ابداع يك لپ‌تاپ تهي مغز ارزان قيمت!

۴۹ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, لپ‌تاپ
"فون‌بوك"(PhoneBook) نام يك دستگاه با شكل و شمايل لپ‌تاپ است كه در واقع پوسته‌اي از يك لپ‌تاپ است و براي اتصال گوشي‌هاي هوشمند به آن و استفاده از نمايشگر بزرگتر، اسپيكرهاي استريو، صفحه كليد و ديگر مزاياي يك لپ‌تاپ طراحي شده است. 

به گزارش ايسنا و به نقل از گيزمگ، تلفن‌هاي هوشمند امروزي ديگر كاملاً يك رايانه كوچك قدرتمند هستند و به ما امكان مي‌دهند در هر حالت دلخواه و در حال حركت به انجام بازي بپردازيم و با هم در ارتباط باشيم. اما اين قابليت حمل مي‌تواند يك مشكل هم باشد يا صفحه نمايش كوچك موبايل براي اصلاح متن‌ها يا بازي كردن و تماشاي فيلم ايده آل نباشد.

 

اكنون شركتي به نام "Anyware Technology" از يك دستگاه ارزان قيمت موسوم به "PhoneBook" رونمايي كرده است كه هر تلفن هوشمندي را به لپتاپ تبديل مي‌كند و مشكلاتي كه در بالا گفته شد را حل مي‌كند.

 

از يك نگاه "PhoneBook" مثل هر لپ‌تاپ ديگري به نظر مي‌رسد. اين دستگاه داراي يك صفحه نمايش 15.6 اينچي IPS LCD با وضوح تصوير Full HD، بلندگوهاي استريو، صفحه كليد كامل همراه با صفحه لمسي و يك باتري است كه تا هشت ساعت دوام مي‌آورد. همه اين ها در يك دستگاه باريك با رنگ‌هاي نقره‌اي يا مشكي شيك و زيبا جمع شده است.

 

اما يك لپ‌تاپ به چيزهايي كه داخلش است شناخته و ارزشگذاري مي‌شود كه در اين مورد داخل اين دستگاه هيچ چيزي نيست! بنابراين "PhoneBook" از تلفن همراه كاربر به عنوان مغز(CPU) استفاده مي‌كند.

 

كاربر به سادگي گوشي خود را از طريق درگاه USB به اين دستگاه وصل مي‌كند و بدين ترتيب به يك نمايشگر بزرگتر، بلندگوهاي بهتر و يك صفحه كليد با اندازه كامل دسترسي پيدا مي‌كند.

 

اين دستگاه با هر موبايل آيفون يا اندرويدي كار مي‌كند.

 

ضمن اينكه نمايشگر "PhoneBook" يك صفحه نمايش لمسي است و مي‌توان بازي‌هاي لمسي را به راحتي در اندازه‌اي بزرگتر انجام داد. همچنين براي كاربران سنتي، صفحه كليد و صفحه لمسي كوچك در نظر گرفته شده است، به علاوه مي‌توانيد يك موشواره را به يكي از درگاه‌هاي USB وصل كرد.

 

اين دستگاه نوشتن و اصلاح متن‌ها يا گفتگو و چت كردن با دوستان در رسانه‌هاي اجتماعي را بسيار ساده‌تر مي‌كند. در عين حال، صفحه نمايش بزرگتر و بلندگوهاي استريو باعث مي‌شوند تجربه تماشاي بهتري از فيلم‌ها داشته باشيد.

 

بازي‌هاي موبايلي در سال‌هاي اخير رو به افزايش بوده است، اما كنترل‌هاي صفحه لمسي هنوز ايده آل نيستند. "PhoneBook" مي‌تواند با دسترسي‌هايي كه ايجاد مي‌كند اين مشكل را حل كند.

 

 

علاوه بر اينها، اين دستگاه موبايل را نيز شارژ مي‌كند.

 

اما شايد بهترين قسمت آن قيمت به مراتب ارزان‌تر آن از لپ‌تاپ‌هاي موجود در بازار باشد كه با توجه به عدم وجود CPU و ديگر قطعات داخلي يك لپ‌تاپ معمولي، عادي است.

 

اين دستگاه اوايل ماه دسامبر سال 2019 آماده عرضه است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040519.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.