آموزش ساخت اكانت دوم اينستاگرام

۳۹ بازديد

با نگاهي سريع به دنياي اطراف خود مي توانيم با اتفاقات و حقايقي روبرو شويم كه شايد اين اتفاقات در طي چند سال اخير به هيچ وجه وجود نداشت و لازم به ذكر است كه اين اتفاقات شامل يك منطقه در جهان نيست! بلكه متعلق به كل آموزش ساخت اكانت دوم اينستاگرام جهان است! يكي از بزرگترين اتفاقاتي كه در طي چند سال اخير رخ داد، رونمايي از اسمارتفون هاي همه كاره بود كه بعد از مدتي برنامه ها و اپليكيشن هاي كاربردي در جهت ساخت و كاركرد هر چه بهتر از اين گوشي هاي هوشمند عرضه شد.

از مهم ترين برنامه هايي كه براي اسمارتفون ها عرضه شد، شبكه هاي مجازي و اجتماعي بودند كه اين روزها تعداد اين برنامه ها بسيار زياد است و در بين تمام شبكه هاي مجازي، طبيعتا هر يك از ما بيشتر با اينستاگرام آشنا هستيم! اينستاگرام برنامه اي بسيار جذاب و كاربردي است كه كاربران مي توانند از طريق آن اقدام به گفتگو و اشتراك گذاري هزاران فيلم و عكس كنند.

با اين وجود طراحان اين اپليكيشن كاربردي هر چند مدت اين برنامه را به همراه آپديت هاي جديدي كه شامل ابزارهاي ويرايش عكس و... است را در قالب نسخه جديد به بازار جهاني عرضه مي كنند. از مهم ترين قابليت هايي كه در طي آپديت هاي اخير اين اپليكيشن براي كاربران ارائه شد، استفاده از چند اكانت بصورت همزمان مي باشد. به همين دليل در ادامه 

مراحل ساخت اكانت دوم اينستاگرام

1-  از منو كاربري وارد برنامه اينستاگرام شويد ( براي دانلود اينستاگرام اندرويد و آيفون كليك كنيد ).

2- اينك بر روي آيكون پروفايل ( آيكون پايين سمت راست ) كليك كنيد. بعد از كليك صفحه خود را همراه با مشخصاتي كه وارد نموده ايد را مي توانيد مشاهده كنيد. در اين مرحله بايد بر روي نام كاربري خود كه دقيقا در بالاي صفحه جاي داده شده است كليك كنيد.

اكانت دوم اينستاگرام

 

3- اينك پنجره سفيد رنگي در پايين صفحه براي شما باز خواهد شد كه بايد بر روي گزينه "Add account" كليك كنيد.

اكانت دوم اينستا

 

4- شما وارد صفحه لاگ اين "Log in" اينستاگرام شده ايد و مي بايست اكانت جديد خود را همراه با نام كاربري و پسورد آن وارد كنيد.

اكانت دوم

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.