گوگل پلاگين Site Kit را براي وردپرس منتشر كرد

۶۶ بازديد

با استفاده از افزونه ي site Kit هيچي نيازي به كد نويسي و يا ويرايش كدها نيست، از اين رو به كارگيري محصولاتي همچون گوگل آناليتيكس براي كسان مبتدي به سادگي امكان پذير خواهد بود.
گوگل اعلام كرده است كل ي افراد به سادگي ميتوانند از پلاگين site kit استفاده كنند ولي گوگل پافشاري كرده است كه اين پلاگين به خصوص براي افراد

تنظيمات افزونه google site kit

حرفه اي كه بر روي سايت مشتريان شغل ميكنند سودمند است. دليل آن هم اين است كه:
تنها با ورود به داشبورد وردپرس مشتريان و باقي تيم ها ميتوانند به سادگي به داده هايي موجود در محصولات گوگل دست پيدا كنند.مشتريان عملكرد و رهنمود هايي جهت شفا سايت را سر راست از سوي گوگل نگريستن مي كنند.اين افزونه شما را توانا مي سازد تا سطح دسترسي را مشخص كنيد الي فقط كسان مورد تاييد شما بتوانند ديتا ها را مشاهده كنند.براي استفاده ي كاملا بهينه از اين افزونه گوگل پيشنهاد ميكند دست كم هفته اي يكبار داشبورد وردپرس خود را نگريستن و رسيدگي نماييد. همچنين شما ميتوانيد چگونگي هر صفحه را به صورت مجزا با ورود به آن صفحه و كليك بر روي آيكون پلاگين در سرنوشت admin bar (نوار مديريت) مشاهده نماييد.
مطلب مرتبط  كارآموزي در گوگل چگونه است؟منوي site kit در نوار مديريت وردپرس
با اين اطلاعات، گوگل توصيه ميكند لغايت صفحاتي كه عملكرد فوقاني داشته اند را پيدا كرده و برخورد كاربران با آن را رسيدگي نماييد. اين شغل به شما كمك ميكند لغايت ترند هاي جديد از جمله عناويني كه بيشتر تعامل را در توييتر ، فيسبوك و غيره اخذ ميكنند را معرفي كرده و از آن در جهت افزايش تعامل كاربران با سايت خود استفاده نماييد.
براي دانلود اين پلاگين مي توانيد به دسته “افزونه ها” در داشبورد وردپرس مراجعه و عبارت site kit را سرچ كنيد و يا از اين لينك يكراست از سايت اندوختگاه وردپرس آن را دانلود كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.