در يك تعريف ساده شبكههاي اجتماعي آنلاين بهطور كلي سرويس هاي مبتني بر وب هستند كه اشخاص قادرند در آنها عقايد، علاقهمنديها، نظرات و درونمايه مختلفي را با سايرين به اشتراك بگذارند. اين شبكههاي اجتماعي چندين گونه هستند كه يكتا از مهمترين آنها مربوط به شبكههاي اجتماعي كسبوكار ميشود، به كارگيري اين شبكهها براي بازاريابي ديجيتالي يك از پررونقترين روشهاي فعلي در ايران و جهان استشبكههاي اجتماعي مشابه توييتر، فيسبوك و لينكداين جزو اين گردآور است. اما آنچه كه در ايران كارآيي اكثريت در زمينهي بازاريابي دارد تلگرام و اينستاگرام استاينستاگرام با بيش از ۵۰۰ ميليون تن كاربر پركار در حال آماده يكي از ۱۰ اپليكيشن برتر دنياست. اتمام چندين تجربهي كامياب در شناسايي و برندسازي سرويس مديريت شبكه هاي اجتماعي محصولات و خدمات ايراني، ظرفيت بالاي شبكه ي اجتماعي اينستاگرام در ايران را اثر ميدهداز طرف ديگر هر چند كه در سايت رسمي تلگرام تأليف شده است كه اين برنامه يك برنامهي غير بازرگاني است اما هنوز هم استفادههاي متفاوت و موفقي در زمينهي بازاريابي متعلق به ميشود. بيشترين كاربران تلگرام در دنيا را ايرانيها برپايي ميدهند
شنبه ۰۱ شهریور ۹۹ | ۱۴:۴۰ ۵۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است