پلتفرم اختصاصي بازي هواوي با نام Game Center معرفي شد

۴۴ بازديد

هواوي سرويس انتشار و توزيع بازي معرفي كرد تا در رقابت با ديگر شركت‌هاي بزرگ دنياي گوشي‌هاي هوشمند، عقب نماند. سرويس جديد بازي كه به‌نام HUAWI GameCenter معرفي شد در ۳۳ كشور و منطقه‌ي جهان دردسترس كاربران قرار مي‌گيرد. پلتفرم GameCenter بيشتر تلاش مي‌كند تا گروه‌هاي گيمري را در ساختاري شبيه به شبكه‌هاي اجتماعي دركنار هم گردآوري كند. محتواي باكيفيت و جوايز متعدد، از قابليت‌هاي ديگر پلتفرم هستند كه قطعا به جذب كاربران و گيمرهاي جديد كمك مي‌كنند. سرويس جديد هواوي اكنون براي مشتريان اين شركت در آسيا اقيانوسيه، اروپا، آمريكاي لاتين، غرب آسيا، آفريقا و برخي مناطق ديگر دردسترس قرار دارند. كاربران مي‌توانند GameCenter را از بازارچه‌ي اختصاصي اپليكيشن هواوي موسوم به AppGallery دانلود كنند.

پلتفرم هواوي GameCenter، خدمات بازي را به‌صورت يكپارچه و در تجربه‌اي جديد به كاربران ارائه مي‌كند. دو سرويس اصلي در پلتفرم بازي هواوي در نظر گرفته شده است تا دركنار يكديگر، تجربه‌اي بهتر را براي گيمرهاي موبايل رقم بزنند. بخش سرويس‌هاي محتوايي و بخش خدمات رفاهي كاربر، به‌صورت يكپارچه در پلتفرم هواوي دردسترس قرار مي‌گيرد.

كاربران  GameCenter مي‌توانند ازطريق پلتفرم، به بازي‌هاي پيش‌خريدي و بازي‌هاي جديد و محبوب دسترسي پيدا كنند. آن‌ها همچنين مي‌توانند از پكيج‌هاي بازي آنلاين اختصاصي بهره‌مند شوند. پكيج‌ها به‌نوعي مجموعه‌اي از هدايا و بسته‌هاي ارتقاي پروفايل هستند كه در جريان بازي‌ به كاربر پيشنهاد مي‌شوند. با استفاده از آن‌ها مي‌توان از مزيت‌هاي متنوع همچون تخفيف و ارتقاي پروفايل و موارد ديگر، بهره‌مند شد. هواوي ادعا مي‌كند توسعه‌دهنده‌هاي بازي هم از پلتفرم جديد اين شركت بهره‌مند مي‌شوند. آن‌ها به مجموعه‌اي بزرگ‌تر از مصرف‌كننده‌ها دسترسي پيدا مي‌كنند كه شامل بيش از ۷۰۰ ميليون كاربر بين‌المللي هواوي مي‌شود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/8/8/361361/huawei-to-intro-new-gaming-platform-huawei-game-center/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.