10 راهكار افزايش فروش در اينستاگرام

۳۴ بازديد

امروزه برندهاي متعددي در اينستاگرام فعاليت تجاري مي‌كنند و با راهكارهاي متنوعي به‌دنبال افزايش فروش محصول يا 10 راهكار افزايش فروش در اينستاگرام خدمات خود در اينستاگرام هستند. در ايران هم بسياري از صاحبان كسب‌و‌كارها با به كارگيري ترفندهايي توانسته‌اند فروش خدمات و محصولات خود را نحو چشمگيري افزايش دهند. گرچه اينستاگرام تا چند سال پيش به عنوان يك شبكه اجتماعي از عقيده بسياري از كارآزمودگان در نخستينگي فعاليت‌هاي برندها براي فروش قرار نمي‌گرفت، ولي حالا مدت زيادي است كه اينستاگرام خويش را با اين نياز برندها تطبيق داده و حتي امكان ايجاد فروشگاه و درج لينك خريد روي پست‌ها را فراهم كرده است. با اقداماتي از اين دست، اكنون كه اينستاگرام بستري زياد مناسب براي فروش است و مي‌توانيم با رعايت ترفندهايي مشخص با چاشني خلاقيت، فروش خود را از اين طريق افزايش بدهيم. در پيوستگي اين مطلب با معرفي 10 تدبير افزايش فروش در اينستاگرام، به اين پرسش استجابت مي‌دهيم كه  «چگونه مي‌توان در اينستاگرام فروش اكثريت داشت؟» با ما همراه باشيد. اگر بدنبال نصب اينستاگرام هستيد مطلب راهنماي نصب اينستاگرام مي تواند به شما كمك كند.
براي تبليغات در اينستاگرام، مشاركت با اينفلوئنسرها و رشد پيج اينستاگرام به واتساپ ما پيام دهيد. ???????????????????? مشاوره و سفارش كمپين ????????1. حساب كاربري كسب‌و‌كار خود را Business  كنيد
يكي از نخستين قدم‌هايي كه در طراحي صفحه اينستاگرام پسنديده براي فروش كالا و خدمات بايد برداشته شود اين است كه صفحه متناسب با شرايط يك فروشگاه باشد. يك فروشگاه راههاي ارتباطي با مخاطبان را پيش‌بيني مي‌كند. مثلا آدرس سايت، شماره تماس و اي‌ميل. بنابراين صفحه را Business   كنيد الي از اين امكانات برخوردار شويد. علاوه بر مزاياي ارتباطي، اينستاگرام با اين امكان به صاحبان كسب‌و‌كار فرصت يك تحقيقات بازاريابي كوچك را فراهم كرده. يعني مي‌توانيد به اينسايت‌ها مراجعه كنيد و متوجه شويد مخاطبان شما از كدام پست‌ها اغلب پيشباز كرده‌اند. اين اين گذرگاه صاحبان كسب‌و‌كار به راحتي مي‌توانند با سليقه و نگرش كاربران خويش آشنا شوند و محتواي مطلوب براي فروش فرآورده يا خدمات خود را منتشر كنند.
2. Bio كسب‌و‌كار را كامل بنويسيد
رسيدن به هر مقصدي نيازمند يك آدرس مستقيم است. بعد از تغيير حساب كاربري كسب‌و‌كار به حالت Business، اطلاعات اصلي كسب‌و‌كار را بايد در تقدير Bio ثبت كرد. در اين قسمت به زباني خيلي ساده و سرراست به مخاطبان خويش روشنگري مي‌دهيد كه پيشه شما چيست و چطور مي‌توانيد به آنها كمك كنيد. به طوري كه به محض وارد شدن به صفحه شما و ديد روشنگري بيو متوجه شوند كه كار شما چيست.
3. خريد از اينستاگرام كسب‌و‌كار خود را راحت كنيد
هرقدر راهكارهاي ارائه شده بدست كسب‌و‌كارها براي خريد از اينستاگرام آسان‌تر باشد، شكيبيدن خريد  بيشتر و برآيند اينكه گواه افزايش فروش در اينستاگرام هستيم. علاوه بر دسترسي شفاف به وبسايت و راههاي ارتباطي، روشنگري كاملي از روند خريد و بها محصول و خدمات در كپشن پست‌ها و در مجموعه استوري‌هاي هايت‌لايت منتشر كنيد و از برپايي سردرگمي براي رسيدن به اطلاعات سودمند و ريزبين براي كاربران بازداري كنيد. وانگهي مي‌توانيد راههاي وابستگي با حمايت و نحوه پيگيري دشواري ها در سفارش و خريد را با شفافيت ذكر كنيد و آن را براي مخاطبان جديدي كه به صفحه اضافه مي‌شوند تكرار كنيد.
4. سالنامه محتوايي داشته باشيد
استراتژي و برنامه محتوايي داشته باشيد. مشخص كنيد در هر بازه زماني مشخصي مثلا هفته يا ماه، چه محتوايي را به چه علت و با چه هدفي منتشر مي‌شود. اينكه اين برنامه‌ريزي را چطور انجام بدهيد كاملا به سوداگري شما پيوستگي دارد. مي‌توانيد محتواي صفحه را به دسته‌هاي مختلفي (فروش، اطلاع‌رساني، امكانات سايت، پيكار و مشاركت مخاطبان و…) دسته‌بندي كنيد. اين دسته‌بندي بايد با پروا به استراتژي محتوايي شما و نيازهاي كسب و كارتان تعيين شود. بعد يك سالنامه محتوايي بسازيد كه در آن روزهاي گوناگون هفته و محتوايي كه در آن روز منتشر مي‌شود با جزئيات كامل درج مي‌شود. جزئياتي همانند كپشن، هشتگ‌هاي باره استفاده‌، لوكيشن، تگ‌ها و…  اين سالنامه محتوايي به شما كمك  مي‌كند قبل از رسيدن به هر روز و هر هفته از پيش كل موارد لازم را حاضر كنيد و چند قدم جلو باشيد. متناسب با اتفاقات روز مي‌توانيد در تقويم‌تان تغييراتي برپايي كنيد و آن را به روز كنيد. مثلا چنانچه شرايط مايه شد مخاطبان شما به كالايي بيش از پيش دربايستن پيدا كنند، مي‌توانيد با انعطاف‌پذير نگه داشتن برنامه خود، تبليغ روي آن كالاي ويژه را در نخستينگي پيمان دهيد.استراتژي توليد درونمايه در اينستاگرام داشته باشيد.
5. عكس‌هاي با كيفيت منتشر كنيد
اينستاگرام فضايي تصويرمحور دارد و عكس‌ها و عكس ها ويديويي اولين قلابي هستند كه مي‌توانيد براي پيدا كردن بيننده و مشتري بيندازيد. زماني كه تصوير شما جلب پروا مي‌كند، كاربر فرصت پيدا مي‌كند لغايت صداي شما را بشنود. بنابراين براي عكاسي از محصولات خود سررسيد كافي در نظر بگيريد، چيدمان پسنديده اتمام دهيد و در نظر داشته باشيد كپشن متناسب با عكس باشد. اين تدبير باعث ارائه تصوير مناسبي از برند و محصولات يك كسب‌و‌كار در اينستاگرام مي‌شود، هرقدر در اين بخش موعد اكثريت صرف كنيد، ضرر نمي‌كنيد.
از طرف ديگر عكس‌ها خويش از جاذبه‌هاي اينستاگرامي هستند كه مي‌توانند مخاطباني كه حتي مشتري شما نيستند را در صفحه شما نگه دارند. شدني است بسياري از كسان قصد خريد از شما را نداشته باشند، اما به علت جذابيت‌هاي تصويري صفحه يا نكاتي كه ياد مي‌گيرند آن را تعقيب كنند. اين افراد هم براي شما ارزشمند هستند چرا كه امروز مشتري نيستند اما احتمال دارد در ادامه، با تعقيب كردن صفحه شما اعتمادشان جلب شود و تبديل به مشتري‌هاي جديد شوند.
6. پاسخگو و در دسترس باشيد
يكي از راهكارهايي كه مايه جلب اعتماد كاربران مي‌شود و به‌صورت سر راست در افزايش فروش در اينستاگرام موثر است، پاسخگو بودن به كاربران به‌صورت تمام‌وقت است. توجه به كامنت كاربران و ارائه پذيرش پسنديده به پرسش‌هايي كه مطرح كرده‌اند از آنگونه فعاليت‌هايي است كه موجب افزايش اطمينان و به تبع آن افزايش فروش در اينستاگرام مي‌شود. چنانچه مشتريان شما از خدمات ناخشنود بودند هرگز كامنت آنها را حذف يا اكانت‌شان را بلاك نكنيد. موضوع را شخصي برداشت نكنيد و سعي كنيد استجابت حرفه‌اي و قول تعقيب بدهيد لغايت در نهايت رضايت‌شان را جلب كنيد.
7. با پروموشن‌ها مخاطبان‌تان را دلگرمي كنيد
يكي از راههاي برپايي جذابيت براي مخاطبان صفحه اينستاگرامتان در نظر اخذ پروموشن است. بسياري از آنها منتظر فرصتي براي خريد از شما هستند و تخفيف‌هاي گاه به گاه مي‌تواند بهانه لازم را برايشان به هستي بياورد. براي اين پيشه مي‌توانيد از مناسبتها كاربرد كنيد. مثلا روز مادر، روز ولنتاين و مناسبت‌هاي ديگري مثل اينها فرصت‌هاي احسان هستند كه مي‌توانيد با ارائه تخفيف و خدمات گزيده تر براي جلب مشتري بازپسين از آنها بهره‌گيري كنيد. مي‌توانيد علاوه بر اين تخفيف‌هاي دوره‌اي، برخي مواقع هم بدون دليل خاصي به فالوورهاي وفادار اينستاگرامي هديه‌هاي اخص بدهيد. مثلا از آنها بخواهيد شما را به دوستانشان شناسايي كنند و تخفيف بيشتري گرفتن كنند. يا از آنها بخواهيد استوري‌هاي شما را پيگيري كنند تا از تخفيف‌هاي هفتگي و ماهانه بهره‌مند شوند و كدهايي را پيدا كنند كه تنها در صفحه اينستاگرام‌تان منتشر مي‌كنيد.
8. برنامه هدفمند تبليغاتي با مشاركت اينفلوئنسرها داشته باشيد
هرقدر محتواي منتشر شده در حساب كاربري يك كسب‌و‌كار جذاب باشد براي افزايش فروش در اينستاگرام نياز به يك برنامه تبليغاتي هدفمند داريد. يگانه از مهمترين برنامه‌هاي تبليغاتي هدفمند براي افزايش فروش در اينستاگرام، به كارگيري ظرفيت تبليغاتي اينفلوئنسرهاي پيوسته با كسب‌و‌كار شماست.تبليغات در اينستاگرام را جدي بگيريد.
اينفلوئنسرها حكايت برند شما را تعريف مي‌كنند برآيند اينكه براي برگزيدن اينفلوئنسرها بايد شناخت و حساسيت كافي را به هزينه دهيد. اگر در گزينش اينفلوئنسرهاي همكار برندتان دقت كنيد، مي‌توانيد مخاطبان آنها را به مخاطبان خودتان تبديل كنيد. لازمه اين پيشه آن است كه اينفلوئنسرهايي را براي همكاري دعوت كنيد كه مخاطباني همانند به گروه مخاطبان نهفته شما داشته باشند و بتوانند گفتار قشنگ و تاثيرگذاري از برند شما ارائه كنند. اينفلوئنسرها براي اينكه بتوانند موثر عمل كنند بايد خلاق باشند و ارتباط نزديكي با مخاطبان خودشان برپا كرده باشند. در اين مورد تنها داشتن تعداد فوقاني فالوور كافي نيست و تاثيرگذاري را تضمين نمي‌كند.محبوب ترين اينفلوئنسرهاي ايراني را بشناسيد.
در صورتي كه بخواهيد اينفلوئنسر ماركتينگ سپريدن دهيد، يگانه از بهترين راهها، استفاده از پلتفرم نشانت است. در نشانت شما كمپين خويش را تعريف مي‌كنيد و اينفلوئنسرهايي كه توانايي توليد محتوا براي شما را دارند و به برند شما علاقمند هستند با توجه به سنخيت مخاطبانشان با اهداف شما، به سراغتان مي‌آيند و برايتان درونمايه مي‌سازند. به اين ترتيب شما از گشتن به دنبال آنها بي‌نياز مي‌شويد و آنها را به سادگي پيدا مي‌كنيد، صفحاتشان را رسيدگي و در چهره تاييد، با آنها مشاركت مي‌كنيد.
همكاري با اينفلوئنسرهاي اينستاگراماينستاگرام محبوب‌ترين شبكه اجتماعي وسط كاربران ايراني است. بيش از 25 ميليون كاربر ايراني از اينستاگرام بهره‌گيري مي‌كنند و اين ايام اينفلوئنسر ماركتينگ اثرگذارترين گونه تبليغ در اينستاگرام براي اين كاربران است. از اين رو بسياري از صاحبان كسب‌و‌كارها بخشي از برنامه بازاريابي آنلاين خود را متمركز بر افزايش فروش در اينستاگرام كرده‌اند. در اين گويه نشانت با ارائه خدمات بازاريابي هوشمند در شبكه‌هاي اجتماعي، به كسب‌و‌كارها كمك مي‌كند و صاحبان كسب‌و‌كار را به مرتبط‌‌ترين اينفلوئنسر در دامنه تكاپو آن‌ها وصل مي‌كند لغايت در شبكه‌هاي اجتماعي، تبليغات هدفمند و اثربخش داشته باشند.
 برنامه‌ريزي و اجراي هدفمند برنامه‌هاي بازاريابي و برندينگ، شفافيت قيمت، نظارت ريزبين بر روش اجراي كمپين‌ها تا واپسين،انجام پروژه، ارائه گزارش‌هاي آماري كامل و … از آنگونه خدماتي است كه نشانت به كسب‌و‌كارها ارائه مي‌كند. براي گرفتن خدمات بازاريابي هوشمند و كسب اطلاعات اغلب مي‌توانيد به نشانت مراجعه كنيد. 
9. از هشتگ‌ها بهره‌گيري كنيد
اين ايام بسياري از كساني كه قصد خريد دارند به جاي جستجو در پاساژها يا سرچ كردن در گوگل به سراغ اينستاگرام مي‌آيند و هشتگ‌ها را سرچ مي‌كنند. به همين دليل اكنون اهميت هشتگ‌ها بسيار بيشتر از پيش شده و آنها مي‌توانند افرادي را كه اصلا شما را نمي‌شناسند و الي به حال اسم برندتان را هم نشنيده‌اند به صفحه شما بكشانند و به مشتري شما تبديل كنند. براي اينكه بهترين نتيجه را از هشتگ‌ها بگيريد لازم است چند نكته را رعايت كنيد: از هشتگ‌هاي پرمخاطب پيوسته با گستره كارتان كاربرد كنيد چرا كه اين هشتگ‌ها بسيار سرچ مي‌شوند و شدني است شما بر اساس زمان پست گذاشتن، در اين هشتگ‌ها بدست مخطاطبان جديدي ديده شويد. از هشتگ‌هاي كم‌مخاطب‌تر هم استفاده كنيد؛ در اين هشتگ‌ها شما در وسط رقباي اقليت پيمان مي‌گيريد و گمان كردن اكثريت دارد كه اگر كسي آنها را سرچ كرد شما را پيدا كند. از هشتگ‌هاي اختصاصي خودتان هم استفاده كنيد؛ اين هشتگ‌ها رو خود شما مي‌سازيد و مخاطبان با استفاده از آنها مي‌توانند دسته‌اي از پست‌هاي شما را جداگانه ببينند و در وسط آنها محصول دلخواه را پيدا كنند. مثلا يك فروشگاه لباس مي‌تواند از هشتگي در بر گيرنده نام خودش و بخش مورد نظر استفاده كند. (مثل: #زارا_كفش) تا اگر كسي كوشش كرد از اين صفحه كفش بخرد هشتگ را سرچ كند و همه كفش‌ها را يكجا ببيند.
10. خيال مشتريان‌تان را از خريد آنلاين آسان كنيد
يكي از چالش‌هاي فروش آنلاين چه در اينستاگرام چه در پلتفرم‌هاي ديگر، نگراني و عدم اعتماد به خريد آنلاين است. به دليل اينكه در سالهاي ماضي نمونه‌هاي زيادي از خريد ناموفق و كلاهبرداري‌هاي اينترنتي وجود داشته، براي بسياري از مشتريان بالقوه شما سخت است كه بتوانند به خريد آنلاين اعتماد كنند. شدني است عده‌اي از آنها علاقه داشته باشند محصولي را كه در صفحه شما ديده‌اند حضوري بخرند. اگر چنين امكاني داريد، راههاي تماشا محصول از كم و بيش را به آنها نشان بدهيد. اگر فورش شما فقط اينترنتي است، بايد بتوانيد اعتبار كافي را به دست بياوريد. مثلا مي‌توانيد از پشت صحنه مرتب كردن محصولات و بسته‌بندي براي ارسال استوري تعبيه كنيد، مي‌توانيد از رضايت مشتريان پيشين اسنادي منتشر كنيد و از آنها تشكر كنيد، مي‌توانيد روند بسته‌بندي و ارسال تميز و بهداشتي كالاها را نشانه دهيد و از امكانات حمايت و جايگزيني كالاها محتوا بسازيد. به اين ترتيب مخاطبان متوجه مي‌شوند كه در صورت بروز هر مشكلي چه رهسپار قبل پايشان هست تا خرج اضافي به آنها تحميل نشود.
براي تبليغات در اينستاگرام، همكاري با اينفلوئنسرها و رشد پيج اينستاگرام به واتساپ ما پيام دهيد. ???????????????????? مشاوره و سفارش كمپين ???????? روش‌هاي خلاقانه افزايش فروش در اينستاگرامبا استفاده از ديگر روش‌هاي خلاقانه مي‌توانيد جايگاه برند كسب‌و‌كار خود را ميان مخاطبان ارتقا و گواه افزايش فروش در اينستاگرام باشيد. اينستاگرام فرصت نامحدودي براي خلاقيت در گزين كردن شما مي‌گذارد و هر از چند گاهي امكانات تازه‌اي به آن اضافه مي‌شود. شما مي‌توانيد با كمي انديشه كردن و ايده‌پردازي كردن نخستين برندي باشيد كه از يك امكان، استفاده‌اي ويژه و ويژه مي‌كنيد و توجه مخاطبانتان را جلب مي‌كنيد. مثلا زماني كه اينستاگرام امكان IGTV را پركار كرد، برندهايي كه در استفاده از اين امكان پيشرو بودند بهتر ديده شدند، چرا كه محتواي توليد شده در اين بخش زياد كم و مختصر بود و آنها در چشم وهمچشمي با ديگران كار ساده‌تري داشتند.
در اين پلتفرم پيشرو بودن و خلاقيت به خرج دادن به راحتي شما را از سايرين جدا مي‌كند. در حال آماده برندهاي زيادي در اين شبكه اجتماعي دوست داشتني پركار هستند و توانسته‌اند سهم بازار مناسبي را از وسط كاربران اينستاگرام تصاحب كنند. در صورتي كه بتوانيد برنامه‌اي انعطاف‌پذير داشته باشيد، در عين ثبات در اجراي برنامه فرصت اين را پيدا مي‌كنيد كه مياني خودتان و رقبا تمايز برپايي كنيد. يكتا از راههاي برپايي تمايز اين است كه به جاي گفتگو كردن از ويژگي‌هاي محصول و قيمت و روش خريد، استعمال آن را در حيات پرتو دهيد. گفتگو كردن از فروش و تخفيف و قيمت به طور مداوم، مخاطبان شما را خسته مي‌كند. آنها هر روز قصد خريد ندارند و دوست ندارند مدام پست‌هاي تبليغاتي ببينند. پس سعي كنيد با فرآوري محتواي مفيد و تاثيرگذار، از فضاي تبليغ مداوم بعيد شويد و از سبك زندگي مشتريان‌تان بگوييد. به اين ترتيب آنها مي‌بينند كه نسبت به نيازهاي آنها آگاه هستيد و علاوه بر اينكه محصولي فرآوري مي‌كنيد، مي‌توانيد مشكلي را در زندگي آنها رفع ‌كنيد.
نتايجي كه از افزايش فروش در اينستاگرام به دست مي‌آيدفروش اينترنتي در سالهاي ماضي رو به رشد بوده است و بسياري از افرادي كه تجربه خريد اينترنتي را نداشتند، به اين مسير روي آورده‌اند تا با صرف سررسيد كمتر و بي‌دردسرتر به هدف برسند. از سوي ديگر صاحبان كسب و كارها هم به مزاياي فروش اينترنتي و صرفه‌جويي در هزينه‌ها پي برده‌اند و علاقه بيشتري به اين طريق كار پيدا كرده‌اند. در شبكه‌هاي اجتماعي هم فروش زياد رونق گرفته و حتي مخاطبان اين شبكه‌ها هم علاقمند هستند برندها را پيگيري كنند. در مياني همه شبكه‌هاي اجتماعي هم، اينستاگرام پيشروترين پلتفرم در گسترش امكانات بازاريابي بوده است.
 بر اساس احصاء هوت‌سوييت براي سال 2020 يوميه 200 ميليون كاربر اينستاگرام دست كم يك صفحه بيزنسي را نگاه مي‌كنند. يك سوم استوري‌هايي كه بيش از كل ديده مي‌شوند از برندها هستند. 62درصد كاربران گفته‌اند پس از رويت استوري‌هاي برندها به آنها بيشتر علاقمند مي‌شوند و شكيبيدن دارد مشتري آنها شوند و هر ماه 130 ميليون كاربر اينستاگرام روي گزينه خريد كليك مي‌كنند. همه اين آمارها اثر مي‌دهد اينستاگرام تبديل به فرصت ابهت براي فروش شده است و نمي‌توان متعلق به چشم‌پوشي كرد. از يك فروشگاه كبير كه مغازه‌اي پررونق و شلوغ در سطح شهر دارد تا برند محصولات خانگي كه روزانه تاب ارائه خدمات به 10 متشري را دارد، در اينستاگرام مي‌توانند به فروش دست يابند و كسب و كار خويش را اشاعه بدهند. 
روش‌هاي جذب مشتري از طريق اينستاگرامبا به كارگيري چند امكان اخص در اينستاگرام مي‌توانيد به‌راحتي مشتريان جديد جذب كنيد. IGTV يكتا از امكانات بازرگاني اينستاگرام است كه از راه آن مي‌توان ويديوهاي طولاني به‌همراه لينك منتشر كرد. از انتشار Story و ويژگي Swipe up link  غافل نشويد. اين امكان براي هدايت كاربران جهت افزايش فروش در اينستاگرام بسيار مرسوم و كاربردي است. همانطور كه مي‌دانيد در اينستاگرام پست‌ها قابليت همراهي لينك را ندارند و به همين دليل استوري‌ها امكان مهمي براي افزايش فروش در اينستاگرام هستند. از تركيب IGTV و Story كاربرد كنيد و ويديوهايي كه در IGTV منتشر مي‌كنيد را از طريق Story  و Swipe up link   شناسايي كنيد. اينستاگرام امكانات زيادي مشابه آنچه اشاره شد، براي تكاپو تجاري كاربران در عقيده گرفته كه استفاده از آن‌ها طبعا به افزايش فروش در اينستاگرام منجر خواهد شد.
در كناره استفاده از امكانات فني، ايده‌هاي نو و زيركي در استفاده از واژه ها و هشتگ‌ها هم اهميت خاصي دارند. شما مي‌توانيد با نگريستن كردن بهترين نمونه‌هاي فروش در اينستاگرام از آنها ايده بگيريد و روش‌هاي مخصوص به خودتان را آفريدن؛ نوآفريدن كنيد. حالا چند سالي است كه فروشگاه‌هاي مختلفي در اينستاگرام پركار شده‌اند و نمونه‌هاي احسان براي الگو گرفتن موجود است. ولي فراموش نكنيد كه همش خلاقيت مي‌تواند به شما كمك كند منحصر به فرد و پيشرو باشيد.
نمونه فروشگاه‌هاي كامياب در اينستاگرامنمونه‌هاي بسياري در اينستاگرام وجود دارد كه مي‌توانيد آنها را بررسي كنيد و به ويژگي‌هايي كه مايه موفقيت‌شان شده پي ببريد. بياييد يك مثال را با هم ببينيم.
نمونه فروشگاه‌هاي كامياب در اينستاگرامنمونه فروشگاه‌هاي كامياب در اينستاگرامصفحه spell در اينستاگرام نمونه يك فروشگاه موفق است كه توانسته بيش از يك ميليون پيگيري كننده داشته باشد. صفحه اين برند وريفايد شده (تاييد شده توسط اينستاگرام با تيك آبي) است و اين مساله مايه شده مخاطبان در يك نگاه بتوانند به اعتبار آن مطمئن شوند. در هاي‌لايت‌ها مي‌توانيد آنچه مي‌خواهيد درباره برند بدانيد را پيدا كنيد و از طريق بيو به راحتي به سايت هدايت مي‌شويد. استوري‌ها هر روز محصولات را به صورت كاربردي نمايش مي‌دهند. تمام عكس‌ها با كيفيت هستند و هارموني رنگي نكويي با هم دارند. بسياري از عكس‌ها بدست مشتريان اسپل گرفته شده‌اند و در صفحه با روايتي از آنها منتشر شده. از طرف ديگر آنها صرفا مثل يك كاتالوگ عكس‌هايي با زمينه سفيد از محصول را نمايش نمي‌دهند بلكه تصاويري از حضور محصولات در زندگي راستين نشان مي‌دهند. در كنار نمايش محصولات، پيشنهاداتي براي استايل و رسيدن به سليقه بهتر در لباس پوشيدن و دكوراسيون هم از هدف‌هاي آنهاست كه به نوعي مكمل كارشان است. در كامنت‌ها به سوالات مشتريان پاسخ داده شده و آنها را براي خريد ارشاد مي‌كنند. از امكان IGTV و لايو هم براي نمايش محصولات و رسيدگي ويژگي‌هاي آنها كاربرد شده است. كل اين ويژگي ها اين صفحه را به يك فروشگاه موفق در اينستاگرام تبديل كرده است. اگر مي‌خواهيد از روش تگ كردن در اينستاگرام مطلع شويد اين مقاله را هم در بلاگ نشانت بخوانيد.
شما هم مي‌توانيد با رعايت كردن نكاتي شبيه به اين، صفحه‌اي قشنگ و جذاب داشته باشيد تا توجه مخاطبان اكثريت را جلب كنيد و به فروش بيشتري دست پيدا كنيد.
ساخت كمپين اينستاگرامي براي افزايش فروشبراي تبليغات در اينستاگرام، همكاري با اينفلوئنسرها و رشد پيج اينستاگرام به واتساپ ما پيام دهيد. ???????????????????? مشاوره و سفارش كمپين ????????افزاش فروش اغلب در اينستاگرام چگونه است؟افرايش فروش در اينستاگرام يك شبه اتفاق نمي افتد، در اين مطلب 10 راهكار بنيادين براي افزايش فروش بصورت قدم به قدم ارائه كرديم، حتما آن را بخوانيد
راهكارهاي كاربردي افزايش فروش در اينستاگرام كدام ها هستند؟توليد محتواي خوب، برنامه ريزي انتشار و تبليغات هدفمند سه راهكار زرين براي اين كاميابي هستند
چگونه در اينستاگرام فروش اكثريت داشته باشيم؟جذاب باشيد يا جذاب نشانه دهيد! هيچي به اندازه جذابيت فرآورده نميتواند فالورها را براي خريد متقاعد كند
آيا تعداد فالوور بيشتر روي افزايش فروش كارايي دارد؟بله، چرا كه نه، اما اين افزايش فالور بايد با حفظ كيفيت فالوورها و نرخ تعامل آنها باشد، فالوور تنها شماره نيست!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.