اپل از آيفون ۱۱ رونمايي كرد

۶۷ بازديد



 اخبار اقتصادي ,خبرهاي اقتصادي , اپل
شركت اپل از جديدترين مدل گوشي خود به نام آيفون ۱۱ رونمايي كرد. 

به گزارش ايسنا، به نقل از يورو نيوز، اين گوشي جديد كه دو دوربين دارد و قرار است با هدف شكستن قيمت و با بهاي پايه‌ ۶۹۹ دلار وارد بازار شود، در مقر شركت اپل واقع در كوپرتينو در ايالت كاليفرنياي آمريكا نمايش داده شد.

 

تيم كوك، رئيس گروه اپل در جريان مراسم رونمايي از گوشي آيفون ۱۱ گفت: آيفون‌هاي جديد پر از قابليت‌هاي كاربردي تازه هستند و طراحي نوين آنها باورنكردني است.

 

در حالي كه بازار گوشي‌هاي هوشمند هم‌اكنون در جهان به طور كلي با كاهش رشد مواجه است، آيفون نيز اخيرا در برابر رقباي خود عقب‌نشيني كرده است. گوشي آيفون ۱۱ مجهز به تراشه جديدي به نام «اي۱۳ بايونيك» است كه در مقايسه با رقباي آن، امتياز فني ويژه‌اي براي آن به شمار مي‌آيد.

 

قيمت پايه اين گوشي نيز در مقايسه با مدل‌هاي قبلي گوشي‌هاي لوكس مانند آيفون ايكس‌اس كه حدود هزار دلار بود و حتي در مقايسه با مدل ارزان‌تر قبلي يعني ايكس‌آر نيز كمتر است.

 

اپل در گوشي آيفون ۱۱ بيش از هر زمان ديگري توجه خود را بر كيفيت دوربين آن گذاشته است؛ به طوري كه در پشت آن دو دوربين وايد و خيلي وايد و روي آن يك حس‌گر تصوير براي سلفي و ويدئوي حركت آهسته وجود دارد. آيفون ۱۱ حرفه‌اي سه دوربين دارد.

 

اپل همچنين مدعي است كه طول عمر باتري گوشي جديد خود را افزايش داده و مقاومت آن در برابر آب و ضربه را نيز بالاتر برده است.

 

قيمت آيفون ۱۱ حرفه‌اي از آيفون ۱۱ معمولي بيشتر است. مدل كوچك آن به قيمت پايه ۹۹۹ دلار و مدل بزرگ به ۱۰۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036081.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.