پوسترهاي تبليغاتي سريع ترين راه براي انتقال پيام و برقراري ارتباط با مخاطب است و اگر تبليغ از طراحي منحصر به فردي برخوردار باشد به گونه اي كه براي سايرين باشد الهام بخش باشد در اين صورت است كه يك تبليغ سودمند خواهد بود. گاهي آنها فقط جنبه تبليغ دارند اما برخي از كمپاني ها به سختي روي آن كار مي كنند تا آن تبليغ به يك ابزار تبليغاتي و قابل رقابت و موفق براي معرفي شركت شان باشد.
براي هر كمپاني سعي در معرفي و ارائه محصولات در قالب نسخه هاي چاپي به شيوه تاثيرگذار كاري چالش برانگيز و مشكل است. يك تبليغ چاپي خنده دار با يك ايده اي خنده دار آغاز مي شود، اما بايد به اين ايده هنرمندانه روح بخشيد و آن را به يك جلوه بصري زيبا تبديل كرد. براي اينكه تبليغ تاثيرگذارتر شود بايد در آن از متن هاي جذاب در آن استفاده كرد، مثلا فلان هنرمند از اينجا ديدن كرده است و يا فلان بازيگر در اينجا غذا خورده است. در اين صورت مردم يكديگر را خبر مي كنند تا به فروشگاه شما بيايند.
تبليغ Sooruz: Wake’N’Country
تبليغ Waterloo Gin: Punch
تبليغ مايع سفيد كننده و جرم گير Cepacol Plus: جلاد
تبليغ Land Rover Defender:
تبليغ قرص ويتامين سي Berocca: دوچرخه سواري
تبليغ فيلترهاي تصفيه هوا Tama Group
تبليغ Audi: پشتيباني
بنياد حمايت از زنان بي خانمان Samusocial: كابوس هاي شبانه ممنوع
منبع:
https://www.beytoote.com/computer/graph/amazing-posters2-ideas.html