بردباري وزن زياد اكثريت را نسبت به ساير اقلام داشته و پايه هاي نيرومند آن زير بار وزن هاي وزين تر نيز خميده نمي شود. از سويي ساير نشستن طولاني مدت بر روي آن ها به خاطر خشكي فلز مي تواند كمي آزاردهنده باشد. البته در انواعي از صندلي تاشو فلزي در تقدير نشيمنگاه از مواد پلاستيكي و يا چرمي بهره‌گيري شده است كه نشستن بر روي آن را زياد آسان تر كرده است.
صندلي تاشو چوبيانواع صندلي تاشو كه از چوب ساخته شده باشند فارغ از اينكه آن را در كجا كاربرد كنيد، زياد شيك و راحت خواهند بود. استفاده از آن در لب ساحل، حياط منزل شخصي شما و در پاسيو يا ايوان بسيار كارآمد و دلپسند خواهد بود. از اين محصولات مي توانيد در مراسم فضاي باز خويش بهره‌گيري كنيد چرا كه چوب با هر دكوري قابل ست شدن است و راحتي بسيار اكثريت براي بهره‌گيري كننده گان آن فراهم خواهد ساخت. صندلي تاشو چوبي نسبت به گونه ها مدل پلاستيكي و فلزي بسيار جذاب تر هستند اما بايد اين را نيز در عقيده گرفت كه وزن آن ها به سبكي مدل هاي پلاستيكي و فلزي نمي باشد. اين مدل زياد مستحكم است اما به دليل وزن بالاي آن، حمل و نقل آن ها كمي زحمت ساز خواهد بود. اگر مي خواهيد درازا عمر اين نوع از صندلي ها را افزايش دهيد اطمينان حاصل كنيد لغايت آن را به چهره منظم تميز مي كنيد، مخصوصا اگر متعلق به در فضاي باز كاربرد كرده ايد. براي كاربرد راحت تر از اين مدل نيز بايد بر روي آن يك تشكچه كوچك قرار دهيد چرا كه نشستن طولاني مدت بر روي آن مي تواند لغايت حدي ستوهي دهنده شود. در ضمن براي آنكه از اين صندلي در مساوي گرد و خاك و نم محافظت كنيد بايد يك پوشش پلاستيكي يا پارچه اي براي آن در عقيده داشته باشيد و زماني كه متعلق به ها استفاده اي نداريد بر روي آن بكشيد.
 
صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و آسان نشين صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و راحت نشين 
 
صندلي تاشو مسافرتي با نشيمنگاه راحتانواع مدل هايي كه متعلق به ها ياد شد مي توانند براي راحتي بيشتر از يك نشيمن گاه با جنسي ديگر بهره ببرند. براي نمونه مدل هاي فلزي مي توانند از نشيمن گاه پارچه اي و يا قسمتي ساخته شده از چرم مصنوعي استفاده كرده لغايت علاوه بر طول عمر و دوام بالا، راحتي را نيز به مصرف كننده عرضه كنند. اين مدل ها براي كاربرد هاي طولاني تر طراحي شده اند و مي توانند براي مراسم مهم تر مورد بهره‌گيري قرار گيرند.
صندلي تاشو مشبكيك از پسينيان مدل هايي كه در اين زمينه عرضه شده است مدل مشبك مي باشد. قيمت آن ها از نمونه هاي ساير كمي اغلب است و در عوض به خاطر طراحي خاصي كه دارند لغايت حدودي از ديگر مدل ها راحت تر هستند. به كارگيري آن ها در فضاي مفتوح زياد پسنديده تر است چرا كه تحمل دمايي بالاتري نيز داشته و شما را آزار نخواهند كرد. طراحي مشبك اين نوع صندلي ها به آن اين اجازه را مي دهد كه تنفس داشته و نشستن بر روي آن در هواي گرم آزار دهنده نباشد. صندلي تاشو مشبك ساختاري فلزي دارد كه موجب درازا عمر اغلب آن مي شود.
 
صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و راحت نشين صندلي تاشو مسافرتي فلزي، چوبي، پلاستيكي و آسان نشين 
 
صندلي تاشو آسان نشين فيتاز نمونه هاي با كيفيت ساخت درون مدل راحت نشين مي باشد كه بدست شركت خوشنام اِف آي تي يا همان كمپاني فخر ايران طراحي و ساخته شده است. اين مدل به راستي تركيبي از يك اسكلت مستحكم فلزي به همراه پارچه ويژه در تقدير تكيه گاه و نشيمن گاه بوده كه در عين راحتي، از دوام و طول عمر فوقاني نيز برخوردار مي باشد. پايه ها در اين مدل از جنس لوله 18 بوده و استوار زياد بالايي دارند. در مدل طبي از اين نوع صندلي، جنس پارچه به شغل رفته نيز زياد تغيير ناپذير و آسان مي باشد. از ساير مزاياي اين مدل مي توانيم به قابليت تنظيم سه حالته پشتي آن اشاره كنيم كه آزادي عمل و راحتي بيشتري را براي شما و در هر جايي كه از آن بهره‌گيري مي كنيد فراهم مي آورد. مدل مفتوح و جمع شدن اين فرآورده به نوع اي است كه در حالت بسته كمترين فضاي شدني را اشغال كرده و به راحتي در هر كجا جاي بگيرد. همچنين در حالت جمع شده، پايه اين صندلي به دستگيره تبديل مي شود كه همين قابليت حمل و نقل آن را بسيار آسان تر مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.