با تخصصي‌ترين مركز ساخت ريموت در ايران، مجموعه مهرباني آشنا شويد

۵۵ بازديد

روزي از خواب بيدار و طبق عادت گذشته، صبح زود براي رفتن به سر كار آماده مي‌شويد. سوئيچ را برمي‌داريد و به‌سمت ماشين مي‌رويد. قصد داريد ماشين را استارت بزنيد. سوئيچ مي‌شكند: حالا خودتان هستيد و ماشين خاموشتان! شايد هم اول روشن شده و بعد شكسته باشد. از بخت بد، سوئيچ يدك را هم گم كرد‌ه‌ايد؛ اما نگران نباشيد. براي ساخت سوئيچ ماشين فقط كافي است آدرس مركز تخصصي ساخت ريموت مجموعه مهرباني را داشته باشيد.

روز شلوغي داشتيد. بايد به جاهاي زيادي مي‌رفتيد. به خودتان آمديد و متوجه شديد سوئيچ نيست. نكند كسي آن را برداشته باشد؟ كنار ماشين دربسته ايستاده‌ايد. چطور حالا اين ماشين را به نمايندگي ببرم؟ من به شما مي‌گويم اصلاً نيازي نيست آن را جابه‌جا كنيد.

خدمات تخصصي براي ساخت ريموت در مجموعه مهرباني

اكنون تمام دنيا شاهد سرعت زياد پيشرفت فناوري هستند و حتي در كشورهاي در‌حال‌توسعه هم نبايد ديگر نگران مشكلات سطحي خود باشيد. مشكلاتي مانند از‌دست‌دادن سوئيچ هم مي‌تواند يكي از آن‌ها باشد. با حضور افراد متخصص و كاربلد در مركز ساخت سوئيچ مهرباني، ديگر به مراجعه به نمايندگي خودرو و پرداخت قيمت هنگفت نيازي نداريد. حتي نيازي نيست حتماً ماشين را تا آن مركز ببريد.

فناوري نوين سوئيچ و ريموت ماشين مزاياي زيادي براي صاحبان خودرو داشته كه مهم‌ترين آن افزايش ميزان امنيت خودرو است؛ اما وقتي به هر دليلي سوئيچ خودرو را از دست مي‌دهيد، بايد دنبال سوئيچ‌ساز متخصص آن باشيد. بايد به‌دنبال فردي مطمئن و در‌عين‌حال متخصص اين كار باشد.

ساخت سوئيچ پورشه به دانش و مهارت تخصصي نياز دارد كه مجموعه مهرباني آن را براي شما فراهم مي‌كند. فقط كافي است با متخصصان ما در اين مركز براي ساخت ريموت پورشه تماس بگيريد. همچنين، مي‌توانيد براي اطلاع از قيمت‌ها و خدمات مربوط به ساخت سوئيچ پورشه، به سايت مجموعه مهرباني مراجعه كنيد.

ساخت ريموت پورشه در مجموعه مهرباني

ايران آنلاك

 مهم نيست كجاي كشور حضور داريد. ساخت سوئيچ شما در همه شهرها با كمك متخصصان ما در مجموعه مهرباني انجام مي‌شود. تجربه‌ي ۲۰ ساله اين مركز در ساخت سوئيچ بنز، بي‌ ام و، پورشه، مازراتي، هيوندا كيا، ولوو و... را مديون اعتماد مشتريان عزيزمان هستيم.

اگر ريموت ماشين دزديده شد چه كنيم؟

كمي قبل‌تر، سارقان با پيچ‌گوشتي درِ خودرو را باز مي‌كردند و با اتصال دو سيم استارت مي‌زدند؛ اما الان ديگر اين‌طور نيست. براي استارت‌زدن ماشين، سوئيچ و ريموت‌هاي كامپيوتري تعبيه شده‌اند كه امكان دزديده‌شدن خودرو شما را به صفر رسانده است. اگر با درِ بسته‌ي خودرو و نبودن ريموت خود مواجه شديد، مي‌توانيد با مركز اصلي مجموعه مهرباني به شماره‌ي ۰۹۱۲۴۸۰۲۲۹۵ تماس بگيريد.

كددهي به ريموت در مجموعه مهرباني

كددهي به ريموت و سوئيچ ماشين عملياتي است كه در آن، بايد افرادي متخصص و مجرب با تجهيزات پيشرفته اين كار را انجام دهند. براي اين كار دستگاه پيشرفته‌اي وجود دارد كه آن را به ماشين متصل مي‌كنند و در عمليات كامپيوتري خاصي، كد جديد براي ريموت ماشين تعريف و تعيين مي‌شود.

خوشبختانه اين خدمات در مركز ساخت ريموت مجموعه مهرباني به‌آساني انجام مي‌شود. خدمات‌رساني اين مركز در تمام نقاط تهران و شهرستان‌هاي سراسر كشور ۲۴ ساعته پذيرفته مي‌شود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347857/iranunlock-car-remote/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.