قطعي اينترنت طي هفتهي گذشته موجب ضرر و نارضايتي بسياري از كاربران شد. گروه فناوري ارتباطات و اطلاعات شاتل نيز در همين راستا و همزمان با برطرفشدن اختلالهاي سراسري، بستهي ۳ روز اشتراك رايگان نماوا (سرويس آنلاين تماشاي فيلم و سريال) و ۱۰ روز اشتراك رايگان اينترنت را براي جبران مشكلات پيشآمده به كاربران خود اختصاص داد. پيشتر نيز شاتل براي مشتركين سرويس موبايل خود بستهاي جبراني عرضه كرده بود.
به گزارش روابط عمومي شاتل، اين هديه براي تمام كاربران شاتل كه بهدنبال اختلالات سراسري در روزهاي گذشته با قطعي سرويس روبهرو شدهاند از طريق كد هديهاي كه در قالب يك پيامك به دستشان رسيده، قابل استفاده خواهد بود.
احمد نخجواني، مديرعامل گروه شركتهاي شاتل در اينباره گفت:
در روزهاي گذشته، قطع شدن سرويس اينترنت، مشكلات و نارضايتيهايي را بهدنبال داشت كه كاربران شاتل همچون هميشه با همدلي و صبوري خود، مشكلات را تحمل و اين مجموعه را در انجام وظايف خود ياري كردند. شاتل قدردان اين همراهيست و براي سپاس از صبوري كاربران هديهي كوچكي را بهعنوان هم دلي با كاربران در نظر گرفته است كه جزييات آن از طريق پيامك به اطلاع مشتركين شاتل رسيده است.
منبع:
https://www.zoomit.ir/2019/11/24/342716/shatel-adsl-gift-internet-shortage/