افشاي مشخصات و رندرهاي گلكسي A41 پيش از رونمايي

۷۱ بازديد

گلكسي A41 از دوربين هاي اصلي و سلفي قدرتمندي بهره برده و با چيپست هليو عرضه مي شود.

اين گوشي يكي ديگر از ميان رده هاي سامسونگ است كه با هدف تسخير بازارهاي اقتصادي از جمله هند به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات و رندرهاي اين گوشي هم مثل گلكسي A11 پيش از رونمايي رسمي افشا شده اند.

گلكسي A41 از نمايشگر اينفينيتي با بريدگي U شكل بهره خواهد بهره كه قطر آن ۶ يا ۶.۱ اينچ است. درون بريدگي اين پنل دوربين سلفي ۲۵ مگاپيكسلي تعبيه شده كه نويد ثبت تصاوير با كيفيتي را مي دهد. بر اساس داده هاي گيكبنچ اين گوشي به چيپست هليو P65 و ۴ گيگابايت رم مجهز خواهد بود.

 

در پنل پشتي هم شاهد دوربين سه گانه اي هستيم كه انتظار مي رود سنسور ۴۸ مگاپيكسلي در آن نقش اصلي را ايفا كند. همانطور كه در رندر مي بيند در اين پنل خبري از اسكنر اثر انگشت فيزيكي نيست بنابراين يا از حسگر اپتيكال زير نمايشگر استفاده شده و يا كره اي‌ها به احراز هويت بيومتريك بسنده كرده اند كه البته اولي محتمل تر است چرا كه در سري گلكسي A50 هم از همين رويكرد استفاده شده است.

در اين رندرها مي بينيم كه كليد كنترل صدا و پاور در سمت راست قرار گرفته اند در حالي كه اسلات سيم كارت روي لبه سمت چپ تعبيه شده است. لبه پاييني ميزبان درگاه USB-C، جك ۳.۵ ميليمتري، اسپيكر و ميكروفون اصلي است و در لبه بالايي تنها ميكروفون ثانويه جاخوش كرده است.

گلكسي A41

 

به گفته منابع آگاه ضخامت گلكسي A41 بدون در نظر گرفتن برجستگي دوربين سه گانه از ۷.۹ ميليمتر فراتر نمي رود. از ديگر ويژگي هاي احتمالي اين موبايل مي توان به اندرويد ۱۰، ۶۴ گيگابايت حافظه داخلي و باتري ۳۵۰۰ ميلي آمپر ساعتي با پشتيباني از شارژ سريع ۱۵ واتي اشاره كرد. درباره تاريخ عرضه و قيمت گلكسي A41 هنوز حرفي به ميان نيامده است.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/03/01/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a41/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.