چگونه از ريپورت اينستاگرام خارج شويم؟

۴۱ بازديد



رفع ريپورتي اينستاگرام, ريپورت شدم

 رفع ريپورتي اينستا

 

رفع ريپورت اينستاگرام

در شبكه‌هاي اجتماعي قوانيني وجود دارد كه كاربران بايد اين قوانين را رعايت كنند. اينستاگرام نيز قوانين و مقرراتي دارد كه كاربران اينستاگرام موظف به رعايت اين قوانين مي‌باشند. كه در صورت رعايت نكردن آنها مي تواند باعث ريپورت اينستاگرام شما شود. براي مثال شما نمي‌توانيد از تصاوير نژادپرستانه در پست‌هاي اينستاگرام خود استفاده كنيد و يا پست‌هاي ديگران را به نام خود به اشتراك بگذاريد! در سايت اينستاگرام در قسمت TERMS اين قوانين بيان شده است.

ريپورت اينستاگرام چيست؟ اگر كاربران قوانين اينستاگرام را رعايت نكنند، اين اقدام مي‌تواند باعث حذف اكانت اينستاگرام آنها شود.

 

رفع ريپورتي اينستاگرام, ريپورت شدم

رفع ريپورت اينستاگرام

 

دلايل ريپورت اينستاگرام چيست؟

ريپورت اينستاگرام براي موارد زير انجام مي‌شود:

اگر فردي در اينستاگرام تصاوير يا كامنت‌هاي اسپم، تبليغاتي و هرز ارسال مي‌كند .

اگر فردي شخصيت شما را جعل كرده و وانمود مي‌كند شماست.

اگر فردي وانمود مي‌كند يك شخصيت شناخته شده است.

اگر فردي دارايي‌هاي معنوي شما (داراي كپي‌رايت) را بدون اجازه منتشر مي‌كند.

اگر فردي كامنت يا تصويري غيراخلاقي يا غيرمتعارف را در اينستاگرام منتشر كرده است.

اگر فردي كامنت يا تصويري با موضوعاتي مانند آسيب به خود (خودكشي)، آزار و تهديد و يا استفاده از موادمخدر منتشر كرده است.

 

رفع ريپورتي اينستاگرام, ريپورت شدم

چگونه از ريپورت اينستاگرام خارج شويم

 

چطور بفهميم در اينستاگرام ريپورت شده ايم؟

اگر بچگونه از ريپورت اينستاگرام خارج شويم؟راي كامنت گذاشتن، لايك كردن و فالو كردن و… با مشكل مواجه شده‌ايد، احتمالاً با مشكل ريپورت اينستاگرام مواجه هستيد. بلاك شدن يك كاربر هم ميتواند توسط كاربران صورت گرفته باشد و هم توسط اينستاگرام كاربري بلاك شده باشد.

 

انواع بلاك در اينستاگرام:

بلاك لايك در اينستاگرام:

اگر شما در يك بازه زماني مشخص كه زمان كمي هم باشد تعداد بسيار زياد و يا غير طبيعي پست هاي مختلف را لايك كنيد سبب ايجاد بلاك لايك براي شما خواهد شد چرا كه ممكن است در اينصورت اينستاگرام شما را به عنوان ربات و يا يك هرزنگار كه صرفا به سبب جذب فالوور مبادرت به لايك كردن بدون توجه به نوع محتوا ميكند خواهد شناخت. در قوانين اينستاگرام با وجود علاقمندي به جذب كاربران بيشتر اما همواره بر داشتن اخلاق شبكه اجتماعي و دقت و استفاده واقعي از پست ها تاكيد شده است.

 

بلاك شدن كامنت در اينستاگرام:

كامنت گذاري بيش از اندازه در يك بازه زماني مشخص هم دقيقا مثل شرايط لايك كردن ميتواند نوعي هرزنگاري و عدم صلاحيت اكانت و همچنين عدم اطمينان از واقعي بودن پيج را به دنبال خواهد داشت. از اين رو معمولا سعي كنيد در محدوده زماني هاي مشخص اقدام به كامنت گذاري در سيطره وسيع نكنيد.

 

بلاك شدن قابليت فالو كردن در اينستاگرام:

زمان هايي ممكن است برايتان پيش بياييد كه علي رغم تلاشتان براي فالو كردن پيج هاي مختلف موفق نميشويد و اينكار ممكن است تا چندين ساعت و يا حتي در چندين روز و ماه  ادامه پيدا كند. اينكار به دليل اينست كه كه شما در بازه زماني مشخصي تعداد بيش از اندازه اي صفحات را فالو كرده ايد. مثلا اينكه در حدود 7500 پيج را به يكباره فالو كنيد در اينصورت ممكن است از طرف اينستاگرام با محدوديت هايي مواجه شويد. محدوديت هايي كه بسته به نوع تخلف كه البته تا به امروز ميزان رسمي و خاصي براي آن در نظر گرفته نشده است براي شما ايجاد خواهند شد.

 

چگونه يك عكس يا ويدئو را در اينستاگرام ريپورت كنيم؟

گاهي اوقات در اينستاگرام يك كاربر را مي‌بينيد كه هيچ 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.