انواع كسب و كار اينترنتي در ايران

۵۱ بازديد

يكي از سوال هايي كه زياد از من پرسيده مي شود اين است كه “با چه شيوه هايي مي تاب از اينترنت درآمد كسب كرد؟ گونه ها كسب و كارهاي اينترنتي چيست؟”. اگر شما هم اين سوال را در ذهنتان داريد و همنشين داريد انواع كسب و كار اينترنتي را بيشتر و عميق تر بشناسيد، حتما به اين نوشتار را لغايت منتهي بخوانيد و ويدئو هاي پايين را ببينيد. من در اين نوشتار شما با ۶ روش نيرومند سوداگري اينترنتي آشنا مي كنم. در هر انواع كسب و كار اينترنتي در ايران ويدئو نمونه هاي زياد متنوعي از هر يك از مدل هاي درآمدزايي اينترنتي و كسب و كار اينترنتي مطرح مي كنم كه شما مي توانيد از آن ها الهام بگيريد و الگوبرداري كنيد. به نظر من رويت مثال هاي موفق، بهترين شيوه براي آغاز و آشنايي با گونه ها گوناگون سوداگري اينترنتي است.
اگر شما انواع كسب و كار اينترنتي را نشناسيد و كوركورانه وارد گذرگاه كارآفريني اينترنتي شويد، به گمان كردن بسيار زياد زمان، پول و انرژي خويش را در گذرگاه نادرست هدر خواهيد عدل و سپس نااميد شده و گذرگاه را خلاص مي كنيد. من سخت ديد اين ويدئو ها را رهنمود مي كنم. خوب برويم سراغ شناسايي هر يك از اين ۶ روش درآمد از اينترنت:
۱- كسب درآمد اينترنتي از طريق فريلنسينگ (آزاد كاري)اين مدل كسب درآمد بيشتر درآمدزايي اينترنتي هست تا يك سوداگري اينترنتي. درواقع در اين مدل شما در يكسري سايت هاي واسط مشابه سايت پونيشا و يا سايت سپريدن ميدم، خودتان را شناسايي مي كنيد و رزومه خويش و مثال كارهاي خويش را قرار مي دهيد تا سايرين شما را براي انجام پروژه هاي خود انتخاب كنند. به عبارت ساير شما پيمانكار هستيد  و فردي كه به شما پول پرداخت مي كند كارفرماي شماست. در اين ويدئو مدل درآمدزايي از راه فريلنسينگ را بطور كامل با چند نمونه روشنگري داده ام:
 
۲- سوداگري اينترنتي با فروش محصولات فيزيكيمدل دوم كسب درآمد از اينترنت، تاسيس كسب و كار اينترنتي بر اساس فروش محصولات فيزيكي است. مدلي كه شايد براي شما شناخته شده ترين مدل باشد. در اين ويدئو كسب و كارهاي اينترنتي كه بر اساس فروش محصولات فيزيكي هستند را به شما معرفي مي كنم و مثالهاي موفق زيادي را برايتان تحليل مي كنم تا از آن ها ايده بگيريد. در اين ويدئو سه شيوه متفاوت درآمدزايي با فروش محصولات فيزيكي را به شما معرفي مي كنم. همچنين به شما مي گويم كه چگونه با برپايي تمايز بتوانيد كسب و كار اينترنتي فرآورده محور خود را بسازيد.
 
 
 
۳- سوداگري اينترنتي با فروش محصولات آموزشيمدل سوم كسب درآمد از اينترنت، تاسيس كسب و كار اينترنتي بر اساس فروش محصولات آموزشي است.  اين سوداگري اينترنتي براي كساني كه مي خواهند از علايق و مهارت ها و تخصص خويش درآمدزايي كنند بسيار عالي است. نكته مهم اين است كه اين كسب و كار به شدت رو به رشد است. قرن ۲۱ سده متخصص هاست. اگر عاشق يادگيري و ياد دادن هستيد، اين مدل بهترين مدل براي شماست. در اين ويدئو حالت هاي مختلف درآمدزايي از راه آموزش را به شما مي گويم و وانگهي مثالهاي كامياب زيادي را برايتان تحليل مي كنم.
 
 
 
 
۴- كسب و كار اينترنتي با فروش محصولات ديگرانشايد بگوييد كه هيچ محصولي براي فروش نداريد. آيا شما هم مي توانيد درآمد اينترنتي داشته باشيد. بايد بگويم كه بله مي توانيد. مدل سوم كسب درآمد از اينترنت، درآمدزايي اينترنتي از طريق فروش محصولات ديگران يا بازاريابي واسطه اي است. به نظر من  اين سوداگري براي كساني كه خوشان محصولي ندارند و پسين مي خواهند شروع كنند بسيار عالي است. نكته مهم اينكه اين مدل سوداگري به شدت رو به رشد بوده و با اضافه شدن سيستم همكاري در فروش دي جي كالا رونق چشمگيري هم خواهد گرفت. در ويدئو ذيل اغلب در اين باره روشنگري ديتا ام و جندين نمونه هم گفته ام.
 
 
 
۵- سوداگري اينترنتي با فروش خدمات و مشاورهمدل پنجم كسب درآمد از اينترنت، تاسيس كسب و كار اينترنتي بر پايه فروش خدمات و مشاوره است. اين كسب و كار براي كساني كه تخصص و تجربه اي دارند و مي خواهند با فروش خدمات و مشاوره متعلق به تخصص خود درآمدزايي كنند بسيار عالي است. مفتوح هم تكرار مي كنم، سده ۲۱ سده متخصص هاست. اگر در پهنه اي كارآزموده هستيد و تجربه داريد مي توانيد به كمك اينترنت به درآمدهاي خيلي خوبي برسيد و برند آنلاين خود را بسازيد و از هر جاي ايران يا حتي جهان مشتري داشته باشيد. در اين ويدئو مثالهاي بسيار مختلفي از اين صنعت عالي (صنعت تخصص) را به شما نشان مي دهم.
 
 
 
۶- سوداگري اينترنتي با فروش تبليغاتمدل ششم كسب درآمد از اينترنت، تاسيس سوداگري اينترنتي بر اساس فروش تبليغات است كه يكتا از شناخته شده ترين و متداول ترين مدل هاست. يعني شما با فرآوري محتواي جذاب بيننده هدفي را جذب سايت يا پيج اينستاگرام خود مي كنيد و سپس با فروش فضاي تبليغات درآمدزايي مي كنيد. صاحبان كسب و كاري كه مخاطب هدفشان با مخاطب قصد سايت يا اينستاگرام شما همخواني دارد، حاضرند به شما پول پرداخت كنند تا شما آن ها را تبليغ كنيد و به مخاطبان منظور خويش معرفي كنيد. اما اشتباه اكثر افراد اين است كه با ايده هاي كلي و يا تكراري مي خواهند سوداگري اينترنتي تبليغاتي خويش را آغاز كنند كه قطعا شكست مي خورند. در اين ويدئو به شما مثال هاي جالب و موفقي از اين طريق ارائه مي دهم.
 
 
 
اميدوارم از رويت اين ويدئو ها لذت اسير باشيد و متوجه شده باشيد كه چه فرصت هاي بي نظيري براي درآمدزايي از اينتزنت و ساخت سوداگري شخصي مناسب با علايق و توانمندي هاتون وجود داره. من اعتقاد دارم شما به نوبه خويش انسان متفاوت و منحصر به فردي هستيد و بي گمان مي توانيد مدل پسنديده خويش براي كسب و كار اينترنتي را كشف كنيد و درآمدزايي خويش را ابتدا كنيد. تنها آغاز كنيد.
خوب چه بسا بپرسيد، حال كه كه من متوجه شدم چقدر فرصت در اينترنت هستي دارد، بايد چه كنم و از كجا شروع كنم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.